Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

meiske16 schreef:rowo schreef:Ik woon in het oosten des land... Echt een RAMP!!
Uren zonder stroom gezeten (dus ook geen verwarming), nu is het er weer, maar 60% hier in de omgeving zit nog steeds zonder (onderhand bijna 24 uur)... 5,5 uur erover gedaan om thuis te komen (duurt normaal een kwartier).. allemaal hoogspanningskabels geknapt, bomen om gevallen en nu op sommige plekken dikke 20-30 cm sneeuw..
K heb ook medelijden met mn paardjes.. ze snappen er niks van dat ze zo lang binnen staan en gisteravond in het donker moestenw orden gevoerd. Vandaag mar heel ff snel naar buiten doen, kunnen ze ff benen strekken en dan maar weer naar binnen doen. T is nie anders...
Maar goed, nu hebben we dit ook weer eens meegemaakt he!!
Heb je mijn fotos al gezien...

Ik vind het super en mn paardjes hebben ook veel sneeuwpret!

Justy schreef:Heeft er iemand eigenlijk post gekregen vandaag? Ik verwacht iets belangrijks, maar ik vrees dat ik dan lang kan wachten

rowo schreef:Een gedeelte van zeeland zit toch al zonder stroom??

Cathelijne schreef:rowo schreef:Een gedeelte van zeeland zit toch al zonder stroom??
Ik geloof dat Hulst (Zeeuws-Vlaanderen) nog zonder stroom zit. Waar ik woon viel gisteravond de stroom uit toen kabel nr 1 brak en toen namen de resterende kabels 't over. Momenteel wordt eraan gewerkt om de andere kabels niet te doen breken. Ik las net wel dat áls die kabels de geest geven, dat dan de kerncentrale inspringt. De schade kan dan nog enigszins worden beperkt. Ik zie wel, maar houd nu wel kaarsen bij de hand.

... En het blijft maar sneeuwen....
En mijn pap kan me niet brengen, Moet werken. En fietsen gaat dan ook niet als het zo is als nu... 

Cathelijne schreef:rowo schreef:Een gedeelte van zeeland zit toch al zonder stroom??
Ik geloof dat Hulst (Zeeuws-Vlaanderen) nog zonder stroom zit. Waar ik woon viel gisteravond de stroom uit toen kabel nr 1 brak en toen namen de resterende kabels 't over. Momenteel wordt eraan gewerkt om de andere kabels niet te doen breken. Ik las net wel dat áls die kabels de geest geven, dat dan de kerncentrale inspringt. De schade kan dan nog enigszins worden beperkt. Ik zie wel, maar houd nu wel kaarsen bij de hand.
geral schreef:Inmiddels sneeuwt het hier in Apeldoorn en omgeving weer niet tekort, echt erg