je wordt hier gvd (sorry

En ik weet even niet meer wie het al had gezegd, maar het komt bij mij ook vaak op als je hoort dat er iemand is doodgestoken of iets, dat het een buitenlander is.. En dat is niet bewust dat ik zo denk, het gaat vanzelf. Denk dat dat komt omdat het gewoon vaak gebeurt, en vaak in het nieuws is. Sorry, ik ben niet rasistisch ofzo (ben zelf ook niet 100% NL) en heb ook zeker niet een hekel aan alle buitenlanders of iets, maar het zijn meestal van die groepjes bepaalde jongeren (vaak marokkanen, al wil ik niet dat je je aangesproken voelt als je ook een marokkaanse bent, niet mijn bedoeling, ik bedoel dus ook de bepaalde groepjes!) het verzieken voor de andere mensen uit hun cultuur.
En idd, ze moeten hier strenger worden met straffen. Voor iedereen. Als je iemand vermoord? Levenslang? Jah hallo dat is hier 25 jaar ofzo? Ik vind, levenslang = levenslang, letterlijk! Heeft iemand een meisje verkracht? Achjoh 6 jaar en daarna loopt ie weer vrolijk rond. Bij goed gedrag al na 4 jaar ofzo. Ze mogen echt een stuk strenger worden met vooral de zware misdaden.
Zo heel verhaal