Met m’n vader gefietst. Heb me flink op laten jutten. Derde keer dat ik gefietst heb. Vorige keer had ik op deze afstand 19km/h gemiddeld. Dus dit gaat goed!
Net heerlijk 2 uurtjes buiten geweest, of toch iets langer.. En even de handdoeken waar de 2 katten op liggen, in de vervoerskisten en een aparte bak even onthaard.
Heerlijk in het warme zonnetje.
Selina
Geplaatst: Gisteren, 16:31
Ik zit voor het eerst dit jaar in T-shirt op het balkon Met de poezen die ook blij zijn
Een hele whatsapp conversatie, inclusief foto's, met onze bijrijder (jongen van 12) over de pony. Oh, wat een heerlijk kind, en wat een heerlijke combinatie die twee. In april gaan ze B starten, spannend!!!
Selina
Geplaatst: Gisteren, 18:57
Fotoshoot met m’n katten gedaan in het bos. Eentje is een bangerik maar die deed het super. En na de shoot ontspannen richting auto wandelen. Zooo trots op m’n dames
Deze foto illustreerde zo mooi het verschil tussen deze 2 idioten. Berne die netjes rustig bij je blijft, eerder super bezorgd is je kwijt te raken. En dan blij dat ik ren, geen gedachten only speed... Boris.
Ik ga over een weekje of anderhalf bij een nieuwe afdeling kijken en meedraaien en de meeste mensen die daar werken weten het nu ook en ze vinden het allemaal heel erg leuk dat ik kom.