Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 09:11

Hazelnoot melkchocolade heerlijk! Witte chocola met frambozen is ook welkom <3

Alcohol is een no go voor mij

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 09:22

LWDaisy schreef:
Jolien87 schreef:
Als mijn Santa wat lekkers in het pakket wil doen dan zeg ik daar geen 'Nee' tegen. :)
Ik drink alleen geen alcohol.

Ik ben een alleseter: vlees, planten, zoet, zuur, zout. Alleen bitter doe je me geen plezier mee.

LWDaisy krijgt een Wijco pakket :')

Als Belg maak je mij daar serieus gelukkig mee haha, in BE betaal je je blauw voor pindasaus :')
Als ik een weekend Centerparcs boek, hol ik meteen naar de dome - die hebben de NL pindasaus :')
Het is de enige manier om mijn vriend rijst te laten eten - en ik hou van rijst :')

Ooh dat meen je!
Nou in dat geval: alle satésaus naar LWDaisy!

Ik heb hetzelfde met mijn vriend en boontjes.
Die eet alleen maar boontjes als er satésaus op ligt.
Nu scheelt het dat wij daar makkelijk aan kunnen komen maar wij hebben ook een voorraadje in de kast staan :=

Oeh en in het verlengde van de Dubaireepdiscussie: ik heb vorige week een witte chocoladeletter met pistache van de Jumbo geprobeerd. Nou, veeg mij maar op. Wát was dat lekker! :9
Vraag me niet hoe maar ergens in de verte vond ik het wat weg hebben van marsepein.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 09:32

Iets lekkers is welkom, maar liever geen pakket vol met ongezondheden :+ want dat is niet zo goed voor me. Bittere smaken hou ik niet van en nootjes in chocolade ook niet :+ maar verder ben ik niet al te ingewikkeld denk ik.

Hebben jullie kinderen en vinden die het ook leuk om een kleinigheidje te krijgen in het pakket?
Ik heb een zoon Simon van 9 die het altijd super leuk vindt om te helpen uitpakken. Nou zijn cadeautjes niet altijd zo makkelijk voor een 9 jarige, maar iets lekkers voor hem is ook altijd welkom. Hij is ook gek op chocolade (melk of wit).

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 10:01

Stal_Fiore schreef:
Jaaa het komt al dichtbij.

Hoe staan jullie tegenover wat lekkers in je box?
En wat vind je dan lekker?

Van mij mag het! Wat ik niet lust gaat er bij mijn man of zoon wel in.

Heb vandaag bij de Lidl Dubai chocola gekocht omdat we het hier er vaak over gehad. Ik ben aangenaam verrast :))

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 10:08

miccamaaike schreef:
Iets lekkers is welkom, maar liever geen pakket vol met ongezondheden :+ want dat is niet zo goed voor me. Bittere smaken hou ik niet van en nootjes in chocolade ook niet :+ maar verder ben ik niet al te ingewikkeld denk ik.

Hebben jullie kinderen en vinden die het ook leuk om een kleinigheidje te krijgen in het pakket?
Ik heb een zoon Simon van 9 die het altijd super leuk vindt om te helpen uitpakken. Nou zijn cadeautjes niet altijd zo makkelijk voor een 9 jarige, maar iets lekkers voor hem is ook altijd welkom. Hij is ook gek op chocolade (melk of wit).

Ik heb een tweeling die straks 1 jaar oud is.
Een kleinigheidje voor hun vind ik prima maar wetende dat cadeautjes voor kinderen bijvoegen gevoelig kan liggen, wil ik niemand ergens toe verplichten.
Daarnaast krijgen zij, bij gebrek aan andere neefjes en nichtjes, meer dan genoeg cadeautjes van familie ;)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 10:26

Ik probeer ook altijd het SS pakket te openen met mijn 2 jongens erbij, maar ze weten wat het voor mij is en ze mij meehelpen. Als er niks voor hun bij zit, is dat dus helemaal prima (maar ze zouden het vast wel leuk vinden uiteraard :+ )

Qua lekkers in het pakket, liefst geen pakket met alleen maar etenswaren maar wat lekkers erbij is helemaal prima. Streekproducten vind ik erg leuk ook om te krijgen bv :-) Pindasaus hoeft voor mij dan weer niet trouwens _O- Iets bij de toko vandaan wat mijn SS aanrader vindt bv. zou ik ook leuk vinden :j

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 10:52

Haha nee hier ook geen satesaus.

Ook geen verplichting uiteraard om er iets voor mn zoon bij te doen, maar ik vind het wel leuk om te weten of mijn lootje kids heeft en of ze dat leuk zouden vinden.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 11:36

Ik ben alleenstaande zonder kinderen. Wel met paard en hond :D

Ik hou niet van bodylotion en make-up heb ik wel, maar draag ik nauwelijks.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 11:46

Hier alleenstaand en geen kinderen. Maar mijn dierenkinderen lusten wel paarden- of kattensnoepjes als je dat leuk vind om te geven. Maar zeker geen moetje :)

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 12:14

miccamaaike schreef:

Onze zoon Aaron (2,5) zou zich vereerd voelen als Simon (of iemand anders) aan hem denkt en iets leuks erin stopt. Mocht het fijn zijn: auto’s, dino’s en paw patrol zijn de grote hits voor hem. Ook voor onze dochter Mayra (8 maanden) mag iets toegevoegd worden. Of onze poezen die een goede liquid snack of snoepje of speeltje niet afslaan als die erin zitten. Zelfs als het pakket gevuld zit met spullen voor mijn (dieren) kindjes ben ik helemaal blij.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 12:27

Kinderen heb ik niet, wel een kat die elk pakket dat binnenkomt aan een nadere inspectie onderwerpt. Wat lekkers voor haar is dus wel zeer welkom. Speeltjes zijn aan haar niet echt besteed, tenzij het van dierenvacht is gemaakt. Of naar paard ruikt. Ze ligt het liefst op een gebruikt paardendekje. :+

Eetbare waar is ook welkom, maar liever geen heel pakket vol en graag vega(n).
Streekproducten of aparte snacks of ingrediënten kan ik erg waarderen. Ik houd ervan om nieuwe etenswaar uit te proberen.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 12:34

Hier geen kinderen. Wel samenwonend. Maar mijn vriend hoeft niks hoor }:)

Verder hier ook liever geen snackpakket. Wat lekkers erin mag natuurlijk wel. Ik ben voornamelijk een hartige eter. En ik heb een zwak voor regenboog zure matten :')

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 12:36

Ik heb geen kinderen, wel 2 katten die iets voor hen wel kunnen waarderen. Enkel hebben ze een kip allergie, dus iets met kip (zit bijna overal in helaas) is niet zo geschikt.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 12:45

Ohja, ook een goeie: ik ben allergisch voor de meeste parfums en gebruik alleen Rituals onder de douche.
Dus hoe lief bedoeld ook: doucheschuim of zeepjes van andere merken krijg ik helaas uitslag van. :(

Wat wel een grote top is: ik heb een moestuin die ik straks een mooie upgrade kan geven na de verhuizing dus zaadjes zijn altijd welkom.

En wat vinden jullie van zelfgemaakte cadeautjes?

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 13:09

Mijn paard en ik eten koolhydraatarm en vegetarisch, wat te snacken is lekker maar geen suikerbommen graag :o . Mijn (stal)kat houdt wel van lekkertjes.
Mijn dochter is 9 en is Penny-meisje, houdt ook van Stitch, squishmallow en tijgers. Maar die wordt al aardig verwend in de decembermaand.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 13:23

Wij hebben nog geen kinderen
Alleen dus mijn pony's. En we hebben nog twee katten en eigenlijk al het speelgoed met een veertje eraan is een grote hit en snoepjes lusten ze ook wel.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 14:30

Die chocoladeletter met pistache van de jumbo klinkt goed ! En Sinterklaas muizen vind ik lekker. Verder ben ik geen snoeper, moet beetje op de lijn letten eerlijk gezegd. Geen alcohol.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 15:02

Op de Valreep nog aan kunnen melden tijd gaat een stuk sneller dan ik dacht!

Ik zal even een kleine voorstel ronde doen voor degene die mij nog niet kennen.

Ik ben candalisa aka Jessica en woon in Wijchen met mijn vriend en 3 gekke waussies Mila Emma en Raya.
Mijn honden nemen een groot deel van mijn tijd in met hun aparte activiteiten.
Mila en ik lopen wedstrijden in hoopers en agility, Raya kan haar hart luchten tijdens het speuren en we gaan regelmatig naar reddingshonden workshops. Sinds vorige week ook begonnen aan detectie wat ze ook erg leuk vind.
Emma is opgeleid tot hulphond en naast die taken gaat ze ook af en toe mee naar de agility for fun.
Naast mijn honden heb ik ook een kakariki genaamd Lilo in mijn huis wonen :)

Om de beestenbende compleet te maken heb ik nog 2 paarden nou ja 1,5 dan O:) Mijn quarter merrie Sydney en mini Sterre. Leuk nieuwtje Syd is momenteel drachtig en verwacht april volgend jaar een veulen! Daar kijk ik enorm naar uit.

In mijn dagelijks leven ben ik kynologisch instructeur en heb ik sinds dit jaar een eigen indoor hondenschool samen met 3 lieve collega’s.

Ok en dan nu de week vragen!
Weekvraag week 35
Ben jij een ochtend- of een avondmens?
zeker weten een ochtend mens. Ik start met een bak koffie en een aflevering van gtst (ja ik weet het := ) de avonden bij mij zijn heel kort. Mijn energy is niet meer wat het geweest is en ik moet mijzelf soms echt schoppen om niet om half 10 al naar bed te gaan maar het lukt niet altijd en ben ik heel blij dat ik er in lig.

Weekvraag week 36
Wat is jouw lievelingsgeur? Geen parfum, maar denk aan: lavendel, fruit, amber etc.
Ik houd echt van zoete geuren vooral vanille geur!

Weekvraag week 37
Wat zou je graag nog willen leren of welke hobby/sport zou je weer op willen pakken?
Ik wil eigenlijk graag leren naaien. Ik heb een naaimachine gekocht maar als ik naar de naald en draad kijk krijg ik al paniek en heb ik de rust niet om uit te vogelen hoe het werkt. Wie weet ooit :j
Kan het op de lijst van de eindeloze hobbies die ik al heb en geen tijd voor heb _-:(

Weekvraag week 38
Als je één ding mee mocht nemen naar een onbewoond eiland, wat zou dat dan zijn? Smartphone is uitgesloten.
Mijn hondjes daar kan ik echt niet zonder.
(Mijn mobiel ook niet)

Weekvraag week 39
Waaraan zou jij als vrijwilliger een steentje bij willen dragen?
ik zou graag wat meer voor eenzame ouderen doen. In het verleden met mijn hond op bezoek gegaan met kerst voor degene die alleen zaten tijdens de feestdagen. Dit was heel mooi om te doen maar ook erg confronterend op sommige momenten!

Zo morgen ga ik even flink bijlezen want ik vind het super leuk weer te zien hoe het met iedereen gaat!

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 15:17

Ik ben een echte kliko en lust vrijwel alles. En dat is me ook aan te zien :')
De kilo’s van de laatste zwangerschap zijn eraf en eigenlijk wil ik nog wel een (flink) stukje zakken in gewicht dus wees genadig met lekkers in het pakket.

Hier 2 zoontjes, van 5 jaar en 5 weken. Iets voor hun is leuk maar zeker geen must.

Iets zelf gemaakt is ook altijd leuk, vind het een mooi idee dat mensen daar hun tijd en liefde in willen stoppen.
Helaas zelf niet zo creatief dus van mijn kant kan mijn loodje helaas niet zulke creatieve dingen verwachten :o

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 15:42

Onze kleine man van 3 is ook dol pp cadeautjes! Fan van dino's, auto's en heeft maat 104 :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 16:31

Ik ben van de hartige dingen maar lust geen kaas, in geen enkele vorm.

Satésaus, lekker, maar die kant en klare vind ik niet te vreten. Ik maak altijd zelf met pindakaas, ketjap, Indonesische kruiden (laos, koenjit, djahe en vet-sin), knoflook en sambal. :9

Leuk dat je je op de valreep nog hebt aangemeld Candalisa!

Nog een top voor mij, zaadjes van kruiden. Voor de moestuin heb ik het meeste al, maar voor de kruiden nog helemaal niets.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 16:38

Neonlight schreef:
Schnaps? Of bedoel je snacks?

Ja ik bedoel schnaps, dat is het zelfde al een borreltje. Bijvoorbeeld rabarbershnaps :9

Ik woon samen met mijn kattenkind, die lust ook graag snoepjes en mijn paarden (heb er 2), slaan ook nooit snoepjes af O:) .
Laatst bijgewerkt door Krtek op 30-09-25 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt

LavitabellaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-25 16:43

Vandaag is de laatste dag om jezelf nog aan te melden! {:)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 17:02

Ik lees iets over kinderen: heb ik niet en wil ik denk ik ook niet :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 17:47

Witte of melk chocolade zijn welkom. Net als droge worst en koude kaas. :9

Zacht speelgoed en snoep (eend strips bijvoorbeeld) vinden Nova en Chester lekker. Sakyr is ook dol op snoepjes.

Liever niet een pakket vol eten.