Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Zou gewoon wel contact opnemen met een financiële persoon van de gemeente.
Je hebt als minima ook recht op pmb 1x per jaar. En misschien dat er wat geregeld kan worden met bijzondere bijstand.
Nyaleti schreef:Bellatrix schreef:Bijstand aanvragen misschien een optie. En ga even bij een sociaal punt van de gemeente afspraak maken voor financiële ondersteuning/hulp.
Nouja dit, je kan niet zonder geld zitten. Je hebt natuurlijk ook je vaste lasten.
MarlindeRooz schreef:Marcella schreef:Zou gewoon wel contact opnemen met een financiële persoon van de gemeente.
Je hebt als minima ook recht op pmb 1x per jaar. En misschien dat er wat geregeld kan worden met bijzondere bijstand.
Volgens mij woont ze thuis nog toch? Dan kan dat allemaal anders zijn ivm inkomen van ouders etc.
Suzanne F. schreef:Zebrastreep schreef:Mensen die hun hele koter familie meenemen naar de supermarkt. En dan het liefst allemaal keihard janken.
Ja dit snap ik ook nooit, is echt de hel die hele families met jankende kinderen als je in de supermarkt bent.
juval schreef:dat iemand het een goed idee vind om haar hond mee te nemen als ze op kraamvisite komen bij mijn nestje puppies... moederhond was not amused.
juval schreef:dat iemand het een goed idee vind om haar hond mee te nemen als ze op kraamvisite komen bij mijn nestje puppies... moederhond was not amused.
Foaly schreef:Een vriend van mij zit in een rolstoel en het is echt niet te doen soms, hoe de stoep geblokkeerd wordt. Ik zou ook lekker het fietspad pakken, dat mag ook gewoon