Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 20:14

fjordjes schreef:
Malle_meid schreef:
mensen die een gebruikt vaatdoekje IN de wasbak leggen. Ik kan geen enkele reden bedenken waarom je dat zou doen.

Dat doet mijn man ook, en ook zeiknat erin laten liggen. Knijp dat ding uit en leg 'm op het aanrecht

Ook niet. Is een broeikas voor bacteriën. Na gebruik uithangen om te drogen en dan in de wasmand.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-24 20:16

Shenavallie schreef:
MizzMontana schreef:
Een vogel die op het raam schijt terwijl je ze net allemaal gewassen hebt >;)

Brengt geluk, wordt gezegd, dus hopelijk kun je omdenken. :D

Oh fijn! Daar ben ik wel aan toe :D

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 10:37

fjordjes schreef:
Malle_meid schreef:
mensen die een gebruikt vaatdoekje IN de wasbak leggen. Ik kan geen enkele reden bedenken waarom je dat zou doen.

Dat doet mijn man ook, en ook zeiknat erin laten liggen. Knijp dat ding uit en leg 'm op het aanrecht

Ook niet. Is een broeikas voor bacteriën. Na gebruik uithangen om te drogen en dan in de wasmand.[/quote]

Beetje bacteriën krijg je weerstand van :+ ik gebruik het 1 dag en dan inderdaad uithangen en droog in de wasmand, volgende dag een schone

Suzanne F.

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 11:32

Ik hang een nat vaatdoekje over de kraan. Om te laten drogen. Als ik hem op het aanrecht leg dan blijft hij te lang nat en dat gaat stinken. Sowieso elke paar dagen een schoon vaatdoekje en alleen het aanrecht doe ik ermee. Geen vloer ofzo.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 16:16

Ik heb een hekel aan die gele vochtige doekjes, zeker om de in de wasmachinen te gooien met al hun ranzigheid, tot iemand me de "Vochtige Doekjes' van Albert Heijn tipte;

Afbeelding
(Meerdere geuren verkrijgbaar)

Ik gebruik het praktisch op elk oppervlak én bij het opzoeken van de de foto, kwam ik erachter dat het ook vegan zou zijn.

Ik zou het absoluut aanraden als tip voor mensen die niet dagelijks als een witte tornado door hun huis gaan of lastig vinden om welke reden dan ook, moeite hebben om hun huis schoon te houden.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 16:45

Grappig, die gebruiken wij al jaaaaaaaaren.

Hier vind ik mijn stijve nek stom.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 16:46

_Karlijn schreef:
Ik heb een hekel aan die gele vochtige doekjes, zeker om de in de wasmachinen te gooien met al hun ranzigheid, tot iemand me de "Vochtige Doekjes' van Albert Heijn tipte;

[ Afbeelding ]

Ik gebruik het praktisch op elk oppervlak én bij het opzoeken van de de foto, kwam ik erachter dat het ook vegan zou zijn.

Ik zou het absoluut aanraden als tip voor mensen die niet dagelijks als een witte tornado door hun huis gaan of lastig vinden om welke reden dan ook, moeite hebben om hun huis schoon te houden.

Deze heb ik van de Lidl. Zijn heel prima.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 17:52

Die haal ik ook altijd bij de lidl.
Vaak als ze in de aanbieding zijn...
Maar ik vind die dingen eigenlijk zo stinken -O-

Maar om ze in de vrachtauto te gebruiken om snel ff schoon te maken was wel echt handig

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 18:03

Ik haalde deze ook altijd bij Lidl, maar ze hebben de inhoud veranderd... De doekjes krijg je nu praktisch niet meer uit de verpakking zonder een heel pakket eruit te trekken en de geur is tegenwoordig echt vies (blijft ook de hele dag hangen, terwijl de vorige variant echt lekker fris rook). Ik ben dus op zoek naar een alternatief.

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 18:26

Is niet echt milieuvriendelijk toch?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 20:26

_Karlijn schreef:

[ Afbeelding ]

Zeer milieu onvriendelijk, al dat weggooi spul.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 21:15

Maar wel zo makkelijk!
Bij normaal schoonmaken in huis gebruik ik ze niet.

Maar vooral in de vrachtauto, erg handig!

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 23:03

Mensen die hun huishoudelijk afval in de prullenbakken proppen die in het park staan waar wij naast wonen.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 08:29

Tijdelijke bovenburen met een klein kind die tot half 1 s nachts al rennend en gillend door het appartement rent. En dat normaal vinden. En er wat van zeggen helpt niet, ze spreken alleen maar Spaans.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 10:07

Ik heb ook niks met keukendoekjes, ik gebruik een allesreiniger spray met velletje keukenrol. Dat is alleen alsnog wegwerp natuurlijk :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 13:14

Yavanna schreef:
Tijdelijke bovenburen met een klein kind die tot half 1 s nachts al rennend en gillend door het appartement rent. En dat normaal vinden. En er wat van zeggen helpt niet, ze spreken alleen maar Spaans.

Basta!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 16:34

Shenavallie schreef:
Yavanna schreef:

Basta!

Nee, zelfs dat hielp niet. In het Engels gevraagd, met google translate geprobeerd, maar ze vinden het gewoon normaal. Ik hoop dat ze weer naar huis zijn, kunnen wij vanavond lekker slapen :)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 21:04

Stom: lezen dat een jongetje van 8 als enige van zn gezin de explosie in Den Haag overleefd heeft. ;(
In en in triest. :(

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-24 21:17

Sherivey schreef:
Stom: lezen dat een jongetje van 8 als enige van zn gezin de explosie in Den Haag overleefd heeft. ;(
In en in triest. :(

Ja dat bericht raakte mij ook enorm

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 12:38

Sowieso, hoe je het in je bolle kop haalt om een explosief te plaatsen die zo’n ongelooflijke impact heeft is beyond stom. Echt bizar. En waarom, omdat het een trend is om iemand waar je mee in onmin bent op te blazen. Stom voorbeeld doet stom volgen.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 12:48

Nou een soort van daarop door bordurend:

Laatst las ik over het incident waarbij een man (Rotterdammer geloof ik) een moeder en dochter in hun eigen huis had doodgeschoten en dat daarna de schutter naar de universiteit is gegaan en daar een docent heeft doodgeschoten. En dan noemen we het.... de 'Erasmusbrug-schuttter' :roll: dat vind ik zó te niet doen aan de vermoorde moeder en dochter....

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 12:59

Er is een schietpartij geweest in de Erasmus universiteit.
En
Er is een steekpartij geweest op de Erasmus brug. Het zijn helaas twee incidenten.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 13:05

rien10 schreef:
En
Er is een steekpartij geweest op de Erasmus brug. Het zijn helaas twee incidenten.

https://nos.nl/l/2538757

Het gaat om dit.
Die Fouad schoot niet alleen bij het erasmus.
Hij doodde eerst zijn buurvrouw en dochter.

Dus begrijp Karlijn wel.
Alsof deze 2 mensen vergeten worden of zo

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 13:44

DuoPenotti schreef:
rien10 schreef:
En

https://nos.nl/l/2538757

Het gaat om dit.
Die Fouad schoot niet alleen bij het erasmus.
Hij doodde eerst zijn buurvrouw en dochter.

Dus begrijp Karlijn wel.
Alsof deze 2 mensen vergeten worden of zo

Dat bedoel ik idd :j

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 14:01

In de volksmond is het al snel "De Erasmus schutter" en de "Erasmusbrug steekpartij"
Nee, dat doet geen recht aan de slachtoffers. Maar ja, dat doet een misdrijf nooit.