manzano schreef:Ja dat is sowieso altijd een ergernis van die site. Ik had code ingevoerd en bij betalen opeens foutmelding
Nou het is gelukt. Black15 en de 2 andere codes die net hier boven zijn gemeld.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_chou schreef:xSCWx schreef:Weet iemand of bij de winkels in Den Haag centrum of Mall of the Netherlands (Leidschendam) nog leuke aanbiedingen zijn morgen? Niet paardgerelateerd dan uiteraard
Ik hoop dat iemand dit weet, want ik zou daar eventueel ook heen willen gaan.
Daannvd92 schreef:femkepien schreef:gr_roos schreef:Ik zie op FB dat Horseflex ook een korting heeft, ik bestel daar regelmatig, maar geen mail gehad met kortingscode. Zijn er mensen die wel een mail met een code hebben gehad?
BLACK15
Weet iemand of pharmahorse vorig jaar mee deed?
Horseflex kan je ook nog combineren met deze codes Bedankt0908 en Thanks2806 die al eerder in het topic hebben gestaan maar hij pakte ze alle 3.
Had met deze 3 80 euro korting op 6 kilo magnesium. Mooie meevaller.
Siers83 schreef:Ik wacht nog af of morgen bij Ici Paris het parfum dat ik wil, wel mee doet met korting. Hele assortiment korting, behalve degene die ik wil![]()
En verder hoop ik dat Automatten.nl nog meer dan 10% gaat doen op rubberen matten want die moet ik ook nog
manzano schreef:Hier ook gelukt bij Horseflex. Uitloggen van mn account was de oplossing met de foutmelding.
Je kunt dus combineren:
Black15
Bedankt0908
Thanks2806
Bedankt0310 (die vond ik net zelf nog)
En ze passen zelf ook de stapelkorting nog toe.
Zo ging ik van 212 naar 140 euro.
Friesfanaat schreef:Bellatrix schreef:Scum schreef:Fotofabriek nu 30% korting op foto albums, inclusief extra bladzijdes.
Dat is interessant!
Fotocadeau.nl is dan wellicht nog interessanter. Esra de Ruiter had een code gedeeld op haar instagram. ESRA70 voor 70(!)% korting. Geldig tot 30-11-2024.
manzano schreef:Hier ook gelukt bij Horseflex. Uitloggen van mn account was de oplossing met de foutmelding.
Je kunt dus combineren:
Black15
Bedankt0908
Thanks2806
Je kunt dus combineren:
Black15
Bedankt0908
Thanks2806
c_alsemgeest schreef:Siers83 schreef:Ik wacht nog af of morgen bij Ici Paris het parfum dat ik wil, wel mee doet met korting. Hele assortiment korting, behalve degene die ik wil![]()
En verder hoop ik dat Automatten.nl nog meer dan 10% gaat doen op rubberen matten want die moet ik ook nog
Welke zoek je?
Bv sephora(fr) en cult beauty verzenden naar NL en België en hebben veel bredere en hogere kortingen.
C_arola schreef:Hier ook niet maar met de korting die ik heb ben ik al erg blij. Kan ik weer flinke tijd mee vooruit. Door jullie posts kriebelt het hier om nog verder te kijken naar aanbiedingen
Weet iemand of er ook een webshop is met korting op fotoalbums behalve die ene die hier boven vermeld staat? Ik zag dat Fotocadeau.nl het jammer genoeg niet heeft.
Daannvd92 schreef:Horseflex kan je ook nog combineren met deze codes Bedankt0908 en Thanks2806 die al eerder in het topic hebben gestaan maar hij pakte ze alle 3.
Had met deze 3 80 euro korting op 6 kilo magnesium. Mooie meevaller.
Siers83 schreef:C_arola schreef:Hier ook niet maar met de korting die ik heb ben ik al erg blij. Kan ik weer flinke tijd mee vooruit. Door jullie posts kriebelt het hier om nog verder te kijken naar aanbiedingen
Weet iemand of er ook een webshop is met korting op fotoalbums behalve die ene die hier boven vermeld staat? Ik zag dat Fotocadeau.nl het jammer genoeg niet heeft.
Albelli heeft ook korting
MyWishMax schreef:Ik heb bij hypostore handschoenen, normale geen rijd maar wel waterdicht, besteld 2 keer voor mams en mij. Ook beide waterdichte laarzen en 1 keer muts met lichtje.
Daarnaast ook supplementen ergens anders en balancer voor bijna half jaar.
Nu nog psyllium kijken.
Je kunt dus combineren:
Black15
Bedankt0908
Thanks2806