Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 22:19

tengeltje11 schreef:
Hier ook een echt koopje gedaan:

[ [url=m/YACMQh.png]Afbeelding[/url] ]

Mantel van Collectif.

Ik gok dat hij niet meer in perfecte staat zal zijn, maar hoeft ook niet voor de prijs:
10 euro :+ *\o/* <3

Jezus, dat is echt een koopje _O-. Ik heb 'm al járen, de blauwe <3. Nog van het oude type.

Hij is trouwens echt loeiheet :)).

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 22:55

xU_Blinghx schreef:
ClaudiaHS schreef:
Net opgehaald bij pakketpunt.
In perfecte staat TH trui. Maat s en past perfect
Als het goed is komen er morgen nog 3 :D

[ [url=m/huR5JO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooh mooi! Heb er ook een van TH en moet zeggen dat ik ze ook fijn vind!

Iemand was opzoek naar een tweed jasje:
https://www.vinted.nl/women/clothes/suits-and-blazers/blazers/3306584084-veste-ralph-lauren

*meld zich... klopt! Lief van je maar ze zoekt echt meer dat groenige met soort ruitje? Echt dat Engelse en dan ook nog voor cheapycheapy natuurlijk :D

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 00:18

tengeltje11 schreef:
Hier ook een echt koopje gedaan:

[ [url=m/YACMQh.png]Afbeelding[/url] ]

Mantel van Collectif.

Ik gok dat hij niet meer in perfecte staat zal zijn, maar hoeft ook niet voor de prijs:
10 euro :+ *\o/* <3

Oh geweldig die jas! Net een paar soortgelijke in favorieten gezet zodat ik dat merk niet vergeet. :))

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 09:34

Leuke aankopen komen er weer voorbij! Dat gestreepte pak ziet er heerlijk uit.

Ik heb nog een RL vestje gekocht, 6,50 (ex verzendkosten) voor betaald dmv bieden. Vgm is de verkoopster pas net lid dus heeft niet door dat ze daar normaal minimaal het dubbele voor vragen.
https://www.vinted.nl/kinderen/meisjesk ... auren-vest

Baal wel dat ik van een andere verkoopster niets meer hoor over mn aankoop. En dat broekje wil ik zo graag ontvangen zodat ik weet of ik er nog meer kan kopen in die maat :+

_lautje_

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-23 09:40

Die vestjes staan er best veel op. Rond de €10 ben ik meestal al blij mee
En zo zonde want zijn heerlijke vestjes. Mooie kwaliteit. Combineert met alles in elk seizoen. En nieuw echt gewoon heel duur.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 09:42

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 09:47

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 10:40

Ik bied altijd wel onder de prijs.

Punten die bij een woonhuis zitten gebruik ik hier niet. Te vaak dat zij niet open zijn

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 11:10

Zelf net aan iemand een koopje verkocht… Barbour waxjas. Véél te groot voor mij, redelijk oud maar ‘onverwoestbaar’ en die lag maar in de kast te verstoffen. Denk dat de koper daar echt nog jaren lol van zal hebben. :)

En ik ga ook afscheid nemen van deze… Blijft een plaatje vind ik en heb ‘m met plezier gedragen, maar niet meer de stijl die ik tegenwoordig draag. Weet ook niet zo goed wat je hier nou nog voor moet vragen, het moet maar net bij iemand passen… https://www.vinted.nl/dames/kleding/bui ... s-wijnrood

Garderobe voor dochter is voorlopig compleet. Vond deze voor €20 met wol en kasjmier. Is dit het model die jouw dochter ergens in het begin van dit topic aanheeft Lautje? Ziet er echt heerlijk uit, ben benieuwd! :):) Vooral voor jassen vind ik Vinted echt een uitkomst, rest van de kleding slaag ik altijd wonderwel prima voor in de kringlopen hier in de buurt.

Afbeelding

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 11:44

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 12:03

Twilight schreef:
Door jullie toch wat aan t zoeken op wat merk dingen en ben een hele mooie ralph lauren vest tegen gekomen voor zoonlief. Maar hoe weet je dat iets echt is? Vind het voor €8 namelijk een koopje.

https://www.vinted.nl/kinderen/jongensk ... lph-lauren

Dan zal de staat er wel naar zijn. Ik vermoed wat grauw en dat het mooi er wat af is als ik de 2 foto' s zo eens goed bekijk.

Elanor, hele mooie roodkapjesjas voor fotoshoot of cosplay denk ik. En hij is al verkocht zie ik :')
Laatst bijgewerkt door foxy80 op 09-08-23 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 12:03

Twilight schreef:
Door jullie toch wat aan t zoeken op wat merk dingen en ben een hele mooie ralph lauren vest tegen gekomen voor zoonlief. Maar hoe weet je dat iets echt is? Vind het voor €8 namelijk een koopje.

Lastig te zeggen bij deze, ik zou vragen om een foto van het label van de compositie.

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 12:23

Afbeelding

Hier ook weer een aankopen gedaan. Super schattig en chique pakje van House of Jamie <3 Had eerder een zachtroze gekocht. Ben zo blij met het stofje !

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-23 12:23

Die vesten gaan vaak voordat geld en hij is idd iets vaal. Denk dat voor paar euro meer je een mooiere kan vinden.
Maar moet wel zeggen dat donkerblauw snel vertekend op foto’s.
Welke maat zoek je?

Elenof: Barbour waxjassen horen wat oud en versleten! Die zijn ook onverwoestbaar en zo fijn. Super als het zo weer gedragen gaat worden
Ik heb 3 paar wollen duffelcoats van burberry voor de kinderen. 2 Montgomery (meest klassieke unisex model) en een donkerblauwe meisjesjas die getailleerd is en denk idd zelfde model als deze grijze. €20 is echt koopje!!
Ik vind het echt geweldige kinderjassen. Warm. Lang op de rug. Niet zweterig want ademt. En super slijtvast.
Zoek voor m’n oudste eentje in 8y voor deze winter, maar die ik mooi vind zijn nog zo €200 :+

Dorith

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 12:36

Ik volg ter inspiratie, erg leuk wat iedereen post. Beetje jaloers omdat ik bijna alleen kleding uit Polen kan zien.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 12:42

_lautje_ schreef:
Die vesten gaan vaak voordat geld en hij is idd iets vaal. Denk dat voor paar euro meer je een mooiere kan vinden.
Maar moet wel zeggen dat donkerblauw snel vertekend op foto’s.
Welke maat zoek je?

Elenof: Barbour waxjassen horen wat oud en versleten! Die zijn ook onverwoestbaar en zo fijn. Super als het zo weer gedragen gaat worden
Ik heb 3 paar wollen duffelcoats van burberry voor de kinderen. 2 Montgomery (meest klassieke unisex model) en een donkerblauwe meisjesjas die getailleerd is en denk idd zelfde model als deze grijze. €20 is echt koopje!!
Ik vind het echt geweldige kinderjassen. Warm. Lang op de rug. Niet zweterig want ademt. En super slijtvast.
Zoek voor m’n oudste eentje in 8y voor deze winter, maar die ik mooi vind zijn nog zo €200 :+

Had wel enorm versleten rode gezien. En 86/92 ongeveer. Heb al zoekertje opgeslagen haha. Hou van die chunky vesten en truien voor zoonlief

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 12:54

Hoi, ik volg dit topic al een tijdje en was helemaal niet van de merkkleding voor mijn tweelingjongens (vaak H&M en Wibra) maar nu moet ik ook Ralph Lauren truitjes hebben voor ze natuurlijk *D

Ik kwam deze tegen, hoe vallen ze qua maat? Staat 4 jaar in het label. Vraagprijs is 30 euro, is dat een beetje een fatsoenlijke prijs?

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 12:55

Afbeelding
Deze net opgehaald <3.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 12:56

Twilight schreef:

Inderdaad geen gekke prijs. Die kabel vesten zijn heel snel stug. Dat is deze denk ik. Dit model valt ook klein. Zou maat groter kopen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-23 13:21

Kwal lijkt mij nette prijs! Zeker voor 2.
Die kabeltruien en vesten kunnen soms wat kleiner vallen.

Ziet er uit als een heel comfortabel zacht vest San! En kan je onder aantrekken of niet?

Net deze ultieme sweaterdress opgehaald. Echt zo mooi. En perfecte staat.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 13:26

_lautje_ schreef:
Kwal lijkt mij nette prijs! Zeker voor 2.
Die kabeltruien en vesten kunnen soms wat kleiner vallen.

Ziet er uit als een heel comfortabel zacht vest San! En kan je onder aantrekken of niet?

Net deze ultieme sweaterdress opgehaald. Echt zo mooi. En perfecte staat.
[ [url=m/igGRjw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZNz5ya.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1FmYdd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is het ook, 100% kasjmier en lekker warm. Ik denk dat ie van t winter heerlijk is met een longsleeve eronder :j.

Wat een ontzettend leuke sweater <3.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 13:30

wat een leuke trui Lautje!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-23 13:30

Het is een oversized jurkje. In model van een sweater. M’n middelste is echt een stoere rauwdouwer, maar houdt wel van jurkjes. Dus dit is perfect voor haar.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 13:50

Kwal schreef:
Hoi, ik volg dit topic al een tijdje en was helemaal niet van de merkkleding voor mijn tweelingjongens (vaak H&M en Wibra) maar nu moet ik ook Ralph Lauren truitjes hebben voor ze natuurlijk *D

Ik kwam deze tegen, hoe vallen ze qua maat? Staat 4 jaar in het label. Vraagprijs is 30 euro, is dat een beetje een fatsoenlijke prijs?

[ [url=m/T6DkA9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor die prijs voor de 2 samen zou ik ze niet laten liggen!

Lautje heeft weer perfect gescoord!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-23 14:20