Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Misschien is de vraag al gesteld, maar wat zou iedereen leuk vinden om erbij te krijgen?en is het een idee om dat toe te voegen aan de verlanglijstjes? (Heb ik wel gedaan
)
MarloesHJ schreef:Ik wilde mijn lijstje invullen (sorry, ja ik weet het wat later dan gepland) maar de site die heeft er geen zin in vandaag. Ik zal het later nog eens proberen maar op mijn goodreads account is wel goed te zien welke boeken/genres ik graag lees. https://www.goodreads.com/user/show/68975342
Zertab schreef:Misschien is de vraag al gesteld, maar wat zou iedereen leuk vinden om erbij te krijgen?en is het een idee om dat toe te voegen aan de verlanglijstjes? (Heb ik wel gedaan
)
Cynn schreef:Eelmo schreef:Oh en Cynn, hopelijk niets ernstigs en bij voorbaat alvast beterschap!
Dank je wel! Aan mijn pols, voor de 4e en (hopelijk laatste) keer nu. 1 december gaat het gebeuren, eerste maand mag ik helemaal nothing.
Eef_Bam schreef:Ik vind meekletsen ook wel lastig, heb ook geen specifieke wishlist, word juist graag verrast door mijn Santa. Iets van chocola of thee erbij word gewaardeerd. Ik lees trouwens graag in het Engels, weet niet of ik dat al vermeld had. Als mijn Santa moeite heeft met een boek kiezen, stel me vooral een vraag via lootjetrekken om te weten welke kant je op moet denken.