Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarloesHJ

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 12:43

Ik wilde mijn lijstje invullen (sorry, ja ik weet het wat later dan gepland) maar de site die heeft er geen zin in vandaag. Ik zal het later nog eens proberen maar op mijn goodreads account is wel goed te zien welke boeken/genres ik graag lees. https://www.goodreads.com/user/show/68975342

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 14:30

Zertab schreef:
Misschien is de vraag al gesteld, maar wat zou iedereen leuk vinden om erbij te krijgen? :) en is het een idee om dat toe te voegen aan de verlanglijstjes? (Heb ik wel gedaan :o)

Oh ik had hier overheen gelezen! Ik heb het ook in mijn interesses verwerkt. Maar idd iets lekkers voor bij het lezen, of een fijne thee of een bijzondere boekenlegger wordt ik wel blij van :D
Een 2e boek vind ik ook prima, maar wel in fatsoenlijke staat zeg maar.

Oh en Cynn, hopelijk niets ernstigs en bij voorbaat alvast beterschap!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 14:46

MarloesHJ schreef:
Ik wilde mijn lijstje invullen (sorry, ja ik weet het wat later dan gepland) maar de site die heeft er geen zin in vandaag. Ik zal het later nog eens proberen maar op mijn goodreads account is wel goed te zien welke boeken/genres ik graag lees. https://www.goodreads.com/user/show/68975342

Als jouw santa alvast wil weten welke boeken overgeslagen kunnen worden omdat je ze in je adventskalender krijgt mag zij zich bij mij melden :j

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 16:20

Eelmo schreef:

Dank je wel! Aan mijn pols, voor de 4e en (hopelijk laatste) keer nu. 1 december gaat het gebeuren, eerste maand mag ik helemaal nothing. :')

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 18:07

Zertab schreef:
Misschien is de vraag al gesteld, maar wat zou iedereen leuk vinden om erbij te krijgen? :) en is het een idee om dat toe te voegen aan de verlanglijstjes? (Heb ik wel gedaan :o)

Oh ik heb er ook overheen gelezen haha. Heb het zelf in mijn verlanglijstje gewerkt, maar eigenlijk vooral iets lekkers bij het lezen (chocolade, thee, chocolademelk, wel vegan want kan niet goed tegen melk), een leuke/grappige mok of lekker warme sokken.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 18:21

Cynn schreef:
Eelmo schreef:

Dank je wel! Aan mijn pols, voor de 4e en (hopelijk laatste) keer nu. 1 december gaat het gebeuren, eerste maand mag ik helemaal nothing. :')

Oh wat lastig lijkt me dat! Heel veel sterkte alvast.

Euhm voor mij qua extra's ben ik los gegaan in mijn verlanglijstje dus ik denk dat er daar wel genoeg materiaal voor je staat Santa _O-

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 18:43

Voor de extras heb ik ook bij mijn verlanglijstje wat staan :)
Maar een mooie boekenlegger of iets voor bij/tijdens het lezen is altijd goed!

Tweedehands boek of iets wat mijn Santa fijn/leuk vind, vind ik ook leuk!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 12:01

Voor wat extra's erbij kom ik terecht op een leesbril +1 fijn stuk chocolade, boekenlegger, zak drop oid. Een extra (tweedehands) boek is ook leuk, vooral als zo'n boek dan ook gelijk onderdeel van de hint is :-)

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 15:20

Oeh chocolade (caramel zeezout <3) of drop voor tijdens het lezen is ook altijd lekker.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 15:25

Ik ben ook gek op chocola, vooral wat meer bijzondere smaken <3 wel zonder alcohol, gezien mijn zwangerschap. En anders iets van een gezelschapsspelletje erbij.

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 15:43

Ik heb de Tony's Lill' Bits met sinaasappel ontdekt :9 Voor ik het weet is mijn hoofdstuk uit en mijn zakje leeg :')

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 21:19

Ik heb zojuist mijn boek van de vorige editie uitgelezen, heel leuk boek! Heb de andere twee uit de serie ook op mijn want to read lijst gezet.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 01:37

Santa, ik verveelde me dus ben los gegaan op mijn verlanglijstje haha. Zoals je ziet: I love Dille & Kamille :') En kattenspul, zowel voor mij als voor de katten :') De kop & schotel, het katje: ik spaar ze, en heb de andere al :D

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 15:03

Mokken hoeven van mij niet. Die hebben wij al zo veel.
Boeken sta ik voor open als het maar een spannend verhaal is. :D

Ik vind het deze ronde wel lastig om nog het een en het ander te vertellen, aangezien ik ook al best wat heb verteld in dit topic.. :o

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 16:47

Ik vind het ook moeilijk om dit keer mee te praten...

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 18:08

Ik ben te druk met lezen _O-
Haha, ik ben ook al aardig aan het bedenken wat ik als hint ga gebruiken en ga binnenkort hopelijk alvast shoppen voor mijn lootje. Na de operatie zal dat even wat moeizaam gaan, dus ik ga wel vroeg op pad vermoed ik.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 18:12

Ik doe ook mee aan de normale secret Santa en omdat die verzend periode eerder is, ben ik daar meer mee bezig dan deze :o.

Overigens heb ik een Engels talige boek in mijn lijst staan maar ik lees alleen NL. :) ik kreeg hem zo even niet op lootjes trekken in het NL gevonden...
Maar hij bestaat wel geloof ik.

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 18:53

Ik ga zo denk ik even kijken naar het verlanglijstje op lootjestrekken. Ik vond het maar lastig met zoveel keus :')

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 18:55

Ik vind het ook lastig om veel mee te praten. Heb niet heel veel specifieke wensen en sta open voor vanalles! Ben een makkelijke lezer :) ook heb ik zelf nog weinig eigen boeken en de rest is te vinden op mijn Goodreads.

Ook ik doe mee met de andere Santa die eerder verstuurd wordt. Dus idd ook eerst meer daar mee bezig.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 12:19

Oef, ik denk dat ik het perfecte boek voor mijn lootje heb gevonden, ook nog eens in het winter thema <3 . Hopelijk komt ie op tijd binnen..

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 12:36

Ik ga tot het moment van versturen nog 2 keer naar de UK, dus dan kom ik vast wel iets leuks voor mijn lootje tegen (wat ik dan misschien zelf wel hou :)) )

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 12:42

Ik vind meekletsen ook wel lastig, heb ook geen specifieke wishlist, word juist graag verrast door mijn Santa. Iets van chocola of thee erbij word gewaardeerd. Ik lees trouwens graag in het Engels, weet niet of ik dat al vermeld had. Als mijn Santa moeite heeft met een boek kiezen, stel me vooral een vraag via lootjetrekken om te weten welke kant je op moet denken.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 12:44

Ik heb trouwens ook geen wishlist via lootjestrekken ingevuld. Voor mij gaat dus ook op dat als mijn Santa het moeilijk vind dat er gerust een vraag via lootjestrekken gesteld mag worden :-)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 12:59

Eef_Bam schreef:
Ik vind meekletsen ook wel lastig, heb ook geen specifieke wishlist, word juist graag verrast door mijn Santa. Iets van chocola of thee erbij word gewaardeerd. Ik lees trouwens graag in het Engels, weet niet of ik dat al vermeld had. Als mijn Santa moeite heeft met een boek kiezen, stel me vooral een vraag via lootjetrekken om te weten welke kant je op moet denken.

Hier kan ik me ook bij aansluiten.
Doordat dit een terugkerende seizoenssanta is, is het misschien ook minder nodig om actief in het topic te kletsen? Ik weet dat dit bij de jaarlijkse grote secret santa een hele eis is. De meeste mensen hebben al vaker mee gedaan en daar zijn genoeg berichten van terug te vinden, nieuwe mensen zullen vast wel een uitgebreide post wijden aan hun wensen en als iemand er niet uit komt, kunnen er inderdaad anonieme vragen gesteld worden.
Ik kan ook niet meer echt gezellige onderwerpen bedenken gerelateerd aan boeken of extra's, zonder dat het een heel geforceerd gesprek wordt met hier hou ik wel of niet van. :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-23 13:26

Oeh, misschien kunnen we weer even verder op deze vraag: Als jullie eender welk fictief karakter uit een boek zouden mogen uitnodigen voor een kop koffie en gezellige babbel, wie zou dat dan zijn?

Ikzelf zou denk ik kiezen voor.. hmm.. moeilijk hahaha. Katniss Everdeen misschien, uit The Hunger Games.