Secret Santa: Boekeneditie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 22:29

Allereerst viel mijn pakket ook bij het poezenbeest in de smaak, zelfs ongeopend, heb moeten vechten voor mijn pakketje :Y) .
Afbeelding

Werd helemaal vrolijk van het inpakpapier :D

Afbeelding

En de boeken:
Afbeelding
Echt heel leuk, Lessons sprak mij meteen heel erg aan omdat het ook nog in de jaren 80 afspeelt, laatste tijd een facinatie voor ontwikkeld. Maar ook de rest werd ik meteen enthousiast van. Herovering ligt wel een beetje buiten mijn comfort zone, maar vind het erg leuk om daar toch een keer uit te kruipen.

Afbeelding
Herovering was ook een van de hints, geschreven door Benthe en getekend door Benthe. Herrinerde mij dat iemand hier zelf een boek uit had uitgegeven. Zertab, ben jij mijn Ss :D ?

topsylover

Re: Secret Santa: Boekeneditie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 04:27

Haha, de uitdrukking van die kat.
Wat een leuke pakketten allemaal!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 07:53

Ja ik ben jou SS! :D

Gelukkig vielen de boeken in de smaak. Lessons sprak mij ook enorm aan maar wist niet zeker of jij het ook wat vond. Maar fijn om te lezen dat het jou ook aanspreekt!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 07:58

Zo leuk dat er steeds meer mooie pakketten binnenkomen :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 08:00

Wat een leuke pakketten weer +:)+
Iedereen heeft echt z'n best gedaan zeg!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 10:18

Ik ben trouwens vrijdagmiddag tot zaterdag in de nacht niet thuis. Zondag grotendeels van de dag ook niet, maar indien het pakket wel ontvangen is dan zal ik dat zondagochtend nog wel even melden in het topic en een uitgebreid verslag volgt dan zo snel mogelijk :D Gelukkig heb ik een hele fijne pakketbezorger die gewoon exact weet bij niet thuis, waar het achter te laten. Dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 16:00

Mijn pakketje is binnen <3

Afbeelding

Afbeelding
Verbaasd over de inhoud van het pakketje, size really doesn't matter als je goed, strategisch en efficiënt kan inpakken, hier kan ik nog een hoop van leren :') _O-

Afbeelding
De creatieve kaart, ik denk zelf gemaakt, dus mijn Santa moet in ieder geval een talentvolle creatieve bokker zijn.

Afbeelding
Inhoud van de kaart.

Afbeelding
CHOCOLAAAAAAA :):) *\%/*
snel verstoppen voor mijn man het ziet, anders ben ik ze kwijt...

Afbeelding
De ijsblokjes, Santa ik weet niet of je het weet, maar vrienden kennen mij als nogal een ekster, dus deze vorm is heel accuraat :') _O-

Afbeelding
Kijk hoe mooi ingepakt :o
Mijn lootje mag blij zijn als het überhaupt goed passend en strak is ingepakt :')

Afbeelding
De boeken

Afbeelding

Afbeelding
Achterkant van de boeken...

Wel grappig, want ik lees best wat detectives/spannende politieonderzoek
boeken, alleen vergeet ik altijd dat ik die graag lees, tot ik er weer 1 lees :+
Dit zouden wel boeken zijn die ik ook in de winkel zelf gepakt zou kunnen hebben :j
Dus goeie keuze Santa!

Afbeelding
Zelf gemaakte boekenlegger met mijn onderschrift, zie, Santa is creatief en handig...

Afbeelding
De algehele buit.

Thanks Santa, ga straks meteen beginnen in de boeken :j
En sorry dat ik het je zo lastig gemaakt heb, ik ben ook niet de allermakkelijkste met lezen, ik lees praktisch alles... Maar het liefste heb ik een boek dat mij meteen vanaf de eerste pagina (of de achterkant van het boek) grijpt.

Ik zie alleen verder geen hints, dus behalve dat je creatief bent, weet ik nog niet zo heel veel van je :o

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 16:20

Oh zo netjes inpakken lukt mij echt niet!! En wat een mooie inhoud weer zeg. <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 16:21

Ja ik heb dat gezien op insta en geprobeerd maar het lukte me echt niet :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 16:43

Gaaf pakket!

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 16:45

Gaaf pakket *\o/*

Mijn favoriete boek :D

Mijne (thans ik denk nog steeds dat het mijn ss pakket is…) ligr nog steeds bij postnl en ik wil ook!!! Ben zo nieuwsgierig _O-

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 17:12

Wauw wat een leuk en uitgebreid pakket M_D_H! Iedereen is ook zo creatief met het inpakpapier!
De bellen op lijn 4 klinkt echt enórm spannend, ik ga hem ook aan mijn lijstje toevoegen!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 17:34

Ohh de beller op lijn 4 staat ook nog op mijn lijstje :D heel benieuwd wat je ervan vind!

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 17:39

Mijn pakketje was gisteren bezorgd bij de buren maar die waren er niet toen ik thuis kwam. Vandaag het wel op kunnen halen en open maken.
Dankjewel!

Ik zal nog een post met foto’s plaatsen als ik de hints heb opgelost. Even kijken of mij dat vanavond gaat lukken en anders zo snel mogelijk.

Maar deze kon ik niet laten om te plaatsen. De kat is er ook erg blij mee en komt niet meer uit de doos. Afbeelding

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 19:42

Oke, ik had eigenlijk geen hints in mijn pakketje zitten, maar ik merkte wel dat mijn Santa creatief was.
Dus na een halve dag speuren op het subforum: Uit de kunst
En een hint van iemand anders, over dat ze iets was tegen gekomen (Toevallig net op het moment dat ik ook het bewuste topic was tegen gekomen) heb ik mijn Santa gevonden door een foto van mijn boekenlegger in het cricutliefhebbers topic :+

Dus Xoranlover, ben jij mijn Santa?

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 20:00

Jaaa *\%/*

Ik had wel meer hint haha en het was niet jou boekenlegger maar wel 1 die erop leek.

Ik had de ss onderaan in spiegelbeeld geschreven die linkte terug naar mijn boekenkast van rechts naar links ipv andersom. _O-

Ik heb hier al vaker laten vallen dat dat boek mijn favoriet is dat van de beller op lijn 4.

Ik had vorige keer te gemakkelijke hint nu dus eigenlijk te moeilijk. _O-

Maar ben blij dat je het pakket leuk vond.

En dat van die ekster wist ik niet. Kleuren van je boekenlegger heb ik gekozen omdat je ergens een foto van een hele mooie armband geloof ik heb geplaatst.

En ja efficiënt inpakken ik doe het normaal in het groot. Mijn collega’s verbazen zich er wel eens over hoeveel ik in een pallet gepropt krijg. Zal ik wel van mijn vader heben.

Mijn boekenlegger :D net iets anders dan de jouwe.
Afbeelding

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 20:03

Voordat katlief de doos van mijn pakket geclaimd had zag het er zo uit:
Afbeelding
Afbeelding
Ik heb nog niet eerder een boek van Colleen Hoover gelezen en daar ben ik zeker benieuwd naar.
De omslagtekst van So Much Life Left Over maakt mij wel erg nieuwsgierig. The tattooist of Auschwitz staat al een tijdje op mijn lijstje en ben ik ook erg blij mee. En de cover van pride & prejudice is ook heel mooi en daar ben ik super blij mee.
Ik heb namelijk recent mijn woonkamer omgegooid en hierdoor wat boekenplanken nu in de woonkamer waar het boek als ie uit is mooi op kan gaan staan pronken.

Heel erg bedankt voor het mooie pakket en de koppen thee, een aantal smaken daarvan kende ik nog niet.

Nu nog de hints ontcijferen. En ik weet niet of ik alle hints goed heb ontcijferd. Maar ik denk dat Cynn mijn secret santa is?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 20:11

Jaaa helemaal goed :D Blij te lezen dat je het een goed pakket vind. Heb me erg vermaakt met shoppen. Wist niet of je Pride & Prejudice al gelezen had of niet, maar ik kon het niet ontdekken in je gelezen lijst van GoodReads. En aangezien het toch wel een classic is en je van romans houdt, vond ik wel dat je deed gelezen moet hebben :)) .
So Much Life Left Over zag ik spontaan ergens voorbij komen en vond ik ook wel bij je passen, ben benieuwd wat je ervan vind. En de andere 2 zag ik op je lange wensenlijst van GoodReads staan.

Heel veel leesplezier!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-23 20:12

Er komen weer mooie pakketten en boeken voorbij <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 20:32

Ja! Wat heeft iedereen z'n best gedaan!!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 20:46

xoranlover schreef:
Jaaa *\%/*

Ik had wel meer hint haha en het was niet jou boekenlegger maar wel 1 die erop leek.

Ik had de ss onderaan in spiegelbeeld geschreven die linkte terug naar mijn boekenkast van rechts naar links ipv andersom. _O-

Ik heb hier al vaker laten vallen dat dat boek mijn favoriet is dat van de beller op lijn 4.

En dat van die ekster wist ik niet. Kleuren van je boekenlegger heb ik gekozen omdat je ergens een foto van een hele mooie armband geloof ik heb geplaatst.

En ja efficiënt inpakken ik doe het normaal in het groot. Mijn collega’s verbazen zich er wel eens over hoeveel ik in een pallet gepropt krijg. Zal ik wel van mijn vader heben.

[ [url=m/tM45ux.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben heel erg hard aan het nadenken welke armband :')

Die SS in spiegelbeeld had ik wel gezien, maar nooit aan jouw kast gelinkt joh :')
Terwijl ik nota bene diegene ben die gevraagd heeft waarom jouw kast andersom was _O-

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 21:06

M_D_H schreef:
xoranlover schreef:
Jaaa *\%/*

:')
[ [url=m/tM45ux.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die SS in spiegelbeeld had ik wel gezien, maar nooit aan jouw kast gelinkt joh :')
Terwijl ik nota bene diegene ben die gevraagd heeft waarom jouw kast andersom was _O-

Oh oorbellen sorry van swarowski geloof ik blauw en groen waren de stenen.
Ja ik kon het echt niet laten om die letter omgekeerd te zetten ondat jij dat vroeg.

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 21:11

Cynn schreef:
Jaaa helemaal goed :D Blij te lezen dat je het een goed pakket vind. Heb me erg vermaakt met shoppen. Wist niet of je Pride & Prejudice al gelezen had of niet, maar ik kon het niet ontdekken in je gelezen lijst van GoodReads. En aangezien het toch wel een classic is en je van romans houdt, vond ik wel dat je deed gelezen moet hebben :)) .
So Much Life Left Over zag ik spontaan ergens voorbij komen en vond ik ook wel bij je passen, ben benieuwd wat je ervan vind. En de andere 2 zag ik op je lange wensenlijst van GoodReads staan.

Heel veel leesplezier!

Ja mijn lijst op Goodreads is inderdaad lang, alles wat mij aanspreekt gaat erop, ik ben benieuwd naar de boeken. Ik heb Pride & Prejudice jaren geleden wel eens gelezen maar dat is >10 jaar geleden en ik lees zeker vaker boeken opnieuw. Ik weet eigenlijk ook niet zeker of ik het boek nog had.

Ik ben er in elk geval blij mee:)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 21:16

xoranlover schreef:
M_D_H schreef:

Oh oorbellen sorry van swarowski geloof ik blauw en groen waren de stenen.
Ja ik kon het echt niet laten om die letter omgekeerd te zetten ondat jij dat vroeg.

Ooohhh haha, nou toevallig heb ik van diezelfde set als de oorbellen, 2 weken terug dus ook de armband en collier gekocht :')
Vandaar dat ik zo diep aan het nadenken was, want kon mij niet herinneren dat ik die op bokt had gezet :+

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 21:22

Wat een mega leuke pakketten! Ik ben benieuwd naar diegene die nog onderweg zijn. Ik word altijd vrolijk van hoe iedereen er zo zijn of haar creatieve invulling aan geeft :D En leuk hoe de huisdieren er ook betrokken bij worden <3