Code EARLYBIRD werkt nog gewoon…
Ik wilde niks meer bestellen maar vond een cal rei dekje met 55% korting en die kon ik echt niet laten gaan

Overigens komt mijn hypostore bestelling vandaag al binnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
martinev schreef:Zo wij hebben echt zo veel besteld bij de hypostore![]()
Dinsdag al geweest om even te kijken en heel wat besteld met de Earlybird korting. Superservice met de chat, ben daar echt enorm over te spreken, ze denken zo mee! En ja, inderdaad, soms wat langer wachten op de spullen maar dat calculeer ik in.
Helaas wel vandaag nog iets bedacht wat ik heeeeeel erg graag wil hebben, is best een heel groot bedrag dus had het liever met de 30% gedaan dan met de 25%. Nu maar heel erg twijfelen of ik het toch nog doe, op dit bedrag scheelt het echt wel veel… Denk dat ik het maar laat lopen.
Rocamor schreef:martinev schreef:Zo wij hebben echt zo veel besteld bij de hypostore![]()
Dinsdag al geweest om even te kijken en heel wat besteld met de Earlybird korting. Superservice met de chat, ben daar echt enorm over te spreken, ze denken zo mee! En ja, inderdaad, soms wat langer wachten op de spullen maar dat calculeer ik in.
Helaas wel vandaag nog iets bedacht wat ik heeeeeel erg graag wil hebben, is best een heel groot bedrag dus had het liever met de 30% gedaan dan met de 25%. Nu maar heel erg twijfelen of ik het toch nog doe, op dit bedrag scheelt het echt wel veel… Denk dat ik het maar laat lopen.
Als jij echt zoveel besteld hebt, zal het mij niet verbazen als Nicole je benadert en je alsnog dat ene item met die 30% korting mag kopen.
Roodvos schreef:Mijn net ontvangen stofzuiger staat alweer ingepakt en is retour aangemeld.
Ik had een tweede kans gekozen omdat ik achter het idee van duurzaamheid sta. En het product zou in nieuwstaat zijn.
Wat ik heb ontvangen is een vies ding wat eruit ziet alsof er bouwstof mee gezogen is en de kunststof behuizing aan de achterkant is stuk.
Mijn 10-15 jaar oude stofzuiger ziet er nog beter uit dan deze.