Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 18:55

Telpeva schreef:
fotolijstje schreef:
Van de trap gevallen

:wow: Ben je in orde, niks gebroken? :knuffel:

Update gluurbuur
Deze keer was ik met mijn huis en tuin dus de sjaak, telkens weer dat mens boven de schutting en maar gluren en ik was het zat. Omdat ik niet zo assertief ben, ben ik eerst hints gaan geven: alle gordijnen even goed open doen, ramen open, zelf een paar keer goed door haar blikveld lopen enzo. Hielp niks, bleef gluren. Toen ben ik in de keuken bij de keukendeur gaan rommelen, deur van het slot, openen, geluid maken, nog STEEDS 0 reactie.
Toen was ik het zat en ben ik er op af gelopen :+ met het idee om haar aan te spreken op haar gedrag, maar haar gebrek aan reactie maakte dat ik compleet dicht sloeg. Er was geen zenuwachtig geschuifel, ze deed niet terug naar beneden klimmen, er kwam geen blik van oh oliebol ik ben betrapt op gluren... nope, gewoon een lege blik, en ze bleef ook gewoon staan gluren :') Net een hert die stil blijft staan en naar je koplampen blijft kijken... Ik sloeg helemaal dicht en toen ben ik maar op een meter afstand ofzo maar een beetje onkruid gaan wieden, met haar als toeschouwer schuin boven mij. Na een paar minuten vond ze die situatie zelf gelukkig ook te awkward en toen is ze opgetieft.

De volgende keer gewoon een strandbedje opzetten in vol zicht en lekker in je blote tetten (dus boobies) gaan zonnen. Als ze dan nog over de schutting gluurt kun je haar iig uitmaken voor pervert! O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 19:05

Woh; ik vroeg aan de elektricien of hij evt. eerder kon ivm de stukadoor op whatsapp. Gewoon een vrijblijvende vraag. De letterlijke reactie....

"Hoe moet ik dat doen dan? Dat had je dan eerder moeten regelen. Je kunt niet verwachten dat ik zo kortdag kan. Niemand niet."

Ik heb die dude 1 keer gezien :=

Mocht iemand een goede elektricien in Tilburg weten .... :D

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 19:57

Dat ik amper normaal kan opstaan, ben vanmorgen tijdens crossles van paardlief gevallen en bekken, heup en kont doen toch best veel zeer

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 20:19

LiannePuthzy schreef:
Dat ik amper normaal kan opstaan, ben vanmorgen tijdens crossles van paardlief gevallen en bekken, heup en kont doen toch best veel zeer

Oei! Niks gebroken?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 20:23

Printer die niet meer fatsoenlijk wil printen. -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 20:51

Marcella schreef:
Printer die niet meer fatsoenlijk wil printen. -O-

Posters voor je katje? Mijn printer doet het prima, laat maar weten of ik wat voor je kan betekenen

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 21:09

saskiaojan schreef:
LiannePuthzy schreef:

Oei! Niks gebroken?

Nee ik denk t niet, gewoon flink spierpijn en denk wel wat gekneusd

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 21:15

Mezelf en dat ik geen knopen kan doorhakken

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 21:38

Ja voor de poster.

Alle reiniging opties gedaan, maar blijft strepen. Aan de andere kant ding is geloof ik al 15 jaar oud.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 21:43

Mijn vriend. Hij is gewoon niet leuk vandaag. Hij zal dat van mij vinden. Heeft wss ook wel een beetje gelijk {:)-:( _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 22:04

Ik mag niet verdrietig zijn dat mijn moeder leuke dingen doet met de dochter van haar vriend en voor mij heeft ze nooit tijd.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 22:09

Aan mezelf! Ik zit mezelf helemaal op te naaien voor de tandarts morgen. Twee verstandskiezen trekken zal heus mijn dood niet worden. Hoop ik :Y)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 22:12

Fortitude schreef:
Aan mezelf! Ik zit mezelf helemaal op te naaien voor de tandarts morgen. Twee verstandskiezen trekken zal heus mijn dood niet worden. Hoop ik :Y)

Komt goed ;)
Al snap ik je angst wel.

Geef het aan bij de tandarts, dan kunnen ze je er doorheen praten.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 22:15

LiannePuthzy schreef:

Let wel even goed op, er lopen ontzetten veel aderen door je bekken. Oud buurvrouw is denk 3 jaar terug er af geklapt en had haar bekken en schaambeen gebroken, ziekenhuis was heel erg boos dat ze en gelopen had en der rijbroek had uitgetrokken.
Kan heel lelijk aankomen zo een val

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 22:15

Morgen om 8:20 al naar de huisarts op mijn vrije dag -O-

Het is dat ik in de middag nog naar Nijmegen moet om te kijken voor een mountainbike en het niet anders kon en ik zo snel mogelijk een verwijzing wil naar de dermatoloog. Je moet er wat voor over hebben.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 22:31

Met mijn domme kop 22 eenheden kortwerkende insuline gespoten ipv langwerkende.. ik wilde slapen, maar dat zit er ff niet in.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 23:21

Eindelijk mijn nieuwe puzzel kunnen maken, kom ik erachter dat hij 1 stukje mist. Dat is mij nog nooit gebeurt maar baal er wel van.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 23:29

Weer zon kloppend gevoel zo nu en dan bij mijn maag. Op internet staat gewoon zoals altijd dat je iets ernstigs hebt. Paar jaar geleden heb ik ook zo'n fase gehad wat ik tot nu toe nog steeds de slechtste fase van mijn leven noem :') Dus het stomme is ik weet dat het niks is en toch laat ik mij weer even helemaal gek maken.

Jongens mijn aorta en slagader zijn niet goed meer het was leuk jullie gekend te hebben :')

Gelukkig moet ik morgen toch al naar de huisarts dus dan vragen we het direct maar even of ik daar nu wat mee moet doen.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 00:22

Twee boterhammen, wraps, blikjes cola en beschuit verder en nog steeds in een hypo en ondertussen stront misselijk. Echt top.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 05:59

Boer die als eerste op maandag ochtend voer wil hebben maar het hek nog op slot heeft zitten.... Echt wat een kluns

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 06:03

Dat ik eerst niet kon slapen en nu ook al wakker ben. Was een hele korte nacht >;)

Goudhaan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 06:06

Ik kom ook maar meedoen.. Dat ik net gigantisch verkouden ben geweest en om de 5 minuten sta te niesen. Neusspray is ondertussen mijn beste vriend, en die ben ik ook wel zat.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 07:24

Afgrijselijk slecht geslapen. Top man dat ik altijd in een nieuw bed niet kan slapen. :roll:

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 08:20

Mijn vriend die zich weer met de was heeft bemoeid (lief bedoeld) en nieuwe shirts in de droger heeft gedaan waardoor ik deze nu dus weer weg kan gooien want veel te kort geworden. _-:(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 08:45

Ik ben zo'n rund! 8:20 afspraak bij de huisarts 3x raden hoelaat ik wakker werd....

Nu kan ik pas donderdag