Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Nou, ik vind het heel heftig om door te rijden als er een dier op de weg zit en ik probeer het nooit te doen...
Maar ik heb dus wel 2 keer bijna een ongeluk gehad omdat ik afremde of uit week voor een overstekende kat.
En dan komen we aan bij mijn biecht, liever die kat, dan ik
Sorry, voor de katteneigenaar, maar het is ook wel een beetje het risico waar je voor kiest als je je kat buiten laat
En het is niet dat ik dan lachend in de auto zou zitten oid, nee, ik heb daar echt wel moeite mee, maar als ik niet kan remmen of kan uitwijken, of ik heb niet de tijd om daar naar te kijken, dan rij ik door
hagelslag schreef:Ik heb vandaag met opzet niet de vrachtauto getankt.
Degene die de late dienst rijd "moet" tanken.
In de vroege dienst heb je er gewoon geen tijd voor.
Zoals wel vaker had mijn collega geen zin. Hij is aan meerdere Tankpunkten langs gekomen....
En nu vandaag ben ik gewoon doorgereden zodat hij nog maar 25 liter in de tank had
maralyn schreef:hagelslag schreef:Ik heb vandaag met opzet niet de vrachtauto getankt.
Zoals wel vaker had mijn collega geen zin. Hij is aan meerdere Tankpunkten langs gekomen....
En nu vandaag ben ik gewoon doorgereden zodat hij nog maar 25 liter in de tank had
Grinnik!!!!
"Succesdermet!"
Biecht hier.
Ik vind lang leve de liefde echt super... Waarom weet ik niet. Maar ik kan er zo om smullen.
fleurtjeuh schreef:Anoniem: De beste vriend van mijn vriend is dus best een lekker ding. Mijn vriend weet dat ik dit vind. Ooit hadden we het idee om een trio met deze vriend te doen. Dus hebben we nudes uitgewisseld met hem, daar is het toen bij gebleven. Af en toe zie ik deze vriend nog wel en vind ik het nog steeds jammer dat de trio er nooit van is gekomen
Captain schreef:fleurtjeuh schreef:Anoniem: De beste vriend van mijn vriend is dus best een lekker ding. Mijn vriend weet dat ik dit vind. Ooit hadden we het idee om een trio met deze vriend te doen. Dus hebben we nudes uitgewisseld met hem, daar is het toen bij gebleven. Af en toe zie ik deze vriend nog wel en vind ik het nog steeds jammer dat de trio er nooit van is gekomen
Mijn biecht:
Ik vind het vreemd dat mensen jou anoniem hun biechten sturen terwijl je de TS niet bent dus volgens mij zijn dit gewoon stiekem jouw confessions.
Captain schreef:fleurtjeuh schreef:Anoniem: De beste vriend van mijn vriend is dus best een lekker ding. Mijn vriend weet dat ik dit vind. Ooit hadden we het idee om een trio met deze vriend te doen. Dus hebben we nudes uitgewisseld met hem, daar is het toen bij gebleven. Af en toe zie ik deze vriend nog wel en vind ik het nog steeds jammer dat de trio er nooit van is gekomen
Mijn biecht:
Ik vind het vreemd dat mensen jou anoniem hun biechten sturen terwijl je de TS niet bent dus volgens mij zijn dit gewoon stiekem jouw confessions.
Mijn biecht:
maralyn schreef:hagelslag schreef:Ik heb vandaag met opzet niet de vrachtauto getankt.
Grinnik!!!!
"Succesdermet!"
Biecht hier.
Ik vind lang leve de liefde echt super... Waarom weet ik niet. Maar ik kan er zo om smullen.