Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 14:15

Echte schippers varen ook over de rode zee

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 14:25

Jester_ schreef:
Echte schippers varen ook over de rode zee
Ik zeil er liever overheen, of SUP-pen, wellicht op zo'n menstruatiematras, ik bedoel bikini O:)

Plop1997

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 14:34

Nou, deze sluis gaat gewoon dicht met code rood. Tampon doet al pijn dus verder geen polonaise aan m'n lijf dan.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 14:36

Ik heb juist altijd meer zin in seks als ik ongesteld moet worden of al ben :')

Al vind ik seks enorm nasty als je ongesteld bent, dus er gebeurd niks :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 14:39

Oh in een relatie geen probleem. Maar ga dan niet op seksdate nee. Voel me dan niet sexy, zou alleen de ergste geiligheid wegnemen.

Maar relaxed een hele nacht seks? Nope. Wacht ik wel even. Voordeel is dat het dan wel weer extra knallen is daarna :))

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 14:42

M_D_H schreef:
Nou, ik vind het heel heftig om door te rijden als er een dier op de weg zit en ik probeer het nooit te doen...
Maar ik heb dus wel 2 keer bijna een ongeluk gehad omdat ik afremde of uit week voor een overstekende kat.
En dan komen we aan bij mijn biecht, liever die kat, dan ik :o

Sorry, voor de katteneigenaar, maar het is ook wel een beetje het risico waar je voor kiest als je je kat buiten laat :o

En het is niet dat ik dan lachend in de auto zou zitten oid, nee, ik heb daar echt wel moeite mee, maar als ik niet kan remmen of kan uitwijken, of ik heb niet de tijd om daar naar te kijken, dan rij ik door :o

Hier hetzelfde hoor. Ken ook mensen die hierdoor een stevig ongeluk gehad hebben, dus ja dan kies ik even voor mezelf.

Ik heb trouwens een keer naar het uitgaan op een donkere N weg een kat aangereden. Ben nog wel omgedraaid en terug gereden, maar zag niks meer op dat moment. Ik durfde toen ook niet uit te stappen en in de berm te gaan zoeken.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 14:44

Ik heb vandaag met opzet niet de vrachtauto getankt.

Degene die de late dienst rijd "moet" tanken.
In de vroege dienst heb je er gewoon geen tijd voor.

Zoals wel vaker had mijn collega geen zin. Hij is aan meerdere Tankpunkten langs gekomen....

En nu vandaag ben ik gewoon doorgereden zodat hij nog maar 25 liter in de tank had :Y)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 14:47

hagelslag schreef:

Zoals wel vaker had mijn collega geen zin. Hij is aan meerdere Tankpunkten langs gekomen....

En nu vandaag ben ik gewoon doorgereden zodat hij nog maar 25 liter in de tank had :Y)

Grinnik!!!!

"Succesdermet!"

Biecht hier.

Ik vind lang leve de liefde echt super... Waarom weet ik niet. Maar ik kan er zo om smullen.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 14:47

Het is 25 graden en ik heb warme chocomel.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-22 14:52

maralyn schreef:
hagelslag schreef:

Grinnik!!!!

"Succesdermet!"

Biecht hier.

Ik vind lang leve de liefde echt super... Waarom weet ik niet. Maar ik kan er zo om smullen.

Ik ook, maar dat is voor mij ook echt leedvermaak. Misschien dat ik daarom ook niet naar parenclubs kan, ik moet zo vaak lachen om mensen, dat is helemaal niet opwindend.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 14:53

Anoniem: De beste vriend van mijn vriend is dus best een lekker ding. Mijn vriend weet dat ik dit vind. Ooit hadden we het idee om een trio met deze vriend te doen. Dus hebben we nudes uitgewisseld met hem, daar is het toen bij gebleven. Af en toe zie ik deze vriend nog wel en vind ik het nog steeds jammer dat de trio er nooit van is gekomen

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 14:55

maralyn schreef:

Hier ook kijk iedere avond :+ op m’n oude werk werkte we vanuit thuis en hadden we dagelijks een klets halfuurtje en daar werd dan de aflevering van de avond ervoor altijd even besproken :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 15:00

fleurtjeuh schreef:
Anoniem: De beste vriend van mijn vriend is dus best een lekker ding. Mijn vriend weet dat ik dit vind. Ooit hadden we het idee om een trio met deze vriend te doen. Dus hebben we nudes uitgewisseld met hem, daar is het toen bij gebleven. Af en toe zie ik deze vriend nog wel en vind ik het nog steeds jammer dat de trio er nooit van is gekomen

Mijn biecht:
Ik vind het vreemd dat mensen jou anoniem hun biechten sturen terwijl je de TS niet bent dus volgens mij zijn dit gewoon stiekem jouw confessions. :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-22 15:03

Captain schreef:
fleurtjeuh schreef:

Mijn biecht:
Ik vind het vreemd dat mensen jou anoniem hun biechten sturen terwijl je de TS niet bent dus volgens mij zijn dit gewoon stiekem jouw confessions. :Y)

Ik ging net hetzelfde schrijven. Ik heb een mooie biecht ontvangen maar moet even dubbelchecken of ik het hele verhaal mag delen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 15:04

Ik zit nog in pyjama, maar voel me echt extreem vadsig vandaag, dus ik durf geen normale kleding aan. :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 15:05

Captain schreef:
fleurtjeuh schreef:

Mijn biecht:

:') _O- _/-\o_

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 15:06

Mijn biecht is wel dat ik een enorme naaldenangst heb en ik bij elke keer prikken of bloedprikken er een half drama van maak. En zelfs de uren erna blijft het heel erg hangen. Ik moest vanmorgen bloedprikken om 10 uur en 5 uur later ben ik nog misselijk en gespannen.

Ik heb dit ook voor ziekenhuizen , dokters en onderzoeken. Ik kan soms al misselijk en ongemakkelijk worden bij het idee.

Maar ik ga wel heen onder het nom ik moet geholpen worden.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 15:09

Captain schreef:
fleurtjeuh schreef:

Mijn biecht:

Waarom is dat vreemd dat mensen dat doen?
Ik heb mn eigen seksuele biechten al gedeeld en heb gezegd dat mensen mij ook biechten mogen sturen die ik dan plaats.
Maakt het uit dat ik dan niet de ts ben?

Alles wat ik anoniem heb gepost zijn biechten die ik heb ontvangen en dus niet van mij zelf

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-22 15:09

Ooh, gemist dat je hebt aangeboden om biechten te delen, want ik vond het ook wel heel vreemd :=

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 15:11

Ik geloof het nog steeds niet, ik wil graag een printscreen van je inbox als bewijs... O:) :') :') :') :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-22 15:12

anoniem

Ik heb een 'verboden' liefde in de psychiatrie gehad. Verboden, als in een (zeker seksuele) relatie in zo'n context gewoon niet mag. Het begon allemaal vrij vriendschappelijk en we hadden zeker wel een klik. Uiteindelijk hingen we erg vaak met elkaar rond. Op een bepaalde avond deed hij plots een aanstalte om mij een kus op mijn voorhoofd te geven. Dat had ik misbegrepen en ik heb hem toen dus vol op de mond gekust. En vanaf dan liep het dus mis.

We werden verliefd op elkaar en uhm gezien het leven in de psychiatrie verder best k*t is probeer je het beste ervan te maken. Zo zijn we wel eens betrapt geweest in 't donker in de tuin terwijl ik op zijn rug zat en hij rond liep te rennen als een paard door een verpleegkundige. Die kon er totààl niet mee lachen; ik als nog enigszins braaf meisje vroeg dat hij me los kon laten. Hij weigerde dat voor de neus van de verpleegkunde. Hij liet me niet los. Vanaf toen wist het personeel dus wel dat ze ons een extra oogje in het zeil moesten houden.

Het begon dus allemaal vrij onschuldig met samen onder mijn deken in de tuin te zitten tot middernacht en af en toe wel eens een kusje. Maar het liep al snel uit tot meer. Ik herinner me goed hij me exact alle patronen van de verpleegkundigen kende (vooral van de nacht) en hoe hij me zo kon garanderen dat we veilig in elkaars kamer konden sneaken. Nu is een belangrijke side-note dat we alle twee kamergenoten hadden. Nu was mijn kamergenote ook iemand die goed overeen kwam met hem en zij wist ook van onze fratsen dus voor haar was het niet zo'n drama (zolang ze er niets van hoorde of zag zeg maar). Maar zijn kamergenoten was een ander verhaal.

De eerste keer in zijn kamer hebben we ons goed voorbereid over dag als zijn kamergenoot er niet was. We hadden een techniek hoe we het laken zodanig konden leggen dat je niet onder het bed zag. Ik ben gelukkig ook niet zo groot, dus dat scheelde al een hoop. Verder oefende ik een rol-onder-het-bed techniek in case of emergency (vooral om niet gespot te worden door de nachtverpleegkundige dus). Verder had ik met mijn kleren, handdoeken en dergelijke een 'silhouet' van een lichaam gemaakt onder mijn lakens. Ik wist dat de nachtverpleegkundigen gewoon door het raampje schenen met de zaklamp en ik lag in het achterste bed van de kamer. Ik ben er ook echt nog naast gaan liggen om de grootte te checken. Eerlijk? Ik vond het DOOD eng. Maar het was tegelijkertijd echt ontzettend hot. Na een appje ben ik dus in zijn kamer gesneaked. Hij had toen een kamergenoot dat HEEL LUID snurkte. Maar echt, niet normaal luid. We wisten dus 100% zeker dat hij sliep. We waren druk bezig met voorspel tot op een bepaald moment hij stopte met snurken. Ik lag toen naast mijn scharrel en keek recht in zijn ogen en ik zag gewoon pure paniek. Toen zag ik zijn kamergenoot ook serieus rechtop zijn bed zitten, rechtstaan en de kamer verlaten. Van zodra hij weg is natuurlijk alles op stelten, ik mijn kleren gegrabbeld, hij op uitkijk en zsm terug naar mijn kamer gegaan haha.

De tweede keer was met een andere kamergenoot. Die praatte blijkbaar in zijn slaap. Maar dat wisten we dus allebei niet. Wij druk in de weer tot op een bepaald moment hij begint te praten. Ik panikeer en wil iets terug zeggen, de domme koe dat ik ben. Ik kon mijn lach van schaamte niet inhouden, maar gelukkig was hij dus niet echt wakker en denken we niet dat hij het ooit door had.

Er is ook wel een keer geweest dat de verpleging binnen kwam en dat ik dus effectief onder het bed ben moeten rollen zoals geoefend. Ik had toen echt schrik. Maar de meest angstaanjagende keer was toen we in mijn badkamer zaten 's nachts. Speciaal de wekker op gezet om een uur of 4 omdat we wisten dat er normaal gezien geen patrouille kwam. Toen waren we dus wel euhm, all the way. (Het ergste van al is dat ik geen anticonceptie nam.. dus ronduit idioot) We waren alle twee poedelnaakt toen ik plots de deur van mijn kamer hoorde klikken. Mijn instinct was om de kerel met al zijn kleren die op de grond verspreid lagen in de wc te duwen (die in de badkamer was en gelukkig nog een aparte deur had). Gast wist niet wat hem overkwam want hij had die deur dus niet gehoord. Plots hoor ik de verpleegkundige op de deur kloppen van de badkamer en vragen of alles oké is. Ik was er nog in geslaagd vlug een badjas te grabbelen (en ik denk ook mijn tandenborstel) en zei 'Ja alles oké hoor, ben mijn tanden aan het poetsen' toen ik de deur op een kiertje opende. En toen vroeg ze of ik alleen was. Man. Ik heel droog geantwoord 'Euhm ja?'. En ze is er thank god niet verder meer op in gegaan en is weg gegaan.

Nu moest ik hem dus wel ook nog naar buiten smokkelen zonder dat ze dat zag. Ik heb nog kei lang op de uitkijk gestaan en als de kust veilig was is hij wel nog tot in zijn kamer geraakt. Maar je gaat mij echt niet wijs maken dat ze het niet wist. Zeker niet na zo'n vraag te stellen. Volgens mij was ze dus eerst naar zijn kamer gegaan aan het begin van de gang, 1 + 1 = 2 gedacht en wou ze ons op heterdaad betrappen maar besloot ze er dan toch niet mee door te gaan ofzo. Ze wisten toen inmiddels al dat we een ding waren en hadden opgegeven ons te zeggen dat het niet mocht omdat ze er toch niets aan konden doen.

Maaaaar ondanks alle drama moet ik toegeven dat het echt wel de meeste sexy en spannendste momenten van mijn leven waren. Achteraf bleek het wel een hufter te zijn en nadat hij met ontslag ging zijn we dus ook niet lang samen gebleven maar dat terzijde.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 15:12

maralyn schreef:
hagelslag schreef:

Grinnik!!!!

"Succesdermet!"

Biecht hier.

Vooral een eigen schuld dikke bult actie.
Dat hij bij z'n vrouw met luiheid door t leven kan prima.
Maar niet bij mij :Y)

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 15:13

M_D_H schreef:
Ik geloof het nog steeds niet, ik wil graag een printscreen van je inbox als bewijs... O:) :') :') :') :')

Zodat je natuurlijk ook precies kan zien wie wat heeft gestuurd _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-22 15:17

Ik verwijder alle biechten meteen voor het geval ik ooit gehackt word ofzo :=

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-22 15:27

Plop1997 schreef:
M_D_H schreef:

Zodat je natuurlijk ook precies kan zien wie wat heeft gestuurd _O-

Ik weet niet waar je het over hebt O:) :')