Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Is het niet spoed nummer niet verstandiger? Als je het vaker hoort gaat er tenslotte niemand dood. Dus heel spoedeisend is het niet. Echter wel goed als er eens gebeld wordt..
MarlindeRooz schreef:Ja ook als je dat nummer belt komen ze erg snel. Dat kan ik zeggen uit ervaring. Ik hoef inmiddels mijn adres niet meer in te geven dat staat al in hun systeem.
Snadrem schreef:MarlindeRooz schreef:Ja ook als je dat nummer belt komen ze erg snel. Dat kan ik zeggen uit ervaring. Ik hoef inmiddels mijn adres niet meer in te geven dat staat al in hun systeem.
Kan, maar via 09008844 gaat er wel meer tijd overheen. Heb aardig wat meldingen gehad waarbij ze 0900 hadden gebeld ipv 112 en wij dachten "had nou maar 112 gebeld", omdat dat net het verschil had kunnen maken.
Snadrem schreef:MarlindeRooz, zeker wel 112 waardig. Ik heb echter ook een keer iemand doorverbonden gekregen via 112 "die NU een tolk nodig had".
Dat was een leuk gesprek
idinn schreef:Mijn humeur toen ik op de fiets stapte met m'n brakke hoofd: "ik ga lekker winkelen" ... mijn humeur toen ik de winkelstraat inliep: "ik haal lekker een pizza en ga naar huis". Krijsende gedrochten
Nietsmar schreef:idinn schreef:Mijn humeur toen ik op de fiets stapte met m'n brakke hoofd: "ik ga lekker winkelen" ... mijn humeur toen ik de winkelstraat inliep: "ik haal lekker een pizza en ga naar huis". Krijsende gedrochten
Oh fijn is dat...![]()
Ik spaar Schleich, dat zijn van die paarden beeldjes. Heb paar dubbel en op marktplaats gezet. Eerst iemand heel serieus of ik ook wil ruilen. Nou ja opzich wel, tegen één die ik nog niet heb. Maar blijkbaar is het een kind die me serieus ieder kwartier een bericht stuurt. Of ik al foto's gemaakt heb, waar ik woon, dat ze die ene zo mooi vindt, vraagtekens, uitroeptekens. Argh. Heb gezegd dat ik werken ben maar het gaat maar door.
capopjekop schreef:God ja zo irritant. Ik had dat toen ik een bijrijder zocht voor m'n pony. Het meisje dat reageerde woonde veel te ver weg maar ze had wel een oplossing. Ik kon mijn pony bij een boer bij haar in de buurt stallen. Dat kostte maar 100 euro per maand. Toen ik vroeg wat ik daaraan had om mijn pony op een uur afstand te zetten was de reactie: maar je zoekt toch een ruiter? Toen brak m'n klomp