Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Rytir schreef:Dat bontkraagje ding, voor 150,- kan dat niet echt zijn, zelfs niet uit China. Is het niet gewoon een dropshipping oplichter?
Zeker wel. Wasbeerhondenbont kost bijna niks.
Rytir schreef:Ook in combinatie met echt leer? Oprechte vraag.
https://www.telegraaf.nl/financieel/204 ... ug-op-menu
Hier werd ik vanmorgen ff pissig om. Vliegtuigen vol aardappels!,.. Ik weet het wel, bepaalde producten zijn niet lokaal te kweken. Maar serieus, frietjes?
MarlindeRooz schreef:Ik erger me aan het feit dat ik vroeger geleerd heb dat je op de zaterdag nuttige klusjes moet doen. Ben net een half uur uit bed en heb nu al de vaat gedaan en 2 wasjes er in gedaan. Maar word helemaal onrustig van achter de computer thee drinken.![]()
Terwijl ik net 2 dagen ziek geweest ben en dus best even rustig aan mag doen.
MarlindeRooz schreef:Ik ben opgegroeid met een vader die om 7uur opstond en dan een lijstje maakte van een A4 en dan kon je uitkiezen welk klusje je wilde doen. Maar die lijst ging af.![]()
Gelukkig is hij niet meer zo, maar ik voel die druk nog haha.
Urbanus schreef:Ik denk wel dat het echt bont is, maar uit China. Bont is niet zo duur als het onethisch en op grote schaal geslacht wordt.
hagelslag schreef:MarlindeRooz schreef:Ik ben opgegroeid met een vader die om 7uur opstond en dan een lijstje maakte van een A4 en dan kon je uitkiezen welk klusje je wilde doen. Maar die lijst ging af.![]()
Gelukkig is hij niet meer zo, maar ik voel die druk nog haha.
Oh nasty, ahhoewel als mijn ouders een dagje weg waren moesten wij het huis spik en span maken. Dus die druk heb ik nog altijd.
Iemand länger van huis, bij thuiskomst moet het huis schoon zijn
MarlindeRooz schreef:Ik erger me aan het feit dat ik vroeger geleerd heb dat je op de zaterdag nuttige klusjes moet doen. Ben net een half uur uit bed en heb nu al de vaat gedaan en 2 wasjes er in gedaan. Maar word helemaal onrustig van achter de computer thee drinken.![]()
Terwijl ik net 2 dagen ziek geweest ben en dus best even rustig aan mag doen.
Cayenne schreef:Urbanus schreef:Ik denk wel dat het echt bont is, maar uit China. Bont is niet zo duur als het onethisch en op grote schaal geslacht wordt.
Laatst een docu gezien over Angora konijnen in de bont industrie![]()
Verschrikkelijk! Ik had er nooit eerder over na gedacht dat angora ook op een dieronvriendelijke manier wordt verkregen.
Nou draag ik sowieso nooit wol of bont, maar het was wel een eye opener.
Het zelfde als dekbedden of kussens van echt dons...
_San87_ schreef:MarlindeRooz schreef:Oh en wat kan je doen tegen en gillende/fluitende verwarming. Ik word helemaal gek en ben in staat dat ding van de muur af te rukken.
Ontluchten?