Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 20:22

Ik heb in een vorige secret santa een minikerstboom gekregen. Dat vind ik wel genoeg. Dus liever geen kerstspullen.
Uiteraard mag het pakket best in kerstpapier ingepakt zijn.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 20:32

Ik moet een nieuwe kerstboom kopen. Die heb ik weggegooid met verhuizen omdat het topje geknakt was. Maar ik heb bruin en goud in de boom

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 21:24

Wij hebben kerstballen in de kleuren petrolblauw/groen en koper. Ook hangen we houten ornamenten in de boom. Wij hebben een neppe, want ik ben allergisch voor sparren en dergelijke. Onze versiering is vrij sober en dat zal het dit jaar ook wel zijn, vanwege mijn dikke buik.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 21:27

Ik heb sinds paar jaar een neppert. Met nog maar weinig spul, dus een speciale kerstbal is leuk! Vooral een beetje of iets van de natuur. Ik zag eens een leuke van een wolkje. Of een kwalletje. Mag beetje gekke bal zijn. Slingers etc heb ik al. Boom is niet super groot, dat wel.

Heb die van 3 jaar terug in m'n tuin staan, die is super blij geworden met afgelopen zomer. Maar echt mooi model kerstboom is hij niet meer dus hij mag lekker buiten in de aarde blijven.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 21:42

capopjekop schreef:
Ik moet een nieuwe kerstboom kopen. Die heb ik weggegooid met verhuizen omdat het topje geknakt was. Maar ik heb bruin en goud in de boom

Als jij mijn lootje bent stuur ik je een boom.
Ik heb er 3 (en maar ruimte voor 1 :+ )

Ik doe niet aan kerststallen, -huisjes, -dorpen enz. Om te beginnen heb ik er geen ruimte voor. En na afloop moet alles weer opgeruimd worden.
En ik haat opruimen.

yvje86

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 21:53

Ik houd echt van alle soorten snoepgoed behalve van snoep met kokos.

Hier ook ieder jaar een kerstboom, het is een allegaartje wat erin hangt. Als het huis af is wil ik eens investeren in mooie spullen om in de boom te hangen en gaat alle oude meuk de deur uit.

Rituals vind ik ook heerlijk. Ik heb een lekker groot bad (1.40x1.90m) waar ik erg graag in lig. Daarbij hou ik heel erg van badzout, badparels, badbom e.d. ik kan echt uren in bad liggen :x

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 21:54

Wij hebben altijd een echte boom ! Met zilver en wit, veel bloemen en vlinders en andere beestjes. Ook maken we altijd kerstbloemstukken. Zo leuk om te doen !! Wij hebben thuis ook altijd echt een groot kerstdorp, zal tegen die tijd eens een foto plaatsen als ik het niet vergeet !

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 21:56

Oeh, oeh! Ik wil ook graag een ligbad in mijn pakket!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 22:02

Dan wil ik een huis waar een bad inpast :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 22:11

Neem een Bath bucket. Ideaal! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 22:15

Zelfs die past niet in de badkamer hier -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 22:16

Ah, jammer :(:)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 22:43

Roodvos schreef:
Ik doe niet aan kerststallen, -huisjes, -dorpen enz. Om te beginnen heb ik er geen ruimte voor. En na afloop moet alles weer opgeruimd worden.
En ik haat opruimen.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar vorig jaar heeft onze schoonmaakster de boom zowel opgetuigd als weer netjes opgeruimd :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 22:57

Oeps, ik was het topic opeens kwijt, vond het al zo stil!

Lees morgen maar weer eens bij, veel gekletst weer zie ik

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 23:00

Matheno schreef:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar vorig jaar heeft onze schoonmaakster de boom zowel opgetuigd als weer netjes opgeruimd :')

Hahahaha :') Ideaal!

Ik heb mijn kerstboom ook al jaren niet meer op gezet. Zoveel gedoe.. En niemand die dat ding ziet.

Vavane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 23:20

Ik vind het heerlijk, een kerstboom in de woonkamer. Kan nu al niet meer wachten met opzetten. Wij hebben rode en witte ballen/ornamenten erin hangen. En ook een klein kerstdorpje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 23:32

boeflover schreef:
Leuk LWDaisy!

Hier koper, zwart, rood en grijs in de boom. Ieder jaar komt er wel wat bij, mn vriend is ook zon echte kerstfan haha

Rituals koop ik zelf nooit, het is ms vloeken in de kerk, maar volgens mijn neus is “Happy Harmony” van Kruidvat huismerk hetzelfde als ”Touch of Hapiness” van Rituals :))
:))
Ik ben meer een l'Occitane-persoon. :')

Ik vind die kerstdorpjes altijd zo leuk om te zien! Prachtig wat mensen daar ieder jaar van maken!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 01:46

Wat geweldig Jolien!
Ik koop elke keer wat bij en hoop over een paar jaar ook een mooi dorp te hebben <3

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 06:36

hier komt dit jaar weer een echte kerstboom
wij ons de kleur of zilver of paars

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 06:42

Ik vind een kerstboom altijd heel gezellig. Onze is wit/parelmoer met zachtroze. Ballen en ornamentjes hangen erin.
Afbeelding
De kleuren. <3

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 06:58

Voor mij liever geen kerstdecoratie dingen, ik zit op een tijdelijke plek. Moet ooit ook weer meeverhuisd :=

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 08:24

Matheno schreef:
Roodvos schreef:
En ik haat opruimen.

_O- _/-\o_

idinn schreef:
Dan wil ik een huis waar een bad inpast :')
Ik ook!

marleen_88 schreef:
Ik vind een kerstboom altijd heel gezellig. Onze is wit/parelmoer met zachtroze. Ballen en ornamentjes hangen erin.
[ [url=m/ce3aUF.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kleuren. <3
Zwart tabby :)) :+

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 08:24

Ik denk ook niet dat wij de kerstboom opzetten dit jaar. Ons dochtertje is dan 11 maanden :=

Ik wil wel een schoonmaakster in mijn pakket :))

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 08:32

theadora99 schreef:
En nog even mezelf voorstellen:
Ik ben Thea, 22 jaar, woon in Soest met 2 honden, 2 katten en mijn vriendin (die ook meedoet, haha). We hebben ook een fjordveulen die tegen kerst bij 'ons' is (in de opfok, maar ik vind het goed genoeg). Ik geef les op een middelbare school, wiskunde (en mathematics) en Nederlands. Dit jaar heb ik alleen brugklassen, van vmbo-t tot vwo tweetalig. Ik hou van puzzelen (vooral Jan van Haasteren, maar ook sudoku en logikwis). Mocht je een chess-sudoku boekje kunnen vinden ben je helemaal geweldig. Speurtochten en gekke dingen voor mijn pakket: top. Glitters: liever niet. Zoals gezegd ben ik een slechte eter, dus behalve melkchocola maak je me niet zo blij. Ik ben ook niet heel creatief, maar mocht je nou iets hebben waarvan je denkt dat ik het ook zou kunnen, mag je het altijd geven. Tweedehands: leuk, prima, fijn. Liefst geen goedkope prulletjes, liever iets waar ik iets aan heb. Mocht je vragen hebben, hoor ik het graag!

Tot mijn grote spijt moet ik mededelen dat we momenteel nog maar 1 hond hebben (die vrij kieskeurig is in wat ze wel/niet lekker vindt).

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 08:37

theadora99 schreef:
theadora99 schreef:
En nog even mezelf voorstellen:
Ik ben Thea, 22 jaar, woon in Soest met 2 honden, 2 katten en mijn vriendin (die ook meedoet, haha). We hebben ook een fjordveulen die tegen kerst bij 'ons' is (in de opfok, maar ik vind het goed genoeg). Ik geef les op een middelbare school, wiskunde (en mathematics) en Nederlands. Dit jaar heb ik alleen brugklassen, van vmbo-t tot vwo tweetalig. Ik hou van puzzelen (vooral Jan van Haasteren, maar ook sudoku en logikwis). Mocht je een chess-sudoku boekje kunnen vinden ben je helemaal geweldig. Speurtochten en gekke dingen voor mijn pakket: top. Glitters: liever niet. Zoals gezegd ben ik een slechte eter, dus behalve melkchocola maak je me niet zo blij. Ik ben ook niet heel creatief, maar mocht je nou iets hebben waarvan je denkt dat ik het ook zou kunnen, mag je het altijd geven. Tweedehands: leuk, prima, fijn. Liefst geen goedkope prulletjes, liever iets waar ik iets aan heb. Mocht je vragen hebben, hoor ik het graag!

Tot mijn grote spijt moet ik mededelen dat we momenteel nog maar 1 hond hebben (die vrij kieskeurig is in wat ze wel/niet lekker vindt).

:(:)
Sterkte