Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
capopjekop schreef:Ik moet een nieuwe kerstboom kopen. Die heb ik weggegooid met verhuizen omdat het topje geknakt was. Maar ik heb bruin en goud in de boom
Roodvos schreef:Ik doe niet aan kerststallen, -huisjes, -dorpen enz. Om te beginnen heb ik er geen ruimte voor. En na afloop moet alles weer opgeruimd worden.
En ik haat opruimen.
boeflover schreef:Leuk LWDaisy!
Hier koper, zwart, rood en grijs in de boom. Ieder jaar komt er wel wat bij, mn vriend is ook zon echte kerstfan haha
Rituals koop ik zelf nooit, het is ms vloeken in de kerk, maar volgens mijn neus is “Happy Harmony” van Kruidvat huismerk hetzelfde als ”Touch of Hapiness” van Rituals
Matheno schreef:Roodvos schreef:Ik doe niet aan kerststallen, -huisjes, -dorpen enz. Om te beginnen heb ik er geen ruimte voor. En na afloop moet alles weer opgeruimd worden.
En ik haat opruimen.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar vorig jaar heeft onze schoonmaakster de boom zowel opgetuigd als weer netjes opgeruimd
idinn schreef:Ik ook!Dan wil ik een huis waar een bad inpast
marleen_88 schreef:Zwart tabbyIk vind een kerstboom altijd heel gezellig. Onze is wit/parelmoer met zachtroze. Ballen en ornamentjes hangen erin.
[ [url=m/ce3aUF.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kleuren.![]()
theadora99 schreef:En nog even mezelf voorstellen:
Ik ben Thea, 22 jaar, woon in Soest met 2 honden, 2 katten en mijn vriendin (die ook meedoet, haha). We hebben ook een fjordveulen die tegen kerst bij 'ons' is (in de opfok, maar ik vind het goed genoeg). Ik geef les op een middelbare school, wiskunde (en mathematics) en Nederlands. Dit jaar heb ik alleen brugklassen, van vmbo-t tot vwo tweetalig. Ik hou van puzzelen (vooral Jan van Haasteren, maar ook sudoku en logikwis). Mocht je een chess-sudoku boekje kunnen vinden ben je helemaal geweldig. Speurtochten en gekke dingen voor mijn pakket: top. Glitters: liever niet. Zoals gezegd ben ik een slechte eter, dus behalve melkchocola maak je me niet zo blij. Ik ben ook niet heel creatief, maar mocht je nou iets hebben waarvan je denkt dat ik het ook zou kunnen, mag je het altijd geven. Tweedehands: leuk, prima, fijn. Liefst geen goedkope prulletjes, liever iets waar ik iets aan heb. Mocht je vragen hebben, hoor ik het graag!
theadora99 schreef:theadora99 schreef:En nog even mezelf voorstellen:
Ik ben Thea, 22 jaar, woon in Soest met 2 honden, 2 katten en mijn vriendin (die ook meedoet, haha). We hebben ook een fjordveulen die tegen kerst bij 'ons' is (in de opfok, maar ik vind het goed genoeg). Ik geef les op een middelbare school, wiskunde (en mathematics) en Nederlands. Dit jaar heb ik alleen brugklassen, van vmbo-t tot vwo tweetalig. Ik hou van puzzelen (vooral Jan van Haasteren, maar ook sudoku en logikwis). Mocht je een chess-sudoku boekje kunnen vinden ben je helemaal geweldig. Speurtochten en gekke dingen voor mijn pakket: top. Glitters: liever niet. Zoals gezegd ben ik een slechte eter, dus behalve melkchocola maak je me niet zo blij. Ik ben ook niet heel creatief, maar mocht je nou iets hebben waarvan je denkt dat ik het ook zou kunnen, mag je het altijd geven. Tweedehands: leuk, prima, fijn. Liefst geen goedkope prulletjes, liever iets waar ik iets aan heb. Mocht je vragen hebben, hoor ik het graag!
Tot mijn grote spijt moet ik mededelen dat we momenteel nog maar 1 hond hebben (die vrij kieskeurig is in wat ze wel/niet lekker vindt).