Laatst waren ze bij mij thuis en wilde ze mijn vriend wel ontmoetten dus ik vroeg of hij even naar beneden wilde komen. Vriendin A doet vet vrolijk en aardig en geïnteresseerd over het nieuwe huis, vriendin B klapt volledig dicht, staart voor zich uit en reageert nergens meer op?

Afijn, zij is de enige vrijgezel en via via had vriendin A haar gekoppeld aan iemand.. Nu is ze twee keer wezen daten. En, even gezegd hebbende: ze is ons NIETS verplicht te vertellen. Als ze alles privé wil houden is dat helemaal aan haar natuurlijk! Maar vriendin A die moet constant vragen 'Hoe was het?' 'Wat gaan jullie doen?' 'Is er nog nieuws?' gewoon ook omdat we het leuk voor haar zouden vinden, want ze wil wel graag een vriend.
Maar daar wordt dus of helemaal niet, of super kortaf op gereageerd. Sowieso als we iets af willen spreken duurt het al 3 weken voor we uberhaupt een afspraak hebben staan.
Ik snap niet waarom het schijnbaar zo'n moeite is om te reageren.. Ik ben er inmiddels ook helemaal klaar mee, ik vraag nergens meer naar. Doei!

Zo, lekker even eruit!