Ibbel schreef:_San87_ schreef:Daar kan de NS niks aan doen. Dat is ProRail haar afdeling.
Je hebt gelijk. Maar 'it's a distinction without a difference'
Nou niet echt
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
biggirl schreef:Oh hier net helehoop vrachtwagens die je op de linkerbaan inhalen met 100 en heen en weer schommelen. Kan ik zo boos om worden denk blijf gwn rechts en zeker in deze weers omstandigheden
Ibbel schreef:Joh, als jij tegen je baas zegt: ik ga niet rijden, kan jij wieberen onder het mom van werkweigeren. Da's gewoon niet realistisch.
Karin schreef:Ik bedoelde meer de dooddoener 'daar gaat het leven ook gewoon door als er sneeuw ligt'.
Nou nee... het leven gaat door. Maar niet 'gewoon': men past zich aan de omstandigheden aan, ieder jaar weer.
biggirl schreef:Oh hier net helehoop vrachtwagens die je op de linkerbaan inhalen met 100 en heen en weer schommelen. Kan ik zo boos om worden denk blijf gwn rechts en zeker in deze weers omstandigheden
F_Orumster schreef:biggirl schreef:Oh hier net helehoop vrachtwagens die je op de linkerbaan inhalen met 100 en heen en weer schommelen. Kan ik zo boos om worden denk blijf gwn rechts en zeker in deze weers omstandigheden
Volle vrachtwagens hebben minder laat van gladheid omdat ze zwaarder zijn. Juist goed dat ze links rijden want dan komt die baan ook schoner.
Leeg met harde wind maakt ze een speelbal.
F_Orumster schreef:biggirl schreef:Oh hier net helehoop vrachtwagens die je op de linkerbaan inhalen met 100 en heen en weer schommelen. Kan ik zo boos om worden denk blijf gwn rechts en zeker in deze weers omstandigheden
Volle vrachtwagens hebben minder laat van gladheid omdat ze zwaarder zijn. Juist goed dat ze links rijden want dan komt die baan ook schoner.
Leeg met harde wind maakt ze een speelbal.
November108 schreef:Mijn vader is beroepschauffeur en moet gewoon werken hoor. Lekker makkelijk gezegd hierboven dat hij dan maar thuis moet blijven.
En mensen doodwensen, voel even aan je voorhoofd...
Onali schreef:November108 schreef:Mijn vader is beroepschauffeur en moet gewoon werken hoor. Lekker makkelijk gezegd hierboven dat hij dan maar thuis moet blijven.
Die voelt prima.
Als ik op een besneeuwde met daaronder ijs N-weg rijdt, zo'n 30-35 km per uur en een tegenligger vind het nodig om zijn voorganger in te halen waardoor IK moet stil gaan staan op die zelfde N-weg, met SNEEUW EN IJS daaronder om hem veilig te laten passeren.
Ja sorry dan ben jij als weggebruiker niet goed wijs en mag jij je auto om een boom parkeren.
Want blijkbaar was mijn leven ook niet veel waard.
Onali schreef:November108 schreef:Mijn vader is beroepschauffeur en moet gewoon werken hoor. Lekker makkelijk gezegd hierboven dat hij dan maar thuis moet blijven.
Die voelt prima.
Als ik op een besneeuwde met daaronder ijs N-weg rijdt, zo'n 30-35 km per uur en een tegenligger vind het nodig om zijn voorganger in te halen waardoor IK moet stil gaan staan op die zelfde N-weg, met SNEEUW EN IJS daaronder om hem veilig te laten passeren.
Ja sorry dan ben jij als weggebruiker niet goed wijs en mag jij je auto om een boom parkeren.
Want blijkbaar was mijn leven ook niet veel waard.
Onali schreef:Lezen is moeilijk he.
Ik werd niet ingehaald, mijn tegenligger, als in iemand die vanuit een andere richting komt. Als ik niet gestopt was of harder had gereden dan waren we frontaal op elkaar gebotst omdat meneer haast had.
En nee het was niet verantwoord om harder te rijden.
Ik werk in de thuiszorg, denk dat ik per jaar genoeg kilometers maak om situaties in te schatten, ook bij gladheid
Ibbel schreef:Weet je, ik vind het ook bést vervelend als mensen voor je neus 30 rijden terwijl ik denk dat 60 ook best kan. Maar je hebt het er maar mee te doen. Er is geen enkele reden om risico's te nemen omdat een ander een kleinere veiligheidsmarge heeft dan jij.
Ik reed ooit eens in Sheerness van de ferry af achter iemand die links rijden doodeng vond en ook niet harder dan 30 durfde. Dan is Sheerness een verdomd groot eiland kan ik je zeggen, maar je doet het er maar mee.
Ibbel schreef:Wordt het hier nu een wedstrijd wie durft het hardst te rijden met hoeveel sneeuw?
Hoe moeilijk is het je geduld te bewaren achter iemand die minder hard rijdt dan dat jij denkt dat jij wél kunt of durft te rijden?
) maar wat geen enkele auto kan: tractie generen!