Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 12:22

Varekaj schreef:
Stuur een mailtje naar Vinted? Die kunnen misschien opsporen waar de fout zit.

ja heb inmiddels de klantenservice gevonden en reactie gehad :o moet even afwachten begrijp ik en anders screenshots ed aanleveren, dan gaan ze kijken of ze de order kunnen aanpassen.

Palmboom95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 14:24

Je krijgt toch sowieso niet uitbetaald als je op eigen initiatief besluit een brief te sturen ipv een pakket? Er wordt dan nooit een pakket ingescand dus dan wordt na 5 dagen je verkoop geannuleerd omdat je "niets verzonden hebt" en krijgt de koper geld terug.

pmarena

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 06:42

Hier duurt het met Mondial toch al snel 2 weken, zowel verzenden als ontvangen.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 07:40

Hier weer twee dingen verkocht. Heb een punt gevonden met dpd en usp waar ik vandaag toch bijna langs kom!

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 14:15

Ik kom even binnen vallen met een vraagje;
Kan je ook ergens aangeven met welke bedrijven je wel of niet wil verzenden?

Ons Mondial punt in het dorp is er niet meer en nu zijn de dichtstbijzijnde punten op allebei zo’n 20km afstand. Zonde als ik voor 1 pakketje speciaal daar heen moet rijden..

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 14:20

snorremans schreef:
Ik kom even binnen vallen met een vraagje;
Kan je ook ergens aangeven met welke bedrijven je wel of niet wil verzenden?

Ons Mondial punt in het dorp is er niet meer en nu zijn de dichtstbijzijnde punten op allebei zo’n 20km afstand. Zonde als ik voor 1 pakketje speciaal daar heen moet rijden..

Ja onder de instellingen bij je profiel:)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 15:11

Trouwens, hoe doen jullie dat met sterren geven. Ik had iets gekocht en is op het allerlaatste moment verzonden. Binnen de marge, maar op de laatste dag. Zo lúllig om dan 4 sterren op snelheid te geven. Heb de rest wel 5 gedaan,

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 16:01

Ik geef gewoon altijd 5 sterren als het an sich overall okee is.
Als ik niet helemaal tevreden ben vind ik het ook lüllig om minder sterren te geven en dan geef ik helemaal geen beoordeling en laat hem automatisch door Vinted goedkeuren.

Zo had ik pas een nieuwe longsleeve die vreselijk naar de rook meurde. Verkoper snapte er niks van. Nouja dan zal er wel onderweg in een busje stevig gerookt zijn.... moet je daarvoor dan minder sterren geven :o

Maar nu heb ik zelf wel echt een probleem! Net een paar pakjes gehaald, waaronder 1 met super leuke gebreide handschoentjes die maat 8 (122-128) zouden moeten zijn. Op de groei gekocht voor komende of de daarop volgende winter, afhankelijk van hoe groot ze vallen.

Nou ik pak ze uit en kijk tegen een paar super korte vingertjes en duimpjes aan....dit is echt hooguit peutermaat -O- Ik baal als een stekker. Er zit een label in met T3 en als ik naar de website van het merk ga en de matentabel van handschoenen opzoek, staat daar bij maat 3 dat die voor kindjes van ongeveer anderhalf tot 3 jaar zijn. Dat lijkt me aardig te kloppen :j

Ik heb hier echt helemaal niets aan. Ben benieuwd welke "oplossing" er komt....

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 17:02

Zelf ben ik ook soms maar in de mogelijkheid om te versturen op de laatste dag. Ik rij echt geen 25km om een pakje binnen te brengen, enkel als ik in de stad ben,2x/week.
Daarom een ster minder geven, nog nooit gehad, gedaan of ook maar over nagedacht, zat mensen die landelijk wonen en geen pakjespunt vlakbij hebben toch?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 17:28

Ik heb echt een heel leuk pakje van een goed merk voor €3 gekocht. Op de foto zag het er heel goed uit, maar ik wachtte het maar even af voor die prijs. Na 15 dagen verzendtijd eindelijk hier en het is gewoon echt zo mooi. Boffen!

Verder Vans gekocht voor €15, zagen er ook heel mooi uit op de foto. Komen ze binnen, zijn ze gewoon nagenoeg nieuw. Ik kan gewoon niks van slijtage of vuil terugzien en ze zijn zo leuk <3
Ik heb nog meer onderweg voor mezelf, ben erg benieuwd.

Normaal kocht ik alleen van alles voor mijn zoontje, maar voor mezelf is het toch ook wel erg verslavend.

Edit: ik heb laatst een aankoop gedaan van iemand in Frankrijk en Homerr verzending geselecteerd. Nu gaat de tracking via Relais Colis. Dat is me nog niet eerder gebeurd. Op Vinted staat dat het een andere verzender is. Iemand via deze weg eens een pakket ontvangen?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 18:24

Ja ik ook uit Frankrijk, was er best snel

Palmboom95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 19:32

Homerr gaat mee met welke vervoerder op dat moment ruimte over heeft, dus dat kan kloppen ;)

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 22:01

Wat ik nou toch heb.. Contact met deze koper liep echt al onwijs moeizaam, hele aparte manier van communiceren. ‘Als je nu akkoord gaat mag je morgen verzenden’, om half 12 ‘s avonds de dag voor Hemelvaart, dat soort dingen. Ze bleef maar pushen dat ik het zsm moest verzenden, dus ik netjes verzonden via Homerr. Pakketje lag al 2 dagen bij het ophaalpunt, wat ik vreemd vond, dus toen heb ik een berichtje gestuurd met de vraag wanneer ze het dacht op te halen. Weer een grote bek, afijn.. nu 2 dagen later krijg ik de melding dat de bestelling is opgeschort met een behoorlijk bijzonder bericht erbij.

Afbeelding

Iemand een idee wat ik nu kan doen?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 22:03

Hè wat is haar bericht dan? "de jou en kost het je meer" wat wil ze daar mee zeggen dan...?

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 22:06

Ja geen idee.. Ik denk dat ze me wil zieken en zo een gratis paar schoenen wil? Ik kan alleen maar kiezen voor terugbetalen namelijk, en dat ben ik niet van plan als ik de schoenen niet terug heb.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 22:09

Ik vind het er uitzien alsof er een stuk van het bericht ontbreekt?

De situatie is vreemd maar zou als ik jou was wel graag willen begrijpen wat ze nu eigenlijk probeert te zeggen ipv er naar gaan raden.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 22:10

Maar ze heeft ze nu wel opgehaald dan...? En is die foto door haar gemaakt...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 22:58

Is het geen automatische vertaling? Had ik vandaag ook, berichtje van Fr naar NL kon ik echt niks van maken. Terug naar originele chat gezet en toen kon ik wel wat van breien :))

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 23:01

Zou ze hebben moeten bijbetalen? Door jou kost het nu meer?

Heb je zelf al contact opgenomen met Vinted? En dan met screenshots van haar rare berichten

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-21 23:32

Vera de Wit klinkt niet heel Frans :)) Wat gek joh, ik ben wel benieuwd wat ze nu van plan is.

Palmboom95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 01:33

Heb je je aan de maximale verzendformaten gehouden? Homerr is vrij klein dus het kan zijn dat ze heeft moeten bijbetalen bij het afhalen als je daar geen rekening mee hebt gehouden.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 08:09

Haha. Iemand heeft een bundel aangevraagd, dus ik accepteren, dan heeft ze al korting. Nu biedt ze nog eens 3€ daaronder. Ik kan het ook gewoon weggeven anders :\ :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 08:45

Iemand had gisteren ook een bundel gemaakt, vroeg ook nog om een prijsje. Heb de prijs van 2 items wat aangepast, scheelde €1,50 met de bundelkorting erbij, was de dame ook al heel blij mee :') En ik ben iig blij dat die items dan de deur uit zijn.

Heb er wat zomerspulletjes op gezet gisteren. Mama had weer een hele bups mee. Echter zaten er nu ook dingen bij die ik ook nog prima aan kan, ook naar werk dus die heb ik lekker voor mezelf gehouden :P
En wat andere dingen die nog apart liggen waar ik over twijfel of ze de moeite waard zijn om ze online te plaatsen.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 08:54

Mijn kleding lopen niet zo, dan haal ik het er ook weer af.
Topje van mexx 2€ ...nu maar in de zak naar Kroatië

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-21 08:58

Ach ik koop regelmatig dingen die er al een jaar op staan, dus het is niet zo dat als het niet binnen een paar weken verkocht wordt, het niet meer zal lukken :)