En binnen houden geen optie, wil ze in hun gewone ritme houden dan blijven ze het rustigst.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:- aan een vriendin van mij met baby (ja, dezelfde als waar ik eerder iets over plaatste) die ivm de sneeuw graag buitenfoto's met haar kindje wilde maken.
Ja, superleuk idee maar kleed dat arme kind aub fatsoenlijk aan ipv in schattige pakjes zonder handschoentjes of mutsje![]()
Baby is nog geen 3 maanden en ligt gewoon in dunne pakjes op de arm "want dit pakje staat zo leuk voor op een foto aan de muur straks".
Ik sta al te blauwbekken in mijn megadikke jas met wanten en muts![]()
Echt, schat van een meid hoor, maar denk toch eens naEn straks weer miepen omdat ze de hele nacht wakker ligt omdat dochterlief niet kan slapen door een verkoudheid
Nyaleti schreef:Ik schijt in m'n broek dat ik morgen de weg op moet. Grootste deel is doorgaande weg dus zal wel mee vallen maar denk eigenlijk dat ik de straat niet eens uit kom (ene straat wel geschoven en gestrooid, die van ons niet dus daar ligt nu alle prut voor).
Als je nu vol remt en je remblok begint te haperen en je hebt het idee dat heel je auto naar de knoppe gaat, dan heb je ABS hé?
culaccino schreef:Oh, ik heb juist geleerd om niet pompend te remmen, omdat je ABS dan niet zou werken. Toch?
Sansevieria schreef:Steeph, hebben jullie geen groepsapp?
En is het voor die collega's wel doenbaar om op het werk te komen, of heeft iedereen hetzelfde probleem?