Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 21:24

Ijsklompen onder paardenvoeten -O- Uierzalf, nope. Vetwrap, tijdelijk. En nee beide zonder ijzers.

En binnen houden geen optie, wil ze in hun gewone ritme houden dan blijven ze het rustigst.

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 21:25

Ik heb zoveel pijn ineens en ook hele erge hoofdpijn |(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 21:30

- aan een vriendin van mij met baby (ja, dezelfde als waar ik eerder iets over plaatste) die ivm de sneeuw graag buitenfoto's met haar kindje wilde maken.
Ja, superleuk idee maar kleed dat arme kind aub fatsoenlijk aan ipv in schattige pakjes zonder handschoentjes of mutsje -O-
Baby is nog geen 3 maanden en ligt gewoon in dunne pakjes op de arm "want dit pakje staat zo leuk voor op een foto aan de muur straks".
Ik sta al te blauwbekken in mijn megadikke jas met wanten en muts |o
Echt, schat van een meid hoor, maar denk toch eens na :7 En straks weer miepen omdat ze de hele nacht wakker ligt omdat dochterlief niet kan slapen door een verkoudheid :+

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 21:55

Cayenne schreef:
- aan een vriendin van mij met baby (ja, dezelfde als waar ik eerder iets over plaatste) die ivm de sneeuw graag buitenfoto's met haar kindje wilde maken.
Ja, superleuk idee maar kleed dat arme kind aub fatsoenlijk aan ipv in schattige pakjes zonder handschoentjes of mutsje -O-
Baby is nog geen 3 maanden en ligt gewoon in dunne pakjes op de arm "want dit pakje staat zo leuk voor op een foto aan de muur straks".
Ik sta al te blauwbekken in mijn megadikke jas met wanten en muts |o
Echt, schat van een meid hoor, maar denk toch eens na :7 En straks weer miepen omdat ze de hele nacht wakker ligt omdat dochterlief niet kan slapen door een verkoudheid :+

Hier iets soortgelijks. Moeder die haar kindje in de sneeuw legt voor een leuke foto. Kind is ook rond de 3 maanden :(:)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 22:07

Aan deze sneeuw, de vreselijke kou en dat deze ellende nog veel te lang gaat duren.
Toe aan lente.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 22:44

Wil weer op vakantie kunnen :roll:

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 23:19

Ik schijt in m'n broek dat ik morgen de weg op moet. Grootste deel is doorgaande weg dus zal wel mee vallen maar denk eigenlijk dat ik de straat niet eens uit kom (ene straat wel geschoven en gestrooid, die van ons niet dus daar ligt nu alle prut voor).

Als je nu vol remt en je remblok begint te haperen en je hebt het idee dat heel je auto naar de knoppe gaat, dan heb je ABS hé? :+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 23:25

Tijd om even een potje te schelden. Ik steek net de oplader van mijn telefoon in de telefoon (USB-C) en ik hoor wat kraken. Nu laad het kreng alleen nog maar op als de lader er in vastgeplakt zit, dus nu zit er tape om mijn telefoon en de lader om ze bij elkaar te houden. appelflap. Precies nu met dit k*tweer, als mijn telefoon vannacht niet laad kan ik mijn collega's dus ook niet laten weten of ik überhaupt kan komen |o
En het is nog maar afwachten of er überhaupt nog wat geleverd wordt binnen nu en woensdag met dit weer. Want even naar de winkel gaan zit er ook niet in.
Gelukkig mijn vorige telefoon nog liggen, dus die ben ik nu mee aan het opladen, maar dat kreng had ik met een reden vervangen, dus we gaan het wel weer zien. Ugh. Waarom nu? >;)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 23:44

Nyaleti schreef:
Ik schijt in m'n broek dat ik morgen de weg op moet. Grootste deel is doorgaande weg dus zal wel mee vallen maar denk eigenlijk dat ik de straat niet eens uit kom (ene straat wel geschoven en gestrooid, die van ons niet dus daar ligt nu alle prut voor).

Als je nu vol remt en je remblok begint te haperen en je hebt het idee dat heel je auto naar de knoppe gaat, dan heb je ABS hé? :+

Niet alleen remmen met voetrem, maar gebruik anders handrem erbij en pompend remmen. En gewoon langzaam aan rijden.

En anders een keer kijken voor een sliplesje in de sneeuw.

Zo handig dat ik een rijschoolhouder had die wel eens van een uitdaging hielt. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 00:05

Oh, ik heb juist geleerd om niet pompend te remmen, omdat je ABS dan niet zou werken. Toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 00:08

culaccino schreef:
Oh, ik heb juist geleerd om niet pompend te remmen, omdat je ABS dan niet zou werken. Toch?

ABS neemt sowieso de functie van het pompend remmen over, dus het heeft ook totaal geen nut om het zelf nog te gaan doen in een auto met ABS. := Maar ik denk dat je inderdaad weleens gelijk kunt hebben dat je ABS niet activeert als je zelf gaat lopen rommelen met je rempedaal - het zou iig wel logisch zijn.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 06:47

Mijn man was wonderbaarlijk snel de straat uit!
Normaal zijn er altijd problemen met een nogal steile drempel die er ligt.
Ben benieuwd hoe het verder gaat, ze moeten toch al die ongestrooide straatjes in.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 07:05

Waterleiding geknapt

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 07:13

Ohhh meen je niet :(:)
Dat is echt erg Kabayo!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 07:36

De NS en het weer wat heeft gemaakt dat mijn straat een grote ijsbaan is. Ik heb mijn werk al gevraagd of iemand mij taken over kan nemen, maar er is nog niemand wakker. Dus wat doe ik nu... Klaar maken om toch de weg op te gaan? Zo ja, hoe laat vertrek ik dan? Normaal is het een uur rijden, ik moet er om 9 uur zijn, dus zo ongeveer nu? Of ga ik er vanuit dat een van mijn collega's mijn taak kan overnemen?

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 07:39

Steeph, hebben jullie geen groepsapp?
En is het voor die collega's wel doenbaar om op het werk te komen, of heeft iedereen hetzelfde probleem?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 07:44

Sansevieria schreef:
Steeph, hebben jullie geen groepsapp?
En is het voor die collega's wel doenbaar om op het werk te komen, of heeft iedereen hetzelfde probleem?

Ik heb het inderdaad in de groepsapp gezet, maar dat werkt dus ook niet als er nog niemand wakker is :')
Eerlijk hoop ik gewoon dat de patiënt ook niet de weg op gaat, ik denk dat dat voor iedereen een stuk veiliger is.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 07:51

Moet na 3 maanden thuis weer gaan werken 3 halve dagen.
Gisteren oprit schoon gemaakt nu loopt er iemand mopperend alles weg te scheppen... en ik ben het niet. :+

Afbeelding

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 08:37

Dat ik baal dat ik niet gewoon thuis kan werken, met dit weer ga ik niet graag de weg op. Maar helaas kan ik mijn werk thuis niet uitvoeren.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 09:52

Zo dan Mando, met een beetje verbeelding zou je je ski’s onderbinden :')
Manlief niet blij neem ik aan :):)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-21 10:23

Thuiswerken en mijn externe toetsenbord wil niet verbinden. _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 10:31

chanicha schreef:
Zo dan Mando, met een beetje verbeelding zou je je ski’s onderbinden :')
Manlief niet blij neem ik aan :):)
Er liep hier gisteren iemand door de straat met z'n snowboard onder de arm. :')

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 10:37

Aan m'n buren die de sneeuw van hun oprit bij ons erop hebben gemikt...

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 10:43

Dat ik net naar mijn werk gelopen heb..

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 10:44

Dat ik niet extra mag werken. Ze zouden er voor kijken, maar ik hoor er niks over, beetje jammer weer