1. Goede tips gekregen van de fysio. 2. Ondanks een stroeve duurtraining, wel een fijne krachttraining kunnen doen. 3. Straks nog even lekker naar stal.
SplashIsLief
Geplaatst: 28-04-21 17:17
Dinsdag: 1. Babykamertje staat 2. Was gezellig met mijn ouders 3. Lekker samen gebadderd
Woensdag: 1. Lekker opgeladen vandaag 2. Puzzelboekje voor mezelf gekocht 3. Genoten van het gewoon een winkel binnen lopen
1. Een verdwaalde kip een huisje gegeven. Liep al een paar dagen rond bij iemand in het dorp. 2. Traktatie gemaakt voor mevrouw morgen 3. Best veel kunnen doen in het heerlijke weer.
1. Paard was braaf bij de DA. 2. Heerlijk gegeten. 3. Lekker gegamed.
VanHuisUit
Geplaatst: 30-04-21 00:09
Lees dat ik alweer een dag verder ben maar dit was het van 29 april 1. prima avonddienst gedraaid (vandaar dat ik zo laat zit te bokken ) 2. goed voor mezelf opgekomen richting bepaalde personen 3. heerlijk aan het borduren geweest
Gisteren: 1. Vroeg op om met een vriendin te wandelen. 2. Een andere vriendin kwam lunchen. 3. Blouse die ik gisteren geshopt had en spijt van had geruild voor een leukere.
1. Lekker avondje gepuzzeld 2. Verse quiche gemaakt 3. Het is lekker weekend
marley93
Geplaatst: 30-04-21 23:00
1. Toffe plaatjes geschoten van mijn paard. 2. Minder last van mijn ribben en dus zelf mijn stal kunnen uitmesten en opstrooien. 3. Lekker gekroeld met paard.
1. Ben zó trots op mijn vriend die sterk staat op zijn werk! 2. Hele mooie blauwe garnaaltjes opgehaald vanmiddag. 3. Vandaag voel ik me weer beter na twee dagen echt doodop te zijn geweest
1: fijn mijn ouders kunnen helpen in de tuin 2: geknuffeld met de hond van mijn zusje 3: vanavond gezellig samen eten en spelletjes doen met zijn allen