Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 14:21

oomens schreef:
Lau schreef:
Stomme ziggo medewerker... ik wil gewoon mijn verhuizing door geven. Je hoeft niet te vragen waar ik met mijn telefoon abonnement Zit en ook niet wat het kost. Rot gewoon op je hebt 1 taak en dat is mij helpen met mijn vraag. Niet mij dingen aan smeren...

Het zal je misschien verbazen, maar waarschijnlijk is het wél de taak van die medewerker om jou dingen aan te smeren. Het is alleen niet wat jíj aan die persoon vraagt.

Ja dat, al is dat schijtirritant. Toen ik bij tmobile werkte wilde ik daar ook niet aan meewerken, dat gedoe, dan maar geen bonus. Maar daarom kreeg ik ook geen vast contract denk ik :')

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 14:29

M'n favoriete nachtclub is dicht. Lekker dan.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 14:33

Dat ik toch maar even aan het bellen ben om een covid19-test afspraak te maken.. Al denk ik zelf dat mijn klachten komen door slapen onder een open raam en veel de airco aangehad te hebben, maar tòch.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 15:13

Zo veel mensen die zich niet meer houden aan anderhalve meter afstand, boodschappen doen wordt steeds vervelender imo.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 15:19

Ja kon vandaag ook weer iemand aanspreken. Ze keek énorm boos dat en dook zowat weg omdat ik zo dicht langs haar liep. Ze had alleen niet door dat het pad zo smal was gemaakt omdat het een looproute betrof (Hema). Wilde bijna heel boos reageren. Ben erg prikkelbaar namelijk. Heb toch nog een vriendelijke zijn eruit geperst. Kreeg een boze blik terug toen ik zei dat ze tegen de looproute in liep. Regels gelden niet voor 60+ blijkbaar.
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 28-07-20 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 15:20

Dat ik hoofdpijn heb door mijn gezwollen oog het is gelukkig wel heel erg afgezakt.

En dat mijn gevoel bij die vriendin van mij waar ik het gisteren over had klopte dat er inderdaad iets was. Zo jammer dat ik niet even een lang moment heb om met haar te praten zonder dat die baas gelijk mij boos aan staat te kijken. Geef me even 5 minuten maar nee :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 15:24

Huisarts heeft nog steeds niet terug gebeld, " ze belt u zo terug "
Dat was half 11.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 15:28

Telpeva schreef:
Zo veel mensen die zich niet meer houden aan anderhalve meter afstand, boodschappen doen wordt steeds vervelender imo.

Ja indd ik doe mn best om die afstand te bewaren maar mensen lopen gewoon door mijn 1,5 meter heen. Wacht ik ergens netjes op afstand huppa dringt er weer iemand voor. Vandaag werd er in de supermarkt een oude man bijna aan de kant geduwd door een paar jeugdige tokkies die helemaal schijt hadden aan de corona maatregelen. -O- >;)

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 15:30

LukieBradley schreef:
Dat was half 11.

Dan zelf bellen! Waarschijnlijk zijn ze je vergeten.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 15:41

0,0 energie en moet eigenlijk nog vanalles. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 15:49

Politie agent die zeer onduidelijk was. Gaf het stopsein en wees gelijk naar het parkeervak voor zijn auto. Dus okay ik ga daar staan, hoefde blijkbaar niet. Maar ik had wel een goede muzieksmaak (stond vrij hard dus heb wel 10x gezegd wat zeg je)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 16:20

Boompje1985 schreef:
LukieBradley schreef:
Dat was half 11.

Dan zelf bellen! Waarschijnlijk zijn ze je vergeten.

Normaal zal ik dat niet zo snel doen maar dat heb ik toch maar gedaan.
Ontstoken ogen .. je word er beroerd van.
Mocht Oogzalf halen, ze zou het direct doorsturen .
3x raden wie er 1 minuut later bij de apotheek stond :+
Klinkt overigens ook zo makkelijk , een randje Oogzalf erin.
Zo een streepje maken lukt goed.
Maar het van de tube afhalen niet dan rolt ie weer mee -O-
Volgende ergernis... Oogzalf 8)7

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 17:08

Dat Rumag mijn 2de bestelling al wel heeft laten bezorgen, maar mijn eerste en eerder geplaatste bestelling nog helemaal niet :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 17:12

Justme_Lisaa schreef:
Dat Rumag mijn 2de bestelling al wel heeft laten bezorgen, maar mijn eerste en eerder geplaatste bestelling nog helemaal niet :(

Je moet ook niet iets kopen bij een bedrijf zonder respect voor copyright en auteursrechten. :+

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 17:40

Dat ik de woningbouw wil mailen maar zoveel vragen heb :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 18:38

Dat ik geen 'yoga pants' aan mag op het werk als het vrijdag 30 graden wordt en je daar op een gewone dag al staat te zweten met de ventilator op je kop.
Oké hij zit was losser maar niet met m'n kruis op half 11. Printje mag wel op een spijkerbroek maar nu ineens niet??

Anyway. Waar kan ik een broek bestellen die net boven de knieën zit en alnog een beetje degelijk is. Geen brede Cratex broeken want dan is het nog lelijker.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-20 19:11

Bij de Cranenbroek hebben ze damesbroeken tot net boven de knie, die heb ik voor mijn bezorgbaantje. Merk Nielson. Is gewoon een aansluitend model.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 19:50

casperzazoe schreef:
Dat ik geen 'yoga pants' aan mag op het werk als het vrijdag 30 graden wordt en je daar op een gewone dag al staat te zweten met de ventilator op je kop.
Oké hij zit was losser maar niet met m'n kruis op half 11. Printje mag wel op een spijkerbroek maar nu ineens niet??

Anyway. Waar kan ik een broek bestellen die net boven de knieën zit en alnog een beetje degelijk is. Geen brede Cratex broeken want dan is het nog lelijker.

Ik heb als werkbroek 2 jaar geleden 3/4de wandelbroeken gekocht.
Gaan nu de 3de zomer in.
Ik vind het best handige broeken

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:08

Dat ik de laatste dagen steeds meer last krijg van de hele corona crisis. Niet zozeer dat ik moeite heb met de maatregelen want daar hou ik mij netjes aan, maar meer de hele uitzichtloosheid. Hoe lang gaat het allemaal duren of komt er überhaupt wel een einde aan? Zullen er nooit meer concerten zijn met volle zalen of velden vol met festivalbezoekers? Wordt dit dan toch echt het nieuwe normaal en moet ik er maar gewoon aan wennen... Ik mis de live muziek zo onwijs en dat was 1 van de weinige dingen waar ik echt even alles kon laten gaan. Nu zit ik overspannen thuis zonder enige uitlaatklep, want dat was een concert/festival op zn tijd en het zou mij zo onwijs goed doen om weer even 1 van mijn favoriete artiesten te zien en lekker mee te bleren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:25

Helemaal nergens aan, had een top dag! Mag dat ook? :Y)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:28

Wat fijn Fading! :)

Aan mijn buik die weer vervelend doet. En dat ik een beetje stress heb, al is dat morgen weer weg als het goed is.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:32

Fading schreef:

Nee ik irriteer mij nu aan jou topdag :Y)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:32

Fading schreef:

Ja hoor, die topics zijn er ook :P

Ergernis weet ik niet zo goed .. maar ik liep op de stoep richting mijn huis met de hond en er kwam een jongere gozer met denk ik een kleiner broertje langs gelopen. Die gozer had zijn hand in zijn broek en ik dacht eerst misschien even z'n broek rechttrekken ofzo maar hij liep een behoorlijk stuk met zijn hand in z'n broek ter hoogte van z'n gevalletje. Toen ik hem bijna passeerde ging die hand snel z'n broek uit, beetje een schrik reactie. Hele bijzondere houding in ieder geval :P :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:41

hagelslag schreef:
Fading schreef:

Nee ik irriteer mij nu aan jou topdag :Y)

Whaha en ik aan het feit dat ik pindakaas op mijn brood had en geen hagelslag :P :j :')

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:45

xPabloBokt schreef:
Dat ik zwaar brak ben van twee mixdrankjes en een cocktail van gisteravond. Ik ben 23, geen 50 :')

Maarja, ik drink ook bijna nooit op een radlertje na dus ik ben ook niks gewend. :+

Wacht maar tot je echt 50 bent, dan hoef je er alleen maar aan te ruiken en ben je 3 dagen brak haha. }:)