Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Charisma schreef:Prulletje:dank je, vond em ook echt leuk staan en zitten.
Ik heb de overige dingen terug in de box gedaan en die gaat morgen retour.
Betaal ik nu gewoon 't bedrag wat ik heb overgehouden? En kan dat ook via Mastercard?
Hanafubuki schreef:https://www.zalando.nl/mbym-lusia-a-lij ... u-t11.html dit is hem!
Ik hoop echt dat hij staat want ik vind hem zo gaaf
Vind hem met de items die mijn styliste heeft gekozen wel een stuk gaver dan hoe hij op de zalando pagina staat![]()
De kledingstukken die als vervanging dienden waren boven mijn budget. Andere stonden voor geen meter. Ook een gele jas die ik niet eens uit het plastic heb gehaald (ik heb een balayage in mijn haar, dus bovenop donker en onder blond, dus dat vloekt ontzettend). Er zaten wel leuke schoenen in maar heb al een soortgelijk model en kleur besteld elders. RSDICBS schreef:Ik zag zo veel leuke outfits dat ik mezelf aangemeld heb.
Helaas kon ik maar uit 2 stylistes kiezen,beide spraken mij totaal niet aan.
Toch doorgezet en de bestelling van De box geplaatst maar deze gaat pas op 4 juni beginnen met de box?
Dat is toch veel te laat? Ik heb me 5 mei aangemeld voor een box.
Ik heb deze dus ook vandaag geannuleerd.
Ps. Weet iemand hoe ik andere stylisten kan bekijken en kiezen?
prulletje schreef:RSDICBS schreef:Ik zag zo veel leuke outfits dat ik mezelf aangemeld heb.
Helaas kon ik maar uit 2 stylistes kiezen,beide spraken mij totaal niet aan.
Toch doorgezet en de bestelling van De box geplaatst maar deze gaat pas op 4 juni beginnen met de box?
Dat is toch veel te laat? Ik heb me 5 mei aangemeld voor een box.
Ik heb deze dus ook vandaag geannuleerd.
Ps. Weet iemand hoe ik andere stylisten kan bekijken en kiezen?
Ik had precies hetzelfde, alleen stond er bij mij zelfs midden juli. Box geannuleerd en de volgende dag opnieuw geprobeerd. Toen kon ik ineens uit 6 kiezen en ging het veel sneller.
Ik had Maurits gekozen en gevraagd om wat losser vallende kleding en in ieder geval een grijze high waist spijkerbroek. En ik moet zeggen dat ik echt supertevreden ben! Hele goede kleuren voor bij mijn haar- en huidskleur. In de preview zaten nog wel een aantal artikel die ik niks vond, maar die heb ik er uit laten halen. Dit is uiteindelijk gekomen:

Nightingale schreef:Naar aanleiding van alle foto's hier was ik toch wel heel nieuwsgierig om het zelf te proberenIk had Maurits gekozen en gevraagd om wat losser vallende kleding en in ieder geval een grijze high waist spijkerbroek. En ik moet zeggen dat ik echt supertevreden ben! Hele goede kleuren voor bij mijn haar- en huidskleur. In de preview zaten nog wel een aantal artikel die ik niks vond, maar die heb ik er uit laten halen. Dit is uiteindelijk gekomen:
[ [url=m/jNLfuW.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo ziet het eruit:
[ [url=m/unknlY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik denk dat ik het wel weet, maar ben benieuwd: wat zouden jullie houden?
! Dus even met een link haha makkelijker.
En zoveel info had ik hem nou ook weer niet gegeven. Nightingale schreef:Naar aanleiding van alle foto's hier was ik toch wel heel nieuwsgierig om het zelf te proberenIk had Maurits gekozen en gevraagd om wat losser vallende kleding en in ieder geval een grijze high waist spijkerbroek. En ik moet zeggen dat ik echt supertevreden ben! Hele goede kleuren voor bij mijn haar- en huidskleur. In de preview zaten nog wel een aantal artikel die ik niks vond, maar die heb ik er uit laten halen. Dit is uiteindelijk gekomen:
[ [url=m/jNLfuW.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo ziet het eruit:
[ [url=m/unknlY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik denk dat ik het wel weet, maar ben benieuwd: wat zouden jullie houden?
staat je geweldig Nightingale schreef:Astrid, hmm, lastig inderdaad! Vind die shiny playsuit van de foto hier en de bloemenshorts echt heel leuk bij je. Van de roze jumpsuit kan ik me het commentaar wel voorstellen eigenlijk, de onderkant zit prachtig, maar de bovenkant hangt er een beetje bij. Het is wel een echte eyecatcher zeg!