Hen net een e-mail van corendon ontvangen dat de vakantie in juni definitief is geannuleerd. Balen maar toch ook wel blij dat de knoop is doorgehakt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:Wat fijn voor jullie Monique!
MoniqueT schreef:Nadir schreef:Wat fijn voor jullie Monique!
Dank je! Ik vind het fijn, maar ook engWe zitten hier al zeven weken in quarantaine op onze berg, het voelt bijna gevaarlijk om de deur uit te gaan. Anderzijds: ook in Nederland komen veel mensen gewoon buiten de deur en gaat het een stuk beter. Ooit moeten we toch weer gaan leven.
Onze vakantie hebben we gelukkig net voor de crisis gehad, drie weken Florida tot 10 maart, voorlopig kunnen we wel thuis blijven. Misschien kunnen we op de terugweg uit Nederland een paar dagen vakantie houden in de Pyreneeën of zo. In juni/juli zouden we als binnenlandse toeristen dat misschien wel mogen.
mvdende schreef:Grote kans dat ik nu juist naar Drenthe ga komende zomer.
Lijkt me wel een mooie omgeving.
De kustlijn valt af, evenals West Brabant.
Dan blijft Veluwe, Drenthe of het Heuvelland Limburg over.
Ik zie het wel, maar heb tot nu toe een leuke camping gezien in Drenthe.
Als de toiletgebouwen open gaan en er verder geen regels komen wat betreft reizen tussen de verschillende provincies, dan ga ik gewoon door heel Nederland heen.
mvdende schreef:Grote kans dat ik nu juist naar Drenthe ga komende zomer.
Lijkt me wel een mooie omgeving.
De kustlijn valt af, evenals West Brabant.
Dan blijft Veluwe, Drenthe of het Heuvelland Limburg over.
Ik zie het wel, maar heb tot nu toe een leuke camping gezien in Drenthe.
Als de toiletgebouwen open gaan en er verder geen regels komen wat betreft reizen tussen de verschillende provincies, dan ga ik gewoon door heel Nederland heen.
germie schreef:Ann schreef:Germie & mvdende, jullie 2 zijn niet te bevatten voor iemand die anders denkt dan jullie...![]()
Maar ik gun jullie zeker weten een vakantie samen als het weer vertrouwd is om dat te doen.
Je mag gewoon met 2 man in de buitenlucht wat afspreken. Daar is niets verkeerds aan.
Electra63 schreef:Maar het gaat vooral om de manier waarop jullie je berichten plaatsen.
Jullie komen beiden egocentrisch over, maar misschien zijn jullie dat niet![]()
Het lijkt erop, dat het jullie verder helemaal niets kan schelen, dat er mensen zijn die ziek zijn/worden van Corona of erger. Dat er Bokkers zijn die familie hebben verloren of ernstig ziek zijn. Die niet op bezoek kunnen en eenzaam zjn. Of dat er Bokkers zijn die hun baan of bedrijf kwijt raken.
Als jullie maar op vakantie kunnen .......... punt!!! Zo komen sommige berichten op anderen over.
BloemBloem schreef:Wat super fijn Monique, wel doen hoor! Leven is heel belangrijk![]()
Als snap ik dat
het voor jullie extra spannend zal zijn. Is er al meer bekend over buitenlandse toeristen Monique?
Geruchten oid
moonsparkle schreef:Ik het ontzettend veel zin in en behoefte aan het plannen van een reis. Zou nu ook kunnen, maar als ik nog niet weet wanneer het zou kunnen vind ik dat toch ook moeilijk merk ik.
Ann schreef:Germie & mvdende, jullie 2 zijn niet te bevatten voor iemand die anders denkt dan jullie...![]()
Maar ik gun jullie zeker weten een vakantie samen als het weer vertrouwd is om dat te doen.Electra63 schreef:Daar heb je gelijk in.
Ik wil ook heel graag met vakantie.
Maar het gaat vooral om de manier waarop jullie je berichten plaatsen.
Jullie komen beiden egocentrisch over, maar misschien zijn jullie dat niet![]()
Het lijkt erop, dat het jullie verder helemaal niets kan schelen, dat er mensen zijn die ziek zijn/worden van Corona of erger. Dat er Bokkers zijn die familie hebben verloren of ernstig ziek zijn. Die niet op bezoek kunnen en eenzaam zjn. Of dat er Bokkers zijn die hun baan of bedrijf kwijt raken.
Als jullie maar op vakantie kunnen .......... punt!!! Zo komen sommige berichten op anderen over.