Janine1990 schreef:Ja dat snap ik, maar meer hoe![]()
Vlammenwerpers?
Oh, nee, 28 messteken. Maar dat komt in de film dus niet voor. Het einde is Tarantino-esque veranderd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Hé, niet alles kan in één keer goed gaan![]()
Mooi strooisel is dat, wat is het? Oogt een beetje als ons koolzaadstro maar dan nog wat fijner...
Schepje vind ik ook wel heel erg nice, zo fijn... Ik ben nog steeds aan het sukkelen met mijn kattenbak schepje. Gelukkig werk ik veel thuis, dus zit Grover weinig op de bak.
Janine1990 schreef:Oooh dan vertekent het misschien, het schepje...
Ooh gewoon vlasLang geleden dat ik dat heb gezien moet ik zeggen
Ziet er wel super comfi uit voor de tokkies!
Twee jaar geleden bij droogte volgens mij een paar keer hennepvlas gehad, maar dat beviel ons niet.
MyWishMax schreef:Ik vind het er echt goed uitzien, San!
Sorry dames (en heer), ik zit voornamelijk op telefoon bij te lezen en dan is reageren wat vervelend. Heb zelf ook weinig te melden, want doe weinig en heb een dipje.Maar meelezen en foto's kijken blijft wel heel leuk, vooral alle dieren en schilderijen/tekeningen.
_San87_ schreef:Janine1990 schreef:Ik weet niet hoe Sharon Tate (die naam kwam me wel mega bekend voor) in het echt vermoord is...
Maar de dood van de hippies was wel echt Tarantino
Nou ja, door de Masons, die hippie familie die je zag.
_San87_ schreef:[ [url=m/07lwbJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toezicht houden op de schoonmaakwerkzaamheden.
[ [url=m/d75oCo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nestje gedraaid.
[ [url=m/TW1vPr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eitje gelegd (hij lag alleen niet in de nestkast, maar naast de loopplank).
Jis_ schreef:_San87_ schreef:
Nou ja, door de Masons, die hippie familie die je zag.
Nouja hippie's?qua uiterlijk wellicht maar het was gewoon een enge sekte.
Jis_ schreef:_San87_ schreef:[ [url=m/07lwbJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toezicht houden op de schoonmaakwerkzaamheden.
[ [url=m/d75oCo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nestje gedraaid.
[ [url=m/TW1vPr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eitje gelegd (hij lag alleen niet in de nestkast, maar naast de loopplank).
Eitje van Nugget? dat is haar toch op de foto?
Jis_ schreef:Ronin helpt een soort van met sokken uitzoeken.
[ [url=m/LORvh5.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik ben met aquarellen begonnen, begin dit jaar al wel wat gemaakt en vorige week weer opgepakt.
[ [url=m/wPi5y4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Janine1990 schreef:Hé, niet alles kan in één keer goed gaan![]()
Mooi strooisel is dat, wat is het? Oogt een beetje als ons koolzaadstro maar dan nog wat fijner...
Schepje vind ik ook wel heel erg nice, zo fijn... Ik ben nog steeds aan het sukkelen met mijn kattenbak schepje. Gelukkig werk ik veel thuis, dus zit Grover weinig op de bak.
_San87_ schreef:Hij omringde zich met hippies en haalde jonge naïeve dames ook binnen met van dat zoetsappige bloemengeneuzel. Dus op zich waren de leden van zijn sekte wel hippies.
Eng was t zeker.
Jis_ schreef:_San87_ schreef:Hij omringde zich met hippies en haalde jonge naïeve dames ook binnen met van dat zoetsappige bloemengeneuzel. Dus op zich waren de leden van zijn sekte wel hippies.
Eng was t zeker.
Dat is waar, zie ze zelf graag als goeiige vriendelijke mensen, Ik hou van bloemengeneuzel.![]()
Hoe beïnvloedbaar ben je inderdaad.
_San87_ schreef:Jis_ schreef:Dat is waar, zie ze zelf graag als goeiige vriendelijke mensen, Ik hou van bloemengeneuzel.![]()
Hoe beïnvloedbaar ben je inderdaad.
Ik zie hippies vooral als vieze (als in, niet douchen e.d.) werkschuwe, protesterende, drugs gebruikende nietsnutten met teveel haar onder de oksels en op de benen die heel erg veel vinden van de wereld en haar inwoners, maar verder alleen maar roepen en een ander laten werken.
Geen idee waarom, eigenlijk. Teveel South Park gekeken wellicht.
Faelynn schreef:Ik doe iets fout volgens mij in deze "quarantaine" periode, sportscholen dicht en ik ben alweer uit mijn broek gescheurd, aantal weken geleden ook al een
![]()
Nee oke, de weegschaal zegt nog het zelfde gelukkig, maar mn broeken moeten niet te hard slijten, heb er nu nog maar 2 die lekker zitten
Jis_ schreef:Ronin helpt een soort van met sokken uitzoeken.
[ [url=m/LORvh5.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik ben met aquarellen begonnen, begin dit jaar al wel wat gemaakt en vorige week weer opgepakt.
[ [url=m/wPi5y4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Omg, hier +3 kg.