Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:Nou, ik heb de regels overtreden. Geen 1.5 meter met iemand buiten mijn huishouden
Een van de geiten is ziek, dierenarts erbij en dat kan niet op die afstand. Maar wat moet je dan in situaties als dit.
Mindim schreef:Nou, ik heb de regels overtreden. Geen 1.5 meter met iemand buiten mijn huishouden
Een van de geiten is ziek, dierenarts erbij en dat kan niet op die afstand. Maar wat moet je dan in situaties als dit.
MarliesV schreef:Dat is overmacht Mindim, daar zal niemand je op aankijken.
Ik vind, zolang medisch noodzakelijk, dat dit soort dingen in ieder geval doorgang moeten vinden.
Mijn oma van 95 is besmet, hebben net vanmorgen uitslag gekregen.
Woont in een verzorginghuis in een aanleunwoning, wordt nu naar een corona afdeling in een verpleegtehuis hier in de buurt gebracht.
Dat ze misschien hier aan overlijd heeft iedereen vrede mee (incluis oma zelf) maar dat ze geen bezoek mag en dat je geen afscheid kan nemen als familie, dat is heel verdrietig.
MarliesV schreef:Dat is overmacht Mindim, daar zal niemand je op aankijken.
Ik vind, zolang medisch noodzakelijk, dat dit soort dingen in ieder geval doorgang moeten vinden.
Woont in een verzorginghuis in een aanleunwoning, wordt nu naar een corona afdeling in een verpleegtehuis hier in de buurt gebracht.
Dat ze misschien hier aan overlijd heeft iedereen vrede mee (incluis oma zelf) maar dat ze geen bezoek mag en dat je geen afscheid kan nemen als familie, dat is heel verdrietig.
IHN schreef:MarliesV schreef:Dat is overmacht Mindim, daar zal niemand je op aankijken.
maar op welke gronden wordt dit nu nog gedaan dan? Er is inmiddels voldoende ic capaciteit. Dus waarom mogen jullue er niet bij dan.. desgewenst erna 2 welen quarantaine just for sure... ik vind het ook onmenselijk. En zelf had ik het ook gewoon niet gepikt denk ik.
verootjoo schreef:Jeetje, ik vind dit ook heftig hoor.
Zelfs in ziekenhuizen mag er iemand bij een stervende zijn. En ook op bezoek op gezette tijden.
Bij ons in de verpleeghuizen/revalidatiecentra mogen er 2 bij een stervende persoon op bezoek komen en erbij blijven. Dat zijn ook gewoon de richtlijnen momenteel.
Brainless schreef:verootjoo schreef:Jeetje, ik vind dit ook heftig hoor.
Zelfs in ziekenhuizen mag er iemand bij een stervende zijn. En ook op bezoek op gezette tijden.
Bij ons in de verpleeghuizen/revalidatiecentra mogen er 2 bij een stervende persoon op bezoek komen en erbij blijven. Dat zijn ook gewoon de richtlijnen momenteel.
Ook als zij corona hebben?
MarliesV schreef:Wij worden niet toegelaten. Gesloten is gesloten.
Vast als ze echt zal sterven is er wat te regelen. Maar dan zal ze het zelf niet meer meemaken.
Wij maken niet de regels.
Ik wordt echt verdrietig van dat soort opmerkingen. Dat wij er zelf voor kiezen.
Hoop dat niemand dit mee hoeft te maken maar helaas is het keiharde realiteit in NL
Dank trouwens voor de meelevende woorden van sommige mensen. Fijn om te lezen.
Merk dat ik erg boos wordt en heel gekleurd lees. Dus laat het even bij deze reactie. Focus op thuis, kost energie genoeg.
Brainless schreef:verootjoo schreef:Ja! Dan wel met beschermingsmiddelen. Je laat niet iemand alleen sterven...
In het ziekenhuis mag je ook bij een stervende met covid
Tegen mijn vader werd gezegd dat er nog maar 1 (en dezelfde) bij mocht.