Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Loretta schreef:
wat duur is is ook nog eens relatief. Voor sommige mensen is het niet op te brengen terwijl het voor de ander een schijntje is.
Tja... als je meerdere keren per jaar weg kan kan je ook makkelijk de verhoging van de zorgpremie opbrengen.
purny schreef:Vakanties zijn luxe. Paardrijden is luxe.
Toen ik gekort werd op mijn wajong heb ik mijn paardrijden opgegeven. Met pijn in mijn hart. Maar het was een luxe dus ging dat er als eerste uit.
Ik heb het nu gelukkig een stuk beter dan bij mijn vorige baan.
Loretta schreef:purny schreef:Vakanties zijn luxe. Paardrijden is luxe.
Toen ik gekort werd op mijn wajong heb ik mijn paardrijden opgegeven. Met pijn in mijn hart. Maar het was een luxe dus ging dat er als eerste uit.
Dan moet je er ook bij vermelden waarom jij gekort werd op jouw Wajong.
Om de ik noem ze rupsjes nooit genoeg van deze wereld nog wat rijker te mkaen als ze al zijn.
Laten we nu niet net doen alsof er echt goede redenen geweest zijn in het verleden om de gewone man uit te knijpen.
Wij moeten allemaal meebetalen aan de bonussen van een enkeling. Laten we dat nu niet normaal gaan vinden.
purny schreef:Vakanties zijn luxe. Paardrijden is luxe.
Loretta schreef:purny schreef:Omdat iedere wajonger met arbeidsvermogen 5 tot 10 procent is gekort. Geintje van de PvdA
Ik vond en vind dat ook nog steeds een schandalige maatregel. Maar ik ben dan ook absoluut geen voorstander van dit slopende neoliberale beleid
Marie_Anne schreef:purny schreef:Vakanties zijn luxe. Paardrijden is luxe.
Dat je toen gekort werd vond je destijds ook heel moeilijk herinner ik me. En jij vond het toen ook niet leuk dat sommige mensen daarop net zo hard reageerden als jij nu zelf doet....
purny schreef:Voor de mensen die er net buiten vallen vind ik het echt sneu... Maar wat ik gewoon niet leuk vind is klagen over de verhoging van de zorgpremie maar wel op vakantie gaan.
Ik ga zelf ook dit jaar. Maar had ik geen meevallertje gehad dan kon ik niet eens weg...
En tuurlijk is het veel maar het verschil tussen een all in premie en een normale premie is gewoon in sommige gevallen 50 euro per maand.
purny schreef:Voor de mensen die er net buiten vallen vind ik het echt sneu... Maar wat ik gewoon niet leuk vind is klagen over de verhoging van de zorgpremie maar wel op vakantie gaan.
Ik ga zelf ook dit jaar. Maar had ik geen meevallertje gehad dan kon ik niet eens weg...
En tuurlijk is het veel maar het verschil tussen een all in premie en een normale premie is gewoon in sommige gevallen 50 euro per maand.
purny schreef:Ik rij allang niet meer. Ik moest namelijk stoppen wegens m'n fybro.
Ik betaalde toendertijd 226 euro voor 13 keer.
Paardrijden vind ik ook nog steeds een dure sport. Af en toe een lesje is leuk en haalbaar voor mij.
purny schreef:Aan de ene kant vind ik het ook wel jammer dat ik nu geen leasepaard of eigen paard heb. Ik heb op dit moment gewoon geen enkel doel meer in m'n leven. Voorheen werkte ik 4 dagen nu helemaal niet meer... Daarom word ik nu ook wel een beetje kribbig...
Swah schreef:Mooie tijd om het basisinkomen in te voeren, en het hele circus van regelingen, toeslagen, subsidies en weet ik al niet wat af te schaffen. En wie (veel meer) kan/wil werken doet dat.