Maar zelfs als het risico iets groter is en zeker als je het zelf moet betalen, dan verwacht ik van een arts een voorlichtende rol en geen afkeurende rol

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Gaat 'veilig' hier niet om de kans op (ernstige) complicaties? Die zal bij een (kijk)operatie waarschijnlijk toch wat hoger liggen dan bij een implantaat/prikpil.
Wanneer een kind en alle daaruit voortvloeiende kosten ook netjes als complicatie/gevolgschade geregistreerd zou worden, dan denk ik wel dat de vergelijking ineens anders uit zou kunnen vallen dan de gynaecoloog deze nu voorstelde.
_San87_ schreef:Ik vind het altijd zo hypocriet overkomen wanneer ouders openlijk gaan lopen ergeren aan een krijsend kind, die van henzelf zal t gerust ook vaak genoeg doen. Juist van die groep zou je dan begrip verwachten.
capopjekop schreef:In dat opzicht ben ik benieuwd hoe mijn nichtje wordt als ze straks kan praten en lopen. Ik herken toch wel wat trekjes van mezelf in haaren ik ben benieuwd of mijn broertje strenger gaat zijn dan onze vader voor ons
aankomende wintersport zitten we met de hele familie in een appartement. Ik denk dat ik tijdens de huilbuien maar met hun hond ga lopen
DeMolenhoek schreef:_San87_ schreef:Ik vind het altijd zo hypocriet overkomen wanneer ouders openlijk gaan lopen ergeren aan een krijsend kind, die van henzelf zal t gerust ook vaak genoeg doen. Juist van die groep zou je dan begrip verwachten.
Het hangt er van af. Als er naar gehandeld worden (bv het kind aanspreken dat wat het doet niet kan) of je zit een moeder bijna in tranen omdat ze het even niet gehandeld krijgt/geen oplossing weet, prima hoor. Maar als het kind staat te gillen en moeder het allemaal maar ok vind en denkt dat krijsje god op aarde is durf ik er ook gerust wat van te zeggen. Dat noemt opvoeding. Kinderen moeten zich leren gedragen.