Had ze gisteren nog niet verwacht dus dat viel mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Als je een brievenbuspakketje verstuurd, moet deze dan na het inscannen in de brievenbus? Of bij de pakketpost? Want anders kan je hem niet meer volgen toch?
Froukje schreef:Suzanne F. schreef:Als je een brievenbuspakketje verstuurd, moet deze dan na het inscannen in de brievenbus? Of bij de pakketpost? Want anders kan je hem niet meer volgen toch?
Ligt er aan of je hem wilt versturen met Track and Trace of niet. Als die met track and trace verstuurd moet worden gaat hij bij de pakket post en anders kan die gewoon in de brievenbus.
thirteenn schreef:Ik vroeg me een tijdje af hoe dat gaat.. planten via de post. Wat voor planten had je besteld?
Suzanne F. schreef:Als je een brievenbuspakketje verstuurd, moet deze dan na het inscannen in de brievenbus? Of bij de pakketpost? Want anders kan je hem niet meer volgen toch?
Justme_Lisaa schreef:Ik verwacht hier vandaag nog 2 pakketten. Eentje heb ik net opgehaald bij de winkel, de andere gaat naar een dhl punt en kan ik hopelijk straks ook ophalen en de laatste wordt met dpd bezorgd. Ben nog het meest bezorgd om die laatste.
Valt me alleszins mee hoe snel ze weer zijn, alles is gister besteld!
MyWishMax schreef:Ik bestel zulke dingen alleen als ik de hele dag thuis kan zijn. Net als hondenvoer. Zodat ik het sowieso aan kan nemen of iemand regel die dat kan.
Dat zou ik nu sowieso niet aandurven, het gaat al beter, maar helemaal zeker zijn dat pakket de dag aankomt dat er verwacht wordt bij shop kan je nog niet.