Zou wel leuk zijn als we een lijstje zouden maken wat iedereen invult Lievelings eten Lievelings drinken Lievelings kleur Lievelings dier Lievelings liedje
Bij mij is chocola welkom, met sterke voorkeur voor wit of karamel zeezout. Popcorn is echter zoet. Verder zijn snoepjes en drop ook altijd lekker.
J00P
Geplaatst: 12-09-19 17:45
Giolli schreef:
Secret Santa voor Weerwolvers hier op bokt hebben we een invul lijstje gemaakt.
Is het wat
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 12-09-19 17:48
J00P schreef:
Giolli schreef:
Secret Santa voor Weerwolvers hier op bokt hebben we een invul lijstje gemaakt.
Is het wat
Ik raad het niet aan.
Marjo
Geplaatst: 12-09-19 17:53
J00P schreef:
Zou wel leuk zijn als we een lijstje zouden maken wat iedereen invult Lievelings eten Lievelings drinken Lievelings kleur Lievelings dier Lievelings liedje
Deze vragen zijn echt veel te moeilijk
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 12-09-19 17:57
J00P schreef:
Lasagne Verse jus Rood/zwart Paard/kat The Voice - Celtic Women
Ik vertoon hier zwaar huishoudontwijkend gedrag...
Maar bon
Mexicaans. Denk ik. Maar als je op mijn tenen gaat staan gaat mijn mond open, dus ik ben breed georiënteerd Wijn. Of GT Blauw/groen Paard Op dit moment 90 days van Pink
Lievelings eten - Ben normaal echt een Bourgondiër, als ik ongesteld ben ben ik dol op chocolade (lekker cliché). en dan met name melk chocolade. puur is not done. Maar voor de rest houd ik vooral van hartig eten, Lays bolognese enzo. Lievelings drinken - Ik denk toch wel fris en dan voornamelijk lekkere koude rivella of cola Lievelings kleur - Pastelkleuren doen het bij mij erg goed. Nou zit geef ik mijn nieuwe woonkamer een grijze wand en de kussentjes enzo worden poederroze. Lievelings dier paard, en nu komt een kat op het lijstje erbij. Gewoon omdat ik zo zin heb in een kat in huis. Wel zielig want mijn vader is allergisch, die komt dus nooit langs. Lievelings liedje uhm, moeilijk. ik vind al het muziek van de top 40 wel leuk. Vooral meezingers doen het bij mij goed.
Zoete popcorn is echt iets wat ik niet te vaak in huis moet halen omdat ik dan de hele zak in een keer leeg eet Net als de roze tony chocolonely, die blijft ook nooit lang liggen.