Anthea schreef:Ja dit. Ik vind het eigenlijk gewoon een enge tijd om nu man te zijn.
En waarom dat?
Ik hoor geen klachten van mijn broers, mijn zwagers of mijn vriend namelijk

Ik heb het ze gevraagd, maar ze begonnen te lachen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Avalanche81 schreef:Anthea schreef:Ja dit. Ik vind het eigenlijk gewoon een enge tijd om nu man te zijn.
En waarom dat?
Ik hoor geen klachten van mijn broers, mijn zwagers of mijn vriend namelijk![]()
Ik heb het ze gevraagd, maar ze begonnen te lachen.
Bloodymary schreef:fransje23 schreef:Ik doe ook weer een poging, en dit is iets wat ik ook echt hardop roep op stal. Vooral als er weer eentje als een wezenloze rondloopt![]()
KWPN-ers/rijpaarden zijn echt de domste en meeste onnozele paarden van alle rassen.
Bij het fokken op prestatie is geen rekening gehouden met intelligentie.
Nou, onze Cas is keislim hoor! Kan zelfs vrijheidsdressuur.
Anthea schreef:Weinig zin om hier een discussie topic over te maken, maar je kan als man zijnde geen vrouw meer aankijken zonder beschuldigd te worden van X, Y of Z. Beschuldigd worden van seksuele aanranding of verkrachting oid kan je carrière/familie/leven verpesten, ook al ben je onschuldig.
Was hier laatst niet nog een topic over, een onschuldige man die beschuldigd werd van aanranding oid? De man van een bokker geloof ik.
WesternWay schreef:Anthea schreef:Weinig zin om hier een discussie topic over te maken, maar je kan als man zijnde geen vrouw meer aankijken zonder beschuldigd te worden van X, Y of Z. Beschuldigd worden van seksuele aanranding of verkrachting oid kan je carrière/familie/leven verpesten, ook al ben je onschuldig.
Was hier laatst niet nog een topic over, een onschuldige man die beschuldigd werd van aanranding oid? De man van een bokker geloof ik.
Oh wow.![]()
Wie zegt dat hij onschuldig wasWat ik me kan herinneren was hij beschuldigd en kon t ook best waar zijn, net zo goed als dat t onterecht kon zijn
Whale schreef:Wanneer je als vrouw zegt dat je bent aangerand of dergelijke heb je binnen 1 seconde een heel leger van vrouwen achter je die je per direct geloven en klaar staan om iemand door het slijk te halen (en niet alleen wanneer het aanranding etc. betreft, op Bokt staan genoeg voorbeelden van andere situaties). Wanneer je als man zegt dat je het niet hebt gedaan, dan wordt je zoals hierboven in twijfel gebracht. Succes met mensen overtuigen.
Cubone schreef:Ik vind het hedendaagse feminisme echt walgelijk en niks meer met gelijkheid te maken hebben in de westerse wereld.
We moet iets nieuws komen genaamd equality ofzo, want mannen worden ook zwaar gediscrimineerd en daar zijn ook nog steeds veels te veel taboes over.
Giolli schreef:Als je als vrouw zijnde aangifte gaat doen omdat je door 2 bouwvakkers wordt nagefloten is er wat mis in je bovenkamer hoor.
chanicha schreef:Giolli schreef:Als je als vrouw zijnde aangifte gaat doen omdat je door 2 bouwvakkers wordt nagefloten is er wat mis in je bovenkamer hoor.
Zo mee eens!
Wat mij opvalt is dat als er eentje zegt lastiggevallen te zijn door een bekend iemand dat het een soort aantrekkingskracht is voor nog veel meer vrouwen die daar een slaatje uit denken te slaan.
chanicha schreef:Giolli schreef:Als je als vrouw zijnde aangifte gaat doen omdat je door 2 bouwvakkers wordt nagefloten is er wat mis in je bovenkamer hoor.
Zo mee eens!
Wat mij opvalt is dat als er eentje zegt lastiggevallen te zijn door een bekend iemand dat het een soort aantrekkingskracht is voor nog veel meer vrouwen die daar een slaatje uit denken te slaan.
Iinge_ schreef:Wat dat betreft heeft de #metoo discussie meer slecht dan goed gedaan. Ik denk hierbij dat veel vrouwen het zwaar te serieus nemen. Een tik op je kont is misschien asociaal, maar kom op geef gewoon een tik terug. En nee, dit vind ik geen aanranding. Net als fluiten etc. Dit soort mensen verpesten de kansen van een proces van mensen waar serieus iets is gebeurd.
Zo mee eens!
WesternWay schreef:Anthea schreef:Weinig zin om hier een discussie topic over te maken, maar je kan als man zijnde geen vrouw meer aankijken zonder beschuldigd te worden van X, Y of Z. Beschuldigd worden van seksuele aanranding of verkrachting oid kan je carrière/familie/leven verpesten, ook al ben je onschuldig.
Wie zegt dat hij onschuldig wasWat ik me kan herinneren was hij beschuldigd en kon t ook best waar zijn, net zo goed als dat t onterecht kon zijn
Cowboy55 schreef:Je maakt dat niet mee, want er ligt geen uitspraak in dit verhaal. Vrijspreken kan alleen een rechter, en die is hier helemaal niet aan te pas gekomen, dus ik vind het vreemd en misleidend als een commercieel onderzoeksbureau die term zou gebruiken.WesternWay schreef:
De uitspraak was:
Vrijgesproken van het incident, vrijgesproken op verdenking van het incident, behoud van baan, geen aantekening in het dossier.
Boeiend om nu te moeten lezen dat dit klaarblijkelijk voor sommige mensen weinig waarde heeft. Ik bedoel, je hoort wel eens dat er in een zaak een uitspraak ligt en dat sommige mensen zich daar weinig van aantrekken. Interessant om het nu eens mee te maken.
Dit is als man dus het enige waar ik me zorgen over maak: dat je niks doet, erkend wordt dat je niks gedaan hebt maar er toch mensen zijn die (minstens) suggereren dat er wel iets was. Daar is nl. geen enkele verdediging tegen mogelijk. En dat kan je dus klaarblijkelijk op elk moment overkomen.