Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Morganlefay

Berichten: 8721
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 11:47

xDenies schreef:
iirrssjjee schreef:
Aan de buren, die nu nog steeds met vrienden in de tuin zitten. Ze zitten onder een overkapping, waardoor het dubbel doorgalmt. Met ons slaapkamerraam dicht verstaan we ze nig steeds woordelijk.... Elke keer weer zeggen we er wat van, maar elke keer halen ze hun schouders op en gaan ze er gewoon mee verder... vervolgens muziek aanzetten.... zucht


Dan bel je toch gewoon de politie..?

Doen die van mij ook
Enige wat misschien helpt is een dossier aanmaken. |(

iirrssjjee

Berichten: 5962
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 12:38

xDenies schreef:
iirrssjjee schreef:
Aan de buren, die nu nog steeds met vrienden in de tuin zitten. Ze zitten onder een overkapping, waardoor het dubbel doorgalmt. Met ons slaapkamerraam dicht verstaan we ze nig steeds woordelijk.... Elke keer weer zeggen we er wat van, maar elke keer halen ze hun schouders op en gaan ze er gewoon mee verder... vervolgens muziek aanzetten.... zucht


Dan bel je toch gewoon de politie..?


Het punt is dus, dat het niet hard genoeg is voor "overlast". We hebben er last van, maar ze veroorzaken geen overlast, helaas....

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 17:31

Dat ik gewoon verdrietig ben. En alleen wil zijn.

limagirl

Berichten: 274
Geregistreerd: 16-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 17:34

_Cassidy schreef:
Dat ik gewoon verdrietig ben. En alleen wil zijn.

:(:) En dat op je verjaardag.

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 17:38

Een oude man op buitenrit, ik zei vriendelijk hallo en die begint me toch een partij te schelden _-:( maar gwn doorgereden

nicole_floor

Berichten: 3319
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 18:32

Dat ons bestelde eten er nog niet is.

Ineke2

Berichten: 33171
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 18:33

_Cassidy schreef:
Dat ik gewoon verdrietig ben. En alleen wil zijn.

:(:)

Nayomie
Berichten: 32795
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 18:40

_Cassidy schreef:
Dat ik gewoon verdrietig ben. En alleen wil zijn.

:(:)

Lize92

Berichten: 416
Geregistreerd: 23-04-19
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 19:09

Aan mijn vriend die constant loopt te pushen terwijl ik gewoon even een momentje rust wil. Inmiddels enorm chagrijnig en helemaal geen zin meer om naar de bioscoop te gaan, maar nog minder zin in zijn horkerige gedrag wanneer ik dat aan zou geven. -O-

Foaly

Berichten: 4993
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 19:13

Ik denk dat ik al die ergernissen over vriendjes/mannen maar aan mijn moeder ga laten lezen. Ik erger me namelijk aan het feit dat zij me aan de man (en haar kleinkinderen) wil hebben, terwijl ik dat nergens voor nodig vind :+

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 19:15

Foaly schreef:
Ik denk dat ik al die ergernissen over vriendjes/mannen maar aan mijn moeder ga laten lezen. Ik erger me namelijk aan het feit dat zij me aan de man (en haar kleinkinderen) wil hebben, terwijl ik dat nergens voor nodig vind :+


Dit _/-\o_ _O-

Erger me er ook kapot aan dat mijn hele omgeving wil dat ik ‘aan de vriend’ ga, terwijl ik dat niet wil :')
Ben hartstikke gelukkig als single, thanks!

Foaly

Berichten: 4993
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 19:20

Echt he :')

Het is niet alleen mijn moeder, ik was laatst aan het eten met een bevriend stel waarvan zij toen in het wilde weg maar allerlei namen op ging noemen van jongens die zij kende en die 'wel leuk voor mij waren'. Mega awkward :+ Heb toen ook maar beleefd gezegd dat ik écht niet op zoek ben op dit moment. Nu niet, voorlopig niet en waarschijnlijk (of het moet heel gek lopen) nooit niet :')

Jolien87

Berichten: 17523
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 19:21

Foaly schreef:
Ik denk dat ik al die ergernissen over vriendjes/mannen maar aan mijn moeder ga laten lezen. Ik erger me namelijk aan het feit dat zij me aan de man (en haar kleinkinderen) wil hebben, terwijl ik dat nergens voor nodig vind :+


Ja, als ik dit topic moet geloven zijn vriendjes een drama om mee te leven. :=

Maar ik snap het wel hoor. :j

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 19:21

Foaly met jou kan ik praten _/-\o_
Al die mensen die ‘wel een leuke jongen voor je weten’... hou toch op.
Ik wil het nu niet en waarschijnlijk nooit niet, maar dat lijkt niemand te accepteren.

Foaly

Berichten: 4993
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 19:29

Jolien, het is niet alleen om dit topic hoor, dat ik niet aan de man wil. Ben gewoon véél liever op mezelf, hoe onhandig dat soms ook is :j (hotels, vakantiesites en restaurant-/dagjes-uit-acties die er standaard vanuit gaan dat je met zn tweeën komt mogen wat mij betreft heel snel verdwijnen := )

Marcella

Berichten: 36909
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 19:33

Mezelf.

Aan het werk en huilbuien wat ik niet kan gebruiken.

Lize92

Berichten: 416
Geregistreerd: 23-04-19
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 19:34

Er lekker van genieten zou ik zeggen :') kan die kerel hier af en toe echt wel achter het behang plakken

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 20:35

Ik erger me er juist aan dat wat ik ook doe, mannen altijd snel uitgekeken zijn op mij... Ik ben niet makkelijk en ook geen "ja knikker"
Sarcasme is m'n taal en tja schrikt mensen af

En dan de bijbehorende zin.. "je vind de ware nog wel"

xDenies

Berichten: 13508
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 20:49

iirrssjjee schreef:
Het punt is dus, dat het niet hard genoeg is voor "overlast". We hebben er last van, maar ze veroorzaken geen overlast, helaas....


Maar midden in de nacht mag je er toch wel gewoon van uit gaan dat het stil is. Na 01:00 herrie maken vind ik toch wel degelijk overlast.



& inderdaad, door dit topic zou ik spontaan single blijven :') Ik erger me vooral aan het plaatje wat er van je verwacht wordt. Vooral de awkward stilte die volgt als je zegt dat je geen relatie hebt. Heel irritant.

Maar nee hoor, ik ben single omdat ik niet de juiste ben tegen gekomen en andere relaties kapot zijn gelopen 'door de andere kant'.

iirrssjjee

Berichten: 5962
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 22:19

xDenies schreef:
iirrssjjee schreef:
Het punt is dus, dat het niet hard genoeg is voor "overlast". We hebben er last van, maar ze veroorzaken geen overlast, helaas....


Maar midden in de nacht mag je er toch wel gewoon van uit gaan dat het stil is. Na 01:00 herrie maken vind ik toch wel degelijk overlast.



& inderdaad, door dit topic zou ik spontaan single blijven :') Ik erger me vooral aan het plaatje wat er van je verwacht wordt. Vooral de awkward stilte die volgt als je zegt dat je geen relatie hebt. Heel irritant.

Maar nee hoor, ik ben single omdat ik niet de juiste ben tegen gekomen en andere relaties kapot zijn gelopen 'door de andere kant'.


Maar praten en lachen is geen herrie maken. Alleen het geit dat ze onder die overkapping zitten galmt gewoon enorm. Muziek stond ook echt wel zacht. Maarja. We zullen ermee moeten leren leven...

Loeky01
Berichten: 7320
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 22:29

Dat ik wat wil bestellen bij een winkel waar nu korting is, maar de verzendkosten zo sneu geld vind... Maar zit nog niet misschien in de buurt van de gratis verzending :'). Dilemma's

xDenies

Berichten: 13508
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 22:31

Nou om 4 uur snachts vind ik dat wel herrie maken hoor, maar okë. Ik ben dan ook iemand die een hutje op de hei wilt :D

xPabloBokt

Berichten: 9515
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-19 05:45

Mijn vriend die boos gaat doen tegen mij omdat ik snurk en blijkbaar tegen hem aanrol IN MIJN SLAAP en vervolgens blijkbaar boos ga doen als hij me wegduwt, ook in mijn slaap waar ik dus niks vanaf weet. En mij vervolgens allemaal dingen gaat verwijten waar geen zak van waar is.

Ik heb nog maar 3,5 uur geslapen en moet vandaag heel lang werken. Leave me the heck alone, kan nu dus helemaal niet meer slapen.

taartjee
Berichten: 2597
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 07:01

1 minuut vertraging met trein 1, trein stopt helemaal achterop het perron omdat perron compleet vol staat met andere treinen (en deze nu pas naar voren worden verplaatst) dus moest een pokke end lopen en daardoor mijn overstap gemist omdat ik maar 5 minuten heb om over te stappen. Het was al zo paasei vroeg opstaan en dan ook dit nog... Ben echt stik chagrijnig nu

Jessica_1998

Berichten: 3406
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 07:05

Dat mijn hoofd gisteravond bedacht had dat piekeren leuker is dan slapen, ik viel dus om 2:30 in slaap. De wekker om half 7

Afgemeld voor de groepsles soorten om 20:00 vandaag, ga wel vanuit werk gelijk even uurtje cardio doen