Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Vind ik lastig te interpreteren Onali, ik ken de taal niet. Daarbij wil hij misschien liever als een aansteller/grappenmaker overkomen dan zijn familie echt bezorgd te maken?
Onali schreef:Janine1990 schreef:Vind ik lastig te interpreteren Onali, ik ken de taal niet. Daarbij wil hij misschien liever als een aansteller/grappenmaker overkomen dan zijn familie echt bezorgd te maken?
Ik ken de taal ook niet, maar hij komt eerder verveeld/ moe/ sarcastisch over.
Het vliegtuig lijkt in stukken te vallen
Hij gaapt zo nu en dan
Vraag me af of ze me komen zoeken na 1 1/2 uur
Ik bedoel als het vliegtuig werkelijk uiteen leek te vallen dan zou ik jankend mn ouders bellen en al brullend zeggen dat ik van ze houd. En niet vrij monotoon een monoloog opdreun.
Anoniem schreef:Dat berichtje was toch helemaal niet bedoeld als noodkreet? Het was toch gewoon een berichtje met blablabla en oh by the way, ik zit me toch in een gammel toestel, hahaha, ben benieuwd wanneer ze me zouden gaan zoeken hahaha, maar anywayyyy.......blablabla.....
Dat ze daarna daadwerkelijk neerstortten was stom genoeg niets meer dan ongelukkig toeval toch?
Anoniem schreef:Dat berichtje was toch helemaal niet bedoeld als noodkreet? Het was toch gewoon een berichtje met blablabla en oh by the way, ik zit me toch in een gammel toestel, hahaha, ben benieuwd wanneer ze me zouden gaan zoeken hahaha, maar anywayyyy.......blablabla.....Dus ja, kalm, verveeld, moe en een beetje angstig, maar in volle overtuiging dat hij gewoon aan zou komen op zijn bestemming.
Dat ze daarna daadwerkelijk neerstortten was stom genoeg niets meer dan ongelukkig toeval toch?
Al die verhalen die mensen er van maken en "tekens" die ze menen te horen en zien, net als bij de verdwijning van Anne, als die theorien over de foto toen, DAT vind ik ook behoorlijk luguber eigenlijk, de drang van mensen om dat soort bullshit de wereld in te helpen en in sommige gevallen het nog allemaal geloven ook.
Cowboy55 schreef:Anoniem schreef:Dat berichtje was toch helemaal niet bedoeld als noodkreet? Het was toch gewoon een berichtje met blablabla en oh by the way, ik zit me toch in een gammel toestel, hahaha, ben benieuwd wanneer ze me zouden gaan zoeken hahaha, maar anywayyyy.......blablabla.....
Yup, zo hoor ik het ook. Dit is geen dramatisch afscheid. Hij heeft het er zelfs nog over dat ie baalt dat tegen de tijd dat ie over 1,5 uur in Cardiff aankomt er qua vervoer ook waarschijnlijk niks geregeld gaat zijn.