Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lastig schreef:Gister plaatste de buurvrouw op Facebook dat haar zoon zonder zij wieltjes kon fietsen. En dat was super knap want hij is nog geen 3.
Daar kwamen de gewenste oooooh wat is het toch een knapperd reacties op.
Vervolgens plaats een anderr moeder een foto van haar zoontje toen het 6 maanden was want het ging staan in de box.
Dat kind is inmiddels ruim 5. Deze moeders hebben elkaar ook op Facebook en het was echt gewoon de soort wedstrijd ofzo. Want die 2e wilde ook even de ooooh wat knap reacties.
Waarom zijn moeders altijd elkaars concurrenten? Word daar echt moe van.
Varekaj schreef:Waar ik me ook aan kan ergeren: mensen die geen kinderen of kleinkinderen hebben en dan maar een hondje aanschaffen om die plek in te nemen. Inclusief kinderwagen, kleertjes, naam en de hele reutemeteut er omheen. (Ik heb alle begrip voor draagtassen en wagentjes voor oudere/minder mobiele dieren). Met "geef mama een kusje" en dan zo'n hond die zijn tong in hun mond propt
maaikemuis schreef:Mijn vriend stuurde mij allemaal advertenties voor babycavia’s toe toen mijn oudje alleen kwam te zitten en wel heel eenzaam was. Hij is zelfs 200km gaan rijden om de meest schattige op te halen.