[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Re: Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 15:35

Ik heb stiekem al een aantal pagina's meegelezen, ik heb 2 kinderen (11 en 5 jaar) die ik prima om me heen kan dulden (en van hou uiteraard :D), maar een echte kinderliefhebber zal ik nooit worden. Maw ik hou niet van peuters met snottebellen, gekrijs etc.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 16:06

Varekaj schreef:
Mango is ook gewoon een heerlijk dier cayenne :D ik lees mee in dat topic, echt heel leuk om te volgen.

Vandaag was ik iets minder blij met hem ^)

Afbeelding

:')

lastig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 16:06

Gister plaatste de buurvrouw op Facebook dat haar zoon zonder zij wieltjes kon fietsen. En dat was super knap want hij is nog geen 3.
Daar kwamen de gewenste oooooh wat is het toch een knapperd reacties op.
Vervolgens plaats een anderr moeder een foto van haar zoontje toen het 6 maanden was want het ging staan in de box.
Dat kind is inmiddels ruim 5. Deze moeders hebben elkaar ook op Facebook en het was echt gewoon de soort wedstrijd ofzo. Want die 2e wilde ook even de ooooh wat knap reacties.

Waarom zijn moeders altijd elkaars concurrenten? Word daar echt moe van.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 16:08

lastig schreef:
Gister plaatste de buurvrouw op Facebook dat haar zoon zonder zij wieltjes kon fietsen. En dat was super knap want hij is nog geen 3.
Daar kwamen de gewenste oooooh wat is het toch een knapperd reacties op.
Vervolgens plaats een anderr moeder een foto van haar zoontje toen het 6 maanden was want het ging staan in de box.
Dat kind is inmiddels ruim 5. Deze moeders hebben elkaar ook op Facebook en het was echt gewoon de soort wedstrijd ofzo. Want die 2e wilde ook even de ooooh wat knap reacties.

Waarom zijn moeders altijd elkaars concurrenten? Word daar echt moe van.

Dat vind ik dan weer super komisch.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 16:12

Haha Mango :D

Van die mensen die altijd beter moeten zijn dan een ander vind ik ook altijd wel komisch door de sneuheid :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 16:14

Mango is mijn held _O-

Voelt net hetzelfde als wanneer je net een hele paddock hebt uitgemest en ponymans van 80cm hoog vindt het uitgerekend dan absoluut nodig om de boel omver te trekken. En er dan vrolijk bokkend vandoor te spurten -O- :roll:

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 16:22

Varekaj schreef:
Waar ik me ook aan kan ergeren: mensen die geen kinderen of kleinkinderen hebben en dan maar een hondje aanschaffen om die plek in te nemen. Inclusief kinderwagen, kleertjes, naam en de hele reutemeteut er omheen. (Ik heb alle begrip voor draagtassen en wagentjes voor oudere/minder mobiele dieren). Met "geef mama een kusje" en dan zo'n hond die zijn tong in hun mond propt :r

Ik was vorig jaar met mijn hond in Utrecht in de kliniek. Lange zit, veel wachten. Toen zij een naar de mri ging, bleef ik wachten. Was nog een andere mevrouw met zo'n honden kinderwagen die maar aan het zuchten en steunen was, want het duurde zo lang. Toen is ze maar gaan vragen bij de balie of het allemaal wel goed ging. Mevrouw achter de balie belde en zei 'Ik heb hier mevrouw... baasje van Fiffi (weet ik veel hoe dat dier heette) en die wilt graag weten of het nog lang duurt.' en die eigenaresse slaakt ineens een gil, dus ik denk dat er iets ergs is. Roept ze heel hard 'Baasje? Baasje? Ik ben de moeder hoor!'

Nou toen sloeg ik ook even achterover. De medewerkers moest er ook hard om lachen.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 16:29

Mijn moeder, maar met name nu oma van 3, heeft ook heul veul verhalen over hoe slim en knap en goed en snel de kleinkinderen zijn.
Mijn man grapte laatst dat ze dat nu ook met onze hond doet (Hollandse herder van bijna 2). Ik geloof niet dat ze dat grappig gaat vinden als ik haar daarop wijs.
Ze wil namelijk niet oma genoemd worden van een dier. En wij hebben nog wel de meeste!!
2 paarden, 2 katten en een hond :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 16:30

RoosG, mevrouw had zich toch niet van kliniek vergist :+

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 16:47

Die verhalen over 'Mijn kind is de beste' doen me denken aan Hyacinth Bucket die opschept over zoonlief Sheridan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 16:48

House with room for a pony :D

Mijn schoonvader is nogal materialistisch ingesteld. Mochten wij ooit een woning kopen met plek voor de paarden aan huis, dan durf ik er geld op zetten dat hij ook soortgelijke uitspraken gaat doen hoor.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 17:12

I <3 Mango

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 17:39

Mango is leuk.... geweldige foto.

Onze dieren zijn niet onze kinderen al zeg ik altijd wel tegen mijn ouders dat ze de opa en oma van Mando zijn... Ach ze weten niet beter.

Zelf zeggen ze altijd de katten zijn jullie kinderen... uh nee dat zijn onze katten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 17:59

Waaaarom moeten mensen altijd maar beginnen over "ja die dieren (vul zelf in) zijn jouw kinderen hè"; Waarom in godsnaam? Alsof het absoluut noodzakelijk is dat er IETS in je leven de rol van kind invult. Of dat nu zo'n wurm is of een dier, maakt niet uit, maar iets lijkt toch daaraan gelijkgesteld te moeten worden volgens veel buitenstaanders.

Mijn dieren zijn mij ontieglijk veel waard, ik zou ze niet kunnen missen en ik ga ervoor door het vuur maar at the end zijn en blijven het wel dieren.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 18:29

Wat Varekaj zegt :j Mijn dieren betekenen heel veel voor ze, ik houd zielsveel van ze en toen Flynn in juli onverwachts overleed was de wereld in één klap heel zwart en vooral superkút. Maar het zijn niet mijn kinderen. Punt.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 18:38

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 19:06

Nee mijn dieren zijn ook niet mijn kinderen.
Mijn paard is mijn maat en mijn ratje is is gewoon mijn kleine vriendin.
Lijkt me toch niet zo lekker om een heel veulen door je k*t heen te duwen. :\

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 19:27

maaikemuis schreef:
Mijn vriend stuurde mij allemaal advertenties voor babycavia’s toe toen mijn oudje alleen kwam te zitten en wel heel eenzaam was. Hij is zelfs 200km gaan rijden om de meest schattige op te halen. <3

En zo hoort het :D
Mijn vriend reed met mij 500 km Duitsland in om puppy te kijken, en vervolgens weer terug uiteraard. En later nog een keer om puppy op te halen <3 *\o/*

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 19:40

Ik had 2.5 jaar geleden Maes op mp gezien maar ze wilde hem niet vasthouden voor me tot het weekend (Het was op zondag avond dat ik hem zag)
De volgende avond na het werk 2.5 uur naar Duitsland gereden om hem op te halen.
En weer 2.5 uur terug.
Maar ik had mijn Maesje. Nog steeds verliefd op dit mannetje hij is zo leuk en vrolijk en vooral ondeugend.

Afbeelding
Afbeelding

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 21:09

Ik denk dat ze rap jeugdzorg voor mij zouden bellen als mijn katten mijn kinderen zouden zijn :))
Blijven geregeld een dag alleen, eten van de grond, soms wordt hun bak om de dag schoongemaakt ipv dagelijks :oo
Zonder hun kinderwens in acht te nemen heb ik ze beiden laten castreren en hun jaarlijkse onderzoek worden ze voor in een reismandje geforceerd.
Arme dieren :o :o

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 21:14

''
Spoiler:
'.str_replace(array("\r\n", '\"', '\'', '(', ')'), array("\n", '"', ''', '(', ')'), trim(''.str_replace(array("\r\n", '\"', '\'', '(', ')'), array("\n", '"', ''', '(', ')'), trim('onze kat heeft nieteens een penis meer.. ')).'')).'
''

Wat doet die spoiler raar? >;)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 21:36

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 21:36

Wat een mooie kat, Mando!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 21:55

Ik heb een vak met veel embryologie, vind het maar irritant :') Ik wil niet nadenken over baby's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 22:07

Alle mogelijke afwijkingen vind ik dan wel weer boeiend :P