Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annash schreef:astridastrid schreef:En ik zie hier Annash (ook via een uitgever?). Echt mega gaaf!
Ik heb me bezig gehouden met traditional publishing en een literary agent gehad, maar ben uiteindelijk indie gegaan, in ieder geval voor nu. Voor de toekomst sluit ik niks uit.
Ashley5 schreef:Even een schopje hier![]()
Net als velen heb ik ook verschillende ideeën in mijn hoofd en hier wel eens wat van op papier gezet. De grote droom is natuurlijk om dit ooit als een boek uit te geven.
Nu dacht ik een paar maanden geleden van doe eens gek en doe eens mee met een schrijfwedstrijd. Dus ik heb netjes mijn stukken van één van de verhalen ingestuurd met de gedachte iedereen moet ergens beginnen. Mijn verwachtingen lagen dus laag.
Maar nu kreeg ik gisteren een mailtje dat ik de shortlist heb gehaald! Ik zit bij de laatste 30 van de 117 inzendingen!
Wat wil ik hiermee?
Ik wil gewoon even mijn ei kwijt! Ik zie het niet gebeuren dat ik win, maar dit is voor mij al een grote overwinning voor een eerste idee!
Annash schreef:Als je al covers hebt, is het weggegooid geld (of tijd, als je het zelf hebt gedaan) als je naar een uitgever gaat. Dan heb je geen controle over je cover.
denisesilver schreef:Ik kom meelezen/kletsen, als dat mag! Van kind af aan schrijf ik al. Tijdens mijn studie een aantal verhaallijnen uitgezet, maar nooit verder aan gewerkt. In juli van het paard gevallen en ik verveelde me, maar mocht maar beperkt schermtijd, dus heb ik het schrijven weer opgepakt. Ik schrijf eerst alles in een schrift. Lekker makkelijk vanuit de bank. Ik zit al 40 uur per week achter de computer voor mijn werk, dus dan kan ik zo mijn ogen wat rust geven.
Momenteel aan het schrijven van een YA/adult boek. Psychologische roman, denk ik dat het dichtst in de buurt komt qua genre, met wat fantasy aspecten. Geschreven vanuit het perspectief van de bijrollen ipv de hoofdpersonen.
Eerst maar eens zorgen dat de eerste kladversie er komt, en dan ga ik me pas druk maken over publiceren. Ik ga even het topic bijlezen
immanuela29 schreef:Annash schreef:Als je al covers hebt, is het weggegooid geld (of tijd, als je het zelf hebt gedaan) als je naar een uitgever gaat. Dan heb je geen controle over je cover.
Ja? Ik heb een tekenaar de cover voor me laten tekenen. En vind hem echt gaaf. Dus dan ga ik zeker niet naar een uitgever. Lijkt me zonde dan!