Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
We huren nu beide ook al particulier maar gaan nu 100 euro meer betalen (in totaal) dan onze huidige huur (dus pp), we gaan er ook financieel nog flink op voor uit! Mowgli4 schreef:Ja idd. Zo don mijn vriend en ik het ook.
Wat voor meubels ga je zelf maken? Heb je al schetsen/ideeën?

Emmaa_ schreef:Ik snap sowieso niet waarom je nog samen boodschappen zou doen (fysieke of mentale belemmeringen om het alleen te doen daargelaten) als er door supermarktpersoneel e.d nadrukkelijk gevraagd wordt om het niet te doen.. Maar misschien mis ik iets.
Ik heb de deur naar de woonkamer laten verplaatsen omdat ik anders de draai niet kon maken om mijn favo bankstel erin te krijgen
Mowgli4 schreef:wauw! prachtig die zelf gemaakte meubels!
ik zou het heeeeel graag zelf willen maken, maar ik denk niet dat het dan zo mooi word![]()
dus wij sprokkelen nu rustig beetje bij beetje de meubels bij elkaar.
we hebben gelukkig nog tot augustus, dus dat geeft ons mooi de tijd om alles te vinden.
we zijn al geslaagd in een eettafel en een bank, helaas geen duidelijke foto's van
). Binnenkort (voor februari 2021) ga ik uit huis omdat ik dan nog in aanmerking kom voor een jongeren appartement in mijn omgeving.
Ik heb opeens het gevoel dat ik toch wel graag uit huis wil en nu moet het financieel met mijn paard ook lukken.