Wat gaan jullie doen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
het kan prima hoor maar het is niet zo makkelijk ff spontaan langs gaan. Zoals morgen moet ik heel de andere kant smorgens ergens wezen, dan is blijven slapen niet handig. Kan wel maar goed
Hebben natuurlijk beide ook onze eigen tijd nodig. 

Wel via de snelweg. Een uur zou ik niet fijn vinden.
(hij 16:30, ik 15:00/16:00/17:00) Super chill met afspreken dus.
Ben benieuwd hoe hij reageert... Vond het zo moeilijk om dat te sturen haha. Toch maar gedaan.
Niet zo invullen voor een ander, daar schiet je niks mee op. Bambi1995 schreef:Ik ben al sinds maandag aan de praat met een jongen maar ik ben dus best geïnteresseerd. Ik zal wel op date willen maar eigenlijk vind ik het veel leuker als hij dat vraagt. Als ik het zou vragen dan denk ik dat mannen vinden dat je als vrouw te graag wilt en ze de vangst dus al binnen hebben.

Bambi1995 schreef:Ik ben al sinds maandag aan de praat met een jongen maar ik ben dus best geïnteresseerd. Ik zal wel op date willen maar eigenlijk vind ik het veel leuker als hij dat vraagt. Als ik het zou vragen dan denk ik dat mannen vinden dat je als vrouw te graag wilt en ze de vangst dus al binnen hebben.
), maar de laatste twee weken heb ik amper nog een nieuwe match. Ik like geregeld iemand, maar krijg plots geen likes meer terug. Wat is er gebeurd? Ben ik plots lelijk geworden?
Nayomie schreef:Nou ik heb mijn tinderprofiel geüpdate met makeuploze foto's. Viel me op dat mensen gauw alleen meisje met make-up leuk vinden.
mijn eerste twee foto’s zijn selfies met flinke make-up. Ene met knalrode lipstick en andere met felpaars. Rest ook alles met make-up. En krijg genoeg matches.