Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Es_ther schreef:Mijn boeit het niet zoveel.
Enige wat raar was was dat de ex van mijn vriend mijn ineens heel random ging volgen.

Anoniem schreef:Es_ther schreef:Mijn boeit het niet zoveel.
Enige wat raar was was dat de ex van mijn vriend mijn ineens heel random ging volgen.
Oh zoiets had ik ook
Een vriendinnetje van een vroegere (obsessieve) vriendin van m'n vriend (snap je m nog) ging ineens een heel gesprek met me aan 'heee, jij bent toch de vriendin van X? Ja Y had het al tegen me gezegd haha wat leuk dat jij IG hebt hoe gaat het met je?'
Enamorada; aah
Maar, don't get your honey where you get your money dus misschien was het wel wederzijds maar vindt hij het gezien werkvloer-collega's niet zo'n strak plan, dat kan..
Kleine notitie; aan die vroegere vriendin (ze zijn niet voor niets geen vrienden meer, zo'n aardig mens bleek ze niet) heb ik een grafhekel en de IG'er in kwestie kén ik helemaal niet.
Maar zij mij blijkbaar wel door haar vriendinnetje
Ik vind het gewoon raar dat hij ineens ontvolgt, terwijl we op het werk gewoon vriendschappelijk praten. enamorada schreef:Bij mij heeft dus de collega waar ik al een jaar op crush me ontvolgd

Es_ther schreef:Mijn boeit het niet zoveel.

Ik ben te vinden via
zo handig dat je dat kan zien