Wat ziet iedereen er mooi uit zeg!! Wat jullie saai noemen is voor mij al erg uitgedost
Durf hier niet te posten hoe ik er meestal bij loop. Vooral de jurkjes die voorbij komen zijn zo mooi en vrolijk! Prachtig om te zien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat ziet iedereen er mooi uit zeg!!
Durf hier niet te posten hoe ik er meestal bij loop. _San87_ schreef:VivaLaVida schreef:[ [url=m/z9OUZb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eudcjZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sd21oA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanaf welke leeftijd mag je ookalweer geen teksten meer dragen
Omg, dat shirt wil ik! Waar komt ie vandaan
?
Toffe hakken ook.
van h&m!
heb zelf ook sendra's en sancho's, hou ervan! 
(maar het zit in mijn hoofd want zoooo formeel is die broek nu ook weer niet, ik draag anders gewoon altijd jeansbroeken). Daarbij is hij wat lossig aan mijn taille wat ik jammer vind (ik vind bijna geen broeken die daar smal genoeg zijn
) en tamelijk kort vanonder (ik ben jeansbroeken gewoon die een beetje te lang zijn waardoor ze zowat opfrommelen rond je enkel
)
. 

MiickeytJe schreef:Wat een gave looks komen er voor bij!
Ik heb een vraag aan jullie dames. Bij ons in het dorp is het kermis en aangezien het morgen heerlijk weer word bedacht ik me een leuk setje wat ik wel kan aan doen. Alleen ben ik er nog niet helemaal van overtuigd of het wel iets is..mijn vraag is dus aan jullie of ik zo over straat kan of dat het toch niks is.
Foto's zijn wel een beetje raar genomen.
[ Afbeelding ]