Lieveli: Gefeliciteerd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:Wat een onderwerpen en ontwikkelingen hier. Drugs/alcohol moet iedereen zelf weten, zolang het bij af en toe blijft. Zelf de afgelopen 10 jaar max. 4/5 keer een pilletje genomen, op zich grappig. Roken dan weer wel, al doe ik tegenwoordig angstvallig lang met een pakje
Twijfel nu een beetje over mijn Tinder update, weet niet of een Engelse tekst het goed doet.
Thenexttry schreef:Is stiekem ook wel een zachte eis; goed in taalAilill schreef:Wat een onderwerpen en ontwikkelingen hier. Drugs/alcohol moet iedereen zelf weten, zolang het bij af en toe blijft. Zelf de afgelopen 10 jaar max. 4/5 keer een pilletje genomen, op zich grappig. Roken dan weer wel, al doe ik tegenwoordig angstvallig lang met een pakje
Twijfel nu een beetje over mijn Tinder update, weet niet of een Engelse tekst het goed doet.
Waarschijnlijk diskwalificeer je wel gelijk de " there is nothing on the hand" mensen.![]()
of met een bloedmooie vrouw of man " you can see it through the fingers"![]()
Geloof dat het een beetje saai is op het moment op mijn werk.
lieveli schreef:Ja! Voel me nog net zo blah als 29ik weet ook niet of ik naar beneden kan want Joon is boodschappen doen en hij ging om 8 uur de huiskamer versieren. Mijn 30e jaar begint met hongerrrr.
Hier is lengte ook een ding. Ik heb het geprobeerd maar nee. J is lekker langer dan ik.