Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 10:20

Aah super leuk Berdien. Lange mannen zijn altijd een plus :j

Lieveli: Gefeliciteerd!

koetje28

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 10:34

yeah goed bezig Berdien!!

ik heb er ook vaak problemen mee hoor met de lengte, heb ook gewoon in mn profiel staan: ik ben 180 ben jij groter?? :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 10:36

Mannen die kleiner zijn val ik gewoon niet op. Vragen naar lengte was dus standaard voordat ik ging daten. :D Daarnaast vind ik geloof en of hij van dieren houdt wel cruciale puntjes.

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 10:37

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 10:38

Dieren is bij mij ook wel een ding inderdaad.

Ik verwacht niet dat hij uren met mijn honden alleen gaat wandelen (als hij dat wil is het uiteraard ook prima), maar ik heb 3 honden dus dat moeten ze wel oké vinden want ik heb ze nog wel een jaar of 10 ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 10:39

Leuk Berdien!! :D

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 11:05

Super leuk voor jou Berdien!
Komt er een vervolg date??

Van de week had ik jullie verteld over de situatie hoe het ging tussen m'n match en mij.
Dat hij erg weinig contact met me opzocht, ik heb paar dagen aangekeken of hij contact met mij opzocht als ik niks liet horen.
Kreeg wel een berichtje, maar waren 2 berichtjes over een gehele dag wat ik best jammer vondt.
Als ik in iemand geintereseerd ben dan wil ik best graag contact hebben.

Ik had gister mijn whatsapp foto veranderd en ik kreeg direct een bericht, hey spetter!
Ik reageerde terug en vervolgens ging hij best veel praten voor zijn doen.
Hij vertelde dat hij heel moe was en het heel druk had.
Waarop ik antwoorden vandaar dat ik weinig van je hoor.
Kreeg ik terug ik hoor ook maar weinig van jou.
Nou goed ik heb toen laten weten dat ik het idee had dat hij niet voor de volle 100% geïnteresseerd in mij is.
Toen kreeg ik direct terug, ik denk dat we het hier maar bij moeten laten.
Ik heb alleen aan hem gevraagd of hij wel echt geintereseerd is in mij, dit vroeg ik omdat ik zo weinig van hem hoorde.
Is nu een week geleden dat we elkaar voor het laatst gezien hebben en als we 10 dingen tegen elkaar gezegd hebben op de app dan overdrijf ik echt niet.

Nou had ik al voorgenomen dat dit niks ging worden maar toch vindt ik het jammer.
Waren echt hele leuke dagen toen we samen waren.
Maar moet wel van 2 kanten komen.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 11:09

Hmm dus hij gaf gelijk aan van we moeten het maar hier bij laten?

Dan had hij toen zeker dat gevoel ook al maar nooit eerlijk gezegd? Dat is wel een beetje jammer.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 11:22

Ja hij gaf al direct aan,
Daarna heb ik hem nog wat gestuurd daarop geen reactie meer gekregen.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 11:24

Hmm beetje laf vind ik het.. Stuur dan dag na de date van he het was gezellig, maar ik denk dat er niet meer in zit..
Weet je ook waar je aan toe bent

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 11:30

Zeker erg laf,
We hebben meerdere keren afgesproken met elkaar en als we samen waren had ik wel het idee dat die me interessant vondt..

We gaan weer lekker swipeeeee :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 11:31

Tja, drugs. Iedereen zijn/haar eigen keuze. Ik heb er niks mee en ik zou dan ook absoluut niet kunnen samenleven met iemand die elk weekend strak staat op een feestje en 3 pakjes per dag wegpuft en daarnaast ook nog 4 fusten leegdrinkt :+ Mijn huidige vriend rookt nu bijvoorbeeld nog wel maar heeft beloofd voor oktober te stoppen. Ik heb na mijn exvriend altijd gezegd dat ik nooit een relatie wou met iemand die rookt maar uiteindelijk is het toch iets anders gelopen :+ Het ligt ook heel erg aan iemand z'n eigen mindset erin en de mate waarin hij jou mening serieus neemt denk ik. Als jij aangeeft dat je het echt niet chill vind als hij/zij rookt en je kan tot een compromise komen (bijvoorbeeld: hij/zij rookt niet wanneer jij er bent en ook niet als jullie elkaar gaan zien een uur later) is het al heel anders als iemand die stug door gaat en zich er niks van aantrekt.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 11:35

Nee klopt hoor, mijn match zonder auto had ook nog een minpunt; veel roken..
En ook echt zeggen van; zou je ook moeten doen joh, je weet niet wat je mist! Uhhhhh ok :7
Ik zou er niet gelijk iemand om laten lopen, maar het is wel een beetje een afknapper, helemaal als ze jou bij wijze van ook aan het roken willen hebben

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 11:56

Ik zit echt niet te wachten op een rokende vriendin, scharrel of wat-dan-ook. Gedeeltelijk opvoeding: ik ben antirook opgevoed. Mijn vader is er heel erg tegen omdat mijn opa aan kanker is overleden. We mochten van hem niet eens chocoladesigaretten met sinterklaas. Verder schijnt het ook enorm goor te zijn om te zoenen met iemand die recent gerookt heeft. Tenzij je zelf rookt natuurlijk, maar daar begin ik niet aan.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 12:02

Alsof je as op je tong hebt. Asbak uitlebberen is vergelijkbaar verwacht ik maar geen ervaring mee. :')

Daarnaast wil ik ook gewoon niet dat mijn huis of auto ernaar ruikt dus hij moet dan accepteren dat hij nooit bij mij binnen mag roken. Oh en ik wil dat mijn kleren naar wasmiddel ruiken en niet naar rook. En ik vind gele vingers en tanden heeeeeel smerig. En vind het zonde van het geld.

Geen goede combinatie denk ik. :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 12:07

Wat een onderwerpen en ontwikkelingen hier. Drugs/alcohol moet iedereen zelf weten, zolang het bij af en toe blijft. Zelf de afgelopen 10 jaar max. 4/5 keer een pilletje genomen, op zich grappig. Roken dan weer wel, al doe ik tegenwoordig angstvallig lang met een pakje :P

Twijfel nu een beetje over mijn Tinder update, weet niet of een Engelse tekst het goed doet.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 12:34

Ailill schreef:
Wat een onderwerpen en ontwikkelingen hier. Drugs/alcohol moet iedereen zelf weten, zolang het bij af en toe blijft. Zelf de afgelopen 10 jaar max. 4/5 keer een pilletje genomen, op zich grappig. Roken dan weer wel, al doe ik tegenwoordig angstvallig lang met een pakje :P

Twijfel nu een beetje over mijn Tinder update, weet niet of een Engelse tekst het goed doet.

Waarschijnlijk diskwalificeer je wel gelijk de " there is nothing on the hand" mensen. :D

of met een bloedmooie vrouw of man " you can see it through the fingers" :roll:

Geloof dat het een beetje saai is op het moment op mijn werk.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 12:45

Thenexttry schreef:
Ailill schreef:

Waarschijnlijk diskwalificeer je wel gelijk de " there is nothing on the hand" mensen. :D

of met een bloedmooie vrouw of man " you can see it through the fingers" :roll:

Geloof dat het een beetje saai is op het moment op mijn werk.
Is stiekem ook wel een zachte eis; goed in taal :)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 12:49

Dan zou ik het juist er in zetten :) Misschien dat je dan wat minder matches hebt, maar dan wel matches die het iig begrijpen ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 12:58

Ik als niet-roker vind alleen sigaretten goor. Echt goor-goor blijf-uit-mijn-buurt. Shag heb ik minder moeite mee.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 13:26

Hier ook geen fan van roken. Iemand die dan net gerookt heeft en jouw frisse bed in stapt. Brrrrrrr.

Lengte is hier ook een issue, kleiner dan ik werkt echt niet. Laatst nog een date gehad die zogenaamd 2cm korter zou zijn... nou, echt niet :') Dat scheelde wel wat meer. Vind ik gewoon niet aantrekkelijk.

Lee! Gefeliciteerd! :* The big 3-0 *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 13:30

Ja! Voel me nog net zo blah als 29 := ik weet ook niet of ik naar beneden kan want Joon is boodschappen doen en hij ging om 8 uur de huiskamer versieren. Mijn 30e jaar begint met hongerrrr.

Hier is lengte ook een ding. Ik heb het geprobeerd maar nee. J is lekker langer dan ik.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 13:40

lieveli schreef:
Ja! Voel me nog net zo blah als 29 := ik weet ook niet of ik naar beneden kan want Joon is boodschappen doen en hij ging om 8 uur de huiskamer versieren. Mijn 30e jaar begint met hongerrrr.

Hier is lengte ook een ding. Ik heb het geprobeerd maar nee. J is lekker langer dan ik.

Gefeliciteerd *\%/* *\%/*

Welkom bij de oudjes :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 13:43

Haha je kunt niet de hele dag boven blijven. Own die verjaardag {:}

Deze is wel écht heel erg lang hoor. Tijdje terug een date gehad van 1.93, dat was al dat ik bijna op m'n tenen moest staan. Bij deze moet het écht :))

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 13:47

Wat is dat toch met vrouwen en lange mannen :P