Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nuvel schreef:Dank je wel, voor je nette en toch wel lieve berichtje Ynske! Ik voel me er wel beter bij nu het bespreekbaar is. SS is de voorbije jaren altijd heel erg leuk geweest. Dus Dott, doe maar geen moeite om de lijst te veranderen, vergeet allemaal even mijn vorige post. Ik doe graag nog eens mee en moest er nog is iets komen scroll ik wel gewoon verder.
nuvel schreef:Dank je wel, voor je nette en toch wel lieve berichtje Ynske! Ik voel me er wel beter bij nu het bespreekbaar is. SS is de voorbije jaren altijd heel erg leuk geweest. Dus Dott, doe maar geen moeite om de lijst te veranderen, vergeet allemaal even mijn vorige post. Ik doe graag nog eens mee en moest er nog is iets komen scroll ik wel gewoon verder.
xMaxxiee schreef:Zal ik een samenvatting geven?
Bedrag is vastgesteld op 12.50 excl.
Er is sinds dit jaar een leeftijdsgrens, jonger dan 15/16 jaar mag je helaas niet mee doen. Rend heeft voor de groep die jonger is een soort gelijk iets georganiseerd.
Inschrijven mag tot 18 oktober (dacht ik) met een maximum van 175 inschrijvingen. Vanaf 8 oktober moet je bij het inschrijven direct je adres meesturen. Adres en wensen/niet wensen lijstje mag je sturen naar ynskek.
Zo, nu ben je weer bij
Toralone schreef:Een eigen kippenhok... Dat zal wel nodig zijn met een gesprek over schoonouders. Mijne mogen jullie hebben, maar m'n vent niet
Ik ga nog even een weekje bedenken wat ik als wensenlijstje ga insturen en verder ben ik super enthousiast en heb er zin an!