Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 15:50

DewiRox schreef:
En dan nog? Wie ben jij om haar er op te wijzen dat alles straks misschien wel zwaar op haar dak kan komen en dat je het allemaal maar heel apart vindt.

Soms lopen dingen zo en je kan niet alles 'sturen'. Zo te horen hebben ze het verder goed voor elkaar en gaat alles nu goed. Tja en de toekomst, die is voor niemand zeker.

Ik snap niet helemaal waarom je zo in de verdediging schiet, ik leg het netjes uit ;)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 16:12

Courses schreef:
DewiRox schreef:
En dan nog? Wie ben jij om haar er op te wijzen dat alles straks misschien wel zwaar op haar dak kan komen en dat je het allemaal maar heel apart vindt.

Soms lopen dingen zo en je kan niet alles 'sturen'. Zo te horen hebben ze het verder goed voor elkaar en gaat alles nu goed. Tja en de toekomst, die is voor niemand zeker.

Ik snap niet helemaal waarom je zo in de verdediging schiet, ik leg het netjes uit ;)

Omdat ik het gewoon een 'stomme' opmerking vind.

tita

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 16:14

Die wolk kan altijd voor onrust zorgen of je nu 1-3-7-15 jaar samen bent.
Samen een kindje krijgen is een grote beproeving

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 16:42

Ach de een vind dit en de ander vind dat, als ze er zelf maar gelukkig mee zijn, dat is het belangrijkste toch! Laten we nu gewoon verder gaan met onze Tinder date verhalen!

Ik heb nu weer wat gesprekken open staan. Lig ziek in bed dus dan heb ik tenminste wat te doen.
Eentje is volgens mij wel leuk.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:04

Tsja. Je zal ze de kost moeten geven die dik 10 jaar samen zijn, kindje krijgen en dan uit elkaar gaan. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, ofzoiets, toch?

Toegegeven, het ís snel, (dat weten we nu wel) maar ik kan dr moeilijk weg laten halen nu hè ;) maar ik heb geen seconde spijt gehad en dat is geen moment ook maar een optie geweest! Ik zie het alleen maar als een zegen dat het zo goed gaat tussen ons tijdens mijn zwangerschap, onze relatie heeft nl meteen wat te verduren en blijkt daar tegen bestand. We zijn beiden geen 'quitters', zijn dol op elkaar, zaken op orde, nemen verantwoordelijkheid voor onze daden en keuzes, onze families staan vierkant achter ons dus wat wil een mens/ kind nog meer?

Ik snap de reactie van dewirox wel hoor, je bericht heeft namelijk een beetje een nare ondertoon. ;)

Tita you made my day :') zoals vaker met je briljante opmerkingen _O-

__laura schreef:
Mijn match heeft me verwijderd omdat ik niet direct onmiddellijk op date wilde :') Nou die is het dan ook niet waard..

Die kun je dan maar beter kwijt dan rijk zijn! Die dacht zeker een snelle wip te kunnen scoren ofzo :evaw:

Procent schreef:
Ik denk als het aan de telefoon goed gaat, dat het dan IRL ook goed gaat!

Mannen met 'zijn me hobby's.' in hun profiel. NEXXXT :')

Dit.. net ABN is sexy.. zulke 'me' gasten skipte ik ook meteen!

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:11

Kenyada schreef:
Ach de een vind dit en de ander vind dat, als ze er zelf maar gelukkig mee zijn, dat is het belangrijkste toch! Laten we nu gewoon verder gaan met onze Tinder date verhalen!

Ik heb nu weer wat gesprekken open staan. Lig ziek in bed dus dan heb ik tenminste wat te doen.
Eentje is volgens mij wel leuk.

Leuke bezigheidstherapie! Beterschap hè.

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:26

''Ben jij een stukje taart, want je bent om op te eten'' :') Ik moest wel lachen :+

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:43

Oepsie. Ik wist niet wat netflix and chill betekende.. Naja, ik gebruikte de letterlijke versie :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:44

Deze is geniaal. "Kussen en friemelen" :')

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:44

Haha ja ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat hij niet hoeft te sparen voor Australië...
Hij ging met alles veel te snel en het klikte gewoon niet vanuit mijn kant :(

Hij had liefdesverdriet toen ik hem dat vertelde, maar ik kan er ook niks aan doen.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:47

Smurflin schreef:
Oepsie. Ik wist niet wat netflix and chill betekende.. Naja, ik gebruikte de letterlijke versie :+

Proest _O-

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:48

MarlindeRooz schreef:

Hahahahahaha :') :')
Nu moet ik aan deze denken

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 17:49

xMyrth: Ja dat kan ik me heel goed voorstellen... Ik heb nu iemand die zegt '' Mss kan ik je dan een keer bezoeken! '' Dan krijg ik ook meteen zoiets van uhh... uhh... uhh... nee..

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 18:02

Of gewoon niet denk je dan :Y)

Ik vind dat altijd wel jammer, tijdje leuk contact en dan wordt het duidelijk dat het uiteindelijk toch alleen maar om een ding gaat.

Tenzij je daar beide naar op zoek bent natuurlijk, dan is het geen probleem.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 18:11

xMyrth schreef:
Haha ja ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat hij niet hoeft te sparen voor Australië...

Hij had liefdesverdriet toen ik hem dat vertelde, maar ik kan er ook niks aan doen.

haha, ik doe altijd precies het omgekeerde :') Ben al een hele vakantie naar Peru, Canada, Azië en nieuw-zeeland aan het uitstippelen met een boy. We hebben elkaar nog nooit gezien :')

hij: ''Oh ik heb zo'n zin in onze eerste date, 17 uur met 150 mexicanen en jou in het vliegtuig'' ~~}>

edit: Natuurlijk is dit alles puur grootspraak en gaan we morgen samen tequila te drinken om ons ''voor te bereiden''
Laatst bijgewerkt door Aight op 19-01-16 18:20, in het totaal 2 keer bewerkt

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 18:13

Gaan jullie dan elkaar ergens meeten? Wel bijzonder zeg!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 18:15

Procent schreef:
MarlindeRooz schreef:

Hahahahahaha :') :')
Nu moet ik aan deze denken
[ Video ]

:') :') :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 19:17

xMyrth schreef:

Omg. Hier zou ik toch idd ook rap voor wegrennen!!!

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 19:45

Wat een pagina's :j
Ik ben gisteren terug gekomen uit Nederland dus heb me even vermaakt in de auto :') Kan wel zeggen dat Zweedse mannen de grens toch een stukje hoger hebben gelegd O:)
Wel leuk om alles in de buurt te hebben _O- Ben benieuwd of er wat uit komt rollen. Nu leuk met een jongen aan het praten die in dezelfde straat woont als waar ik mijn oppas kindjes heb hehe... (even wederhoor doen }:) )

2 dates in het weekend, leuk! Zou het zelf niet durven, vind 1 date al meer dan spannend genoeg... En zie mezelf er ook voor aan om namen om te wisselen haha.

Super leuk, een tinder baby! Tinder gaat bijna dezelfde kant op als boer zoekt vrouw.

Oei wat eng dat iemand dat al zegt met meer werken om iemand op te kunnen zoeken aan de andere kant van de wereld. Dan zou ik het ook voor gezien houden hoor.

Netflix and chill :') In Zweden was er iemand die dat zei, en die was verbaasd dat ik de term kende, het is dus niet overal zo bekend denk ik..

Ben vast een hele hoop vergeten in de afgelopen 3 pagina's die ik achterliep, maar heb nu al teveel smilies gebruikt.

Iedereen veel plezier op de dates in ieder geval +:)+

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 19:49

Oei, dus eigenlijk is het heel fout als ik aan een vriend van mij vraag of hij komt chillen en Netflix wilt kijken :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 20:18

Procent schreef:
''Ben jij een stukje taart, want je bent om op te eten'' :') Ik moest wel lachen :+

Deze vind ik fout maar stiekem heel erg grappig. :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 20:55

Netflix & Chill is het 'filmpje kijken' van mijn generatie. Gezellig samen onder (of op) de dekens.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 20:57

Met of zonder kleren <<)

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 20:59

die lengtes vind ik ook apart. ach kleiner dan ik kom ik ze toch niet snel tegen :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 21:01

Haha! Scheelt je weer een potentieel ongemakkelijke situatie :))

Lengte vind ik wel een dingetje hoor :j Ik ben zelf 1.80 (en een beetje :+ ) en ik hoef niet op date met iemand die kleiner is dan dat ik ben.... Kan hij nog zo leuk zijn, maar iemand van 1.75m valt gewoon af. Dus dan ben ik blij dat dat er in staat, dan kan hij zo hop naar links.