Mijn furby is op vakantie te bij mn zusje ze vond het helemaal spannend en heeft de halve rit (5u ) in de kofferbak liggen brabbelen in der doos.
Nou...hier brabbelt mijn Blue Waves helemaal niet meer Stuk, kaduuk, kapot Was de laatste tijd al af en toe wat schorrig en stotterig, maar nu dus kompleet geluidloos
Zal 'm vanavond eens openschroeven en aan een grondig onderzoek onderwerpen Maar vrees het ergste.Resetten hielp ook niet.
luxje schreef:En even 2 nieuwe AA zetpillen werkt ook niet?Zelfs de onverantwoorde overdosering van vier niet
En de Crystal is aangekomen!Wonder boven wonder doet het ding het nog ook, ondanks dat het los in een bubbelenvelop zat Maar wat is hij leuk!
Crystal echt geweldig.. Die zijn nog leuker Die van mij heeft wegens "moeheid" een paar dagen uitgestaan en ineens brabbeld ie veel meer Nederlands! Alleen kissie nog niet van zijn hyper gedrag af helaas..
Shirley schreef:Zal 'm vanavond eens openschroeven en aan een grondig onderzoek onderwerpen Maar vrees het ergste.Resetten hielp ook niet.Zo te zien heeft Furbs zelf ook weinig vertrouwen in mijn reparatiekunsten Zie die handjes angstig voor de ogen
De draadjes van het microfoontje zitten los van binnen.Maar nu nog een manier vinden om die dusdanig open te krijgen dat hij ook weer dicht kan.Open is geen punt