Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lies1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 22:43

DynamiteS schreef:
lies1998 schreef:
Mijn familie heeft helemaal niks met paarden. Mijn broers (2) en mijn moeder hebben vroeger tennis gespeeld. Als mijn broers wedstrijden hadden kwamen mijn ouders altijd kijken.

Ik vind het altijd erg jammer en vervelend dat ze nooit eens interesse tonen in mijn hobby. Als ik terug kom van de manege krijg ik nooit eens de vraag of het leuk was. Als ik soms een uit mezelf iets vertel over de les krijg ik geen reactie en mijn broers nemen het sowieso niet serieus...

Na jaren op een stal geholpen te hebben ben ik daar weg gegaan. Ik ben toen naar een andere manege gegaan. Het hele verzorgen viel toen dus weg.. :( Via mijn buren kreeg ik de kans om hun pony's te gaan verzorgen. Hier was ik super blij mee en vertelde dit heel enthousiast thuis, het enige wat ik terug kreeg was 'oke' :roll:

Tuurlijk snap ik dat het niet hun hobby is maar ze tonen gewoon nooit interesse... Ze komen ook nooit eens kijken, terwijl ze dit bij mijn broers wel deden ;(

Dit ken ik ook wel een beetje. Mijn ouders hebben een hekel aan mijn wedstrijden, hebben mijn paard in de bijna 8 maanden dat ik haar heb nog maar 2 keer gezien. Ze vinden het leuk voor me dat ik zo fanatiek ben maar hebben er verder niks mee. Als het even niet hoeft gaan ze niet mee naar wedstrijden of gaan dan ondertussen wandelen met de hond ofzo.

Ja dat herken ik ook... Ik snap echt wel dat ze er niks mee hebben maar ik vind het ontzettend jammer dat ze bij mijn broers wel altijd geïnteresseerd waren en bij mij nooit -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 22:48

winnie03 schreef:
Ik haal intens genot, en dan bedoel ik echt puur zielsgeluk, uit het uitknijpen van puisten en mee-eters. Helaas heb ik ze zelf zelden dus ben ik gelimiteerd tot andermans huidproblematiek, met name die van mijn vriend -O-

Ik mag jou. EINDELIJK iemand die het snapt! (Net als nog een paar anderen uit het topic zo te lezen :D) Gelukkig ben ik gezegend met een geduldige vriend met een rug die soms onder handen genomen 'moet' worden. O:)

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 23:11

Spruitjee schreef:
winnie03 schreef:
Ik haal intens genot, en dan bedoel ik echt puur zielsgeluk, uit het uitknijpen van puisten en mee-eters. Helaas heb ik ze zelf zelden dus ben ik gelimiteerd tot andermans huidproblematiek, met name die van mijn vriend -O-

Ik mag jou. EINDELIJK iemand die het snapt! (Net als nog een paar anderen uit het topic zo te lezen :D) Gelukkig ben ik gezegend met een geduldige vriend met een rug die soms onder handen genomen 'moet' worden. O:)

Ieuw, andermans viezigheid uitknijpen. Vind het bij mezelf al niet leuk haha, gelukkig heb ik zelden puistjes :Y)

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 00:07

Dat ik stiekem een paar traantjes heb gelaten omdat mijn beste vriendinnetje, m'n lieve maatje, 5 daagjes op vakantie ging naar Mallorca. Man wat heb ik dat kind gemist. Maar gisteren is ze weer thuisgekomen <3 en toen ik haar belde stonden de tranen weer in mijn ogen. :') beetje zielig is het misschien wel, maar gelukkig weet ik dat het geheel wederzijds was haha

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 00:17

Ik ben 3x gezakt voor de auto theorie en een vriendin van mij was ook bezig, maar had er niet bijster veel aan gedaan. Toen ik hoorde dat ze ook gezakt was, toen was ik blij :o Ik vond het gewoon niet eerlijk dat ik zo mijn best deed, maar dat het gewoon niet lukte.

Ik hoop dat de relatie van mijn beste vriendin uit gaat.

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 00:20

Ik heb diesel ipv benzine getankt met mijn werk auto... :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 01:29

citroen schreef:

:oo En toen?

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 01:29

Stiekem vind ik het heeeerlijk om mijn neus in nieuwe boeken te steen en vervolgens de geur op te snuiven :o

Nieuwe boeken ruiken zo lekker <3

Hackie

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 04:51

Pukkels :+: wat erg :=

Mijn ex ging er toen de tijd voor liggen. 'Maar schat je gaat toch niet met pukkels lopen? Heb het van mijn moeder overgenomen denk ik _O-

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 07:32

Confession: ik ga heel erg lopen kotsen als ik nog maar denk aan mee-eten van een ander uit te moeten duwen. Nog in geen 1000 jaar. Dat you tube kanaal kan ik ook echt niet zien.
Ik moet zo nu en dan wel eens een hondepoepje onderzoeken en sta dan ook geregeld kokhalzend in het lab. Zelfde met braaksel en derg.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 07:41

Ik ben ook niet zo van uitknijpen :')
Gelukkig ben ik bijna 18 en heb ik nooit veel gehad.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 08:11

Confession:
Ik laat mijn zoon vandaag ontbijten met z'n popcorn van gister omdat ik geen zin heb om het gevecht aan te gaan omtrent het ontbijten O:)

Spoiler:
normaal ontbijt hij met cornflakes of brood

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 08:30

Ik heb al heel lang niet meer iemand geknuffeld of gewoon arm om schouder heen of zoiets. Dus als ik heel verdrietig ben dan knuffel ik met mijn paspop (die te dik voor mijn jurk was xD). Maar ze id maar 1.65 dus ruim 10 cm kleiner dan mij en dat knuffelt soms best vervelend :').

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 09:09

Lestrange01 schreef:
Ik heb al heel lang niet meer iemand geknuffeld of gewoon arm om schouder heen of zoiets. Dus als ik heel verdrietig ben dan knuffel ik met mijn paspop (die te dik voor mijn jurk was xD). Maar ze id maar 1.65 dus ruim 10 cm kleiner dan mij en dat knuffelt soms best vervelend :').

Soms... is het best fijn om een kat te hebben dan, die gezellig bij je komt; voel ik mij toch weer een stukje minder alleen >.>

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 09:27

Danique schreef:
citroen schreef:

:oo En toen?

Toen stopte de auto er mee.. Was onderweg naar een collega want we zouden gaan paardrijden...

Auto gelukkig nog kunnen parkeren, collega heeft mij daar opgehaald en toen we bij het paardrijden aankwamen kwam ik de achter dat mijn schoenen nog in de auto lagen. Dus toen op slippers gereden :Y)

Savonds had ik weer een nieuwe auto, woon tijdelijk in Portugal maar ben benieuwd naar de rekening als ik mn auto ga inleveren!

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 09:59

Toen ik 15 was woonde ik met mijn moeder en stiefvader in een appartement op de eerste verdieping in de binnenstad van Arnhem, in de grootste winkelstraat. Ik was een paar dagen alleen thuis en had op vrijdag een feestje gegeven. Nou goed, wij vonden het wel leuk om vanuit het raam naar groepjes uitgaansvolk te roepen: 'wil je bier?' en als ze dan ja zeiden, gooiden we het over ze heen. We zijn daarna in de stad nog overal natte mensen tegengekomen... ze herkenden ons niet. :')

Met twee vrienden heb ik het nog eens overdag gedaan, natte tissues naar beneden gooien. Toen heeft iemand van de winkels de politie gebeld. Die kwamen dus bij ons aanbellen. Wij doodsbang natuurlijk en niet opengedaan... dus probeerden ze het bij de bovenburen, die het aan mijn ouders hebben verteld. Oeps...

Mocht iemand mijn slachtoffer zijn geworden: sorry... tegenwoordig ben ik heel lief, aardig en vredelievend :') en deel ik op een normale manier bier en tissues uit.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 10:13

Hahaha, 'wil je bier' :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 10:19

Toen ik nog op basisschool zat. En mijn gymleraar om het leven kwam bij een ongeluk. Toen was ik heel erg blij, want vond hem een arrogante kwal. En ik had continu ruzie met hem. Aangezien ik telkens straf kreeg en mijn pesters mochten vrolijk doorgaan. Maar heb altijd gezegd dat ik het voor zijn familie wel verschrikkelijk vond.

En als ik behoefte heb aan een knuffel. Dan zijn mijn honden de pineut. Moeten ze verplicht knuffelen :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 10:34

Ik erger me dood aan mensen met smetvrees. Als dierverzorger ben ik natuurlijk wel het andere uiterste en dat hoeft ook niet, maar over je nek gaan bij allerlei dingen. Kggggt! Tegen die mensen zelf ben ik altijd heel geduldig trouwens, maar als het stagiaires op mijn werk of hondenkennissen of destijds mede-studenten waren. Jessis!

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 10:40

Ik kan niet goed tegen zeurende mensen en mensen die niet opschieten, allebei even irritant!

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 10:49

Ik heb een hekel aan mensen die te laat komen. Laat mijn vriendje nou net zo'n iemand zijn :+

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 10:58

Confession ik heb lichte smetvrees en dat is geen aanstellerij :) ik werk in een restaurant en doe de afwas ook wel eens. Ik vind het echt verschrikkelijk om het bestek van mensen te moeten vasthouden. Het idee dat ze t in hun mond hebben gehad brrrr :n ik eet geen ijsje of koekje waar een ander aan gegeten heeft, drink niet uit bekers/flesjes van anderen en iemand die mij een hand geeft en dat die hand dan plakt iellll.. Ik kan er gewoon niks aan doen, maar schaam me er wel voor.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:19

_sharonnn schreef:
Confession ik heb lichte smetvrees en dat is geen aanstellerij :) ik werk in een restaurant en doe de afwas ook wel eens. Ik vind het echt verschrikkelijk om het bestek van mensen te moeten vasthouden. Het idee dat ze t in hun mond hebben gehad brrrr :n ik eet geen ijsje of koekje waar een ander aan gegeten heeft, drink niet uit bekers/flesjes van anderen en iemand die mij een hand geeft en dat die hand dan plakt iellll.. Ik kan er gewoon niks aan doen, maar schaam me er wel voor.

Ongetwijfeld dat je er niets aan kan doen, maar wij zullen nooit vrienden worden :')
Een date van me vertelde dat ze de hondenpoep van haar honden met een plastic zakje opruimde en het dan aan de halsband van haar honden bond omdat ze het zelf niet wilde vasthouden in dat zakje. Afknapper :=

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:28

Wow das een pittige uitspraak!
No offence maar door zo'n uitspraak zou ik niet eens vrienden willen zijn :n

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:30

Wat? Dat je er niets aan kan doen? Ik kan er niets aan doen dat smetvrees op mijn zenuwen werkt := Overal maar 'ieeeeuw' bij, ik word er heel ongeduldig van :=