DynamiteS schreef:lies1998 schreef:Mijn familie heeft helemaal niks met paarden. Mijn broers (2) en mijn moeder hebben vroeger tennis gespeeld. Als mijn broers wedstrijden hadden kwamen mijn ouders altijd kijken.
Ik vind het altijd erg jammer en vervelend dat ze nooit eens interesse tonen in mijn hobby. Als ik terug kom van de manege krijg ik nooit eens de vraag of het leuk was. Als ik soms een uit mezelf iets vertel over de les krijg ik geen reactie en mijn broers nemen het sowieso niet serieus...
Na jaren op een stal geholpen te hebben ben ik daar weg gegaan. Ik ben toen naar een andere manege gegaan. Het hele verzorgen viel toen dus weg..Via mijn buren kreeg ik de kans om hun pony's te gaan verzorgen. Hier was ik super blij mee en vertelde dit heel enthousiast thuis, het enige wat ik terug kreeg was 'oke'
![]()
Tuurlijk snap ik dat het niet hun hobby is maar ze tonen gewoon nooit interesse... Ze komen ook nooit eens kijken, terwijl ze dit bij mijn broers wel deden
Dit ken ik ook wel een beetje. Mijn ouders hebben een hekel aan mijn wedstrijden, hebben mijn paard in de bijna 8 maanden dat ik haar heb nog maar 2 keer gezien. Ze vinden het leuk voor me dat ik zo fanatiek ben maar hebben er verder niks mee. Als het even niet hoeft gaan ze niet mee naar wedstrijden of gaan dan ondertussen wandelen met de hond ofzo.
Ja dat herken ik ook... Ik snap echt wel dat ze er niks mee hebben maar ik vind het ontzettend jammer dat ze bij mijn broers wel altijd geïnteresseerd waren en bij mij nooit
Via mijn buren kreeg ik de kans om hun pony's te gaan verzorgen. Hier was ik super blij mee en vertelde dit heel enthousiast thuis, het enige wat ik terug kreeg was 'oke'

) Gelukkig ben ik gezegend met een geduldige vriend met een rug die soms onder handen genomen 'moet' worden.
en toen ik haar belde stonden de tranen weer in mijn ogen.
beetje zielig is het misschien wel, maar gelukkig weet ik dat het geheel wederzijds was haha
Ik vond het gewoon niet eerlijk dat ik zo mijn best deed, maar dat het gewoon niet lukte.
En toen?
wat erg 
ik werk in een restaurant en doe de afwas ook wel eens. Ik vind het echt verschrikkelijk om het bestek van mensen te moeten vasthouden. Het idee dat ze t in hun mond hebben gehad brrrr
ik eet geen ijsje of koekje waar een ander aan gegeten heeft, drink niet uit bekers/flesjes van anderen en iemand die mij een hand geeft en dat die hand dan plakt iellll.. Ik kan er gewoon niks aan doen, maar schaam me er wel voor.