Jaa vertel hier maar heeeeel erg uitgebreid heb je geen tijd op een andere plek. Klinkt wel leuk namelijk.
Is hier niet echt een voordeel dat ik nu geen kant opkan door poot in gips. Veel te veel tijd om na te denken vooral ook omdat er een hoop nagetrokken en gebeld moet worden wat met de scheiding te maken heeft. Niet grappig
Knuffel voor iedereen en met name voor jou Karuna, wat een kl*te streek van hem... Erg laag, maar die ben je liever kwijt dan rijk denk ik dan maar.
Voor de rest heb ik alles bijgelezen, maar groten deels alweer kwijt
Hier gaat het erg lekker, ex is helemaal klaar, heb ik eindelijk helemaal af kunnen sluiten en dat heeft weer een hoop nieuwe deurtjes geopend. Nieuwe leuke mensen, die me ook mee nemen naar onwijs leuke feesten. Helemaal tof Ik ga weer proberen hier mee te lezen en reageren
Oh het is tof te horen dat t goed komt. Ik had gisteren een bevreemdende ervaring. Uitgenodigd bij de ex voor een diner, ik ging gewoon, je weet nooit waar het je brengt. Hij had drie gangen geprepareerd, kaarslicht, muziek waarover hij naar eigen zeggen had nagedacht. Ik helemaal id war. Zei ie doodleuk nooit te hebben of te twijfelen aan z'n keuze. Is dat vreemd of vind ik dat vreemd?
He dat is wel vreemd ja, op zich lief bedoelt beter dan bot of niet reageren maar kan me voorstellen dat je er door de war bent. Kan ook een heel andere betekenis hebben zo.
Dank voor de knuffels. Dankzij een verkreukelde knie en een spoedverhuizing van de paarden in het weekend weinig tijd gehad om na te denken. Blijft allimentatie geneuzel helaas. Zal nog wel even voortduren zo. Ben nu helemaal afhankelijk van anderen nu ik geen auto kan rijden.
geen flauw idee, op facebook maakte ik naar hem een mopje over die kwestie en hij gaf aan dat het romantische aan dat dinertje mijn invulling is. bedoelingen en ervaringen komen soms niet overeen, opvallend.
Huh, dat is echt heel vreemd en ergens ook gemeen. Hij speelt enorm met je gevoelens op deze manier! Waarom zou je zoveel moeite doen als je blijft staan achter je keuze ?
Dankje voor de steun. Goh ik moet zaterdag naar een trouw, geen zin om alleen te gaan.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 16-09-15 08:53
Ik ben daarom niet naar de bruiloft van mijn zus gegaan kon het werkelijk niet opbrengen. Zou daar waarschijnlijk alleen maar hebben zitten huilen en ellendig voelen. Heb wel gebeld en via telefoon een minitoespraakje gehouden. Wat nog net ging voor ik weer begon te snotteren.
Och Karuna, jammer voor jou en je zus, maar ik snap je volledig! Hij zei bij de break-up nog naar de trouw mee te willen gaan als vriend, maar dat is niet zo'n goed idee denk ik.
Ik heb 1 ex waar ik niet echt vrienden mee ben maar als ik hem dan wel eens spreek dan is het wel echt als vrienden.... Dus denk wel dat het kan maar wel pas als je allebei eroverheen bent.... Dat heeft bij ons wel ff geduurd. Verder heb ik 1 oude scharrel die ik als goede vriend zie (telt dat ook?)
Ik zou best vrienden willen blijven met mijn ex en hij moest laatst huilen en zei dat hij me miste en ook heel graag vrienden wilde blijven.
In theorie willen we het beiden dus wel, maar meneer laat niks van zich horen (zit een beetje in zijn aard hoor), maar ja het moet wel van 2 kanten komen dus dan rot ook maar op :'(
Ik ben met me beide exxen (?) geen vrienden. De eerste heb ik een aantal maand gesproken, toen hij me weer verraadde (als vriend zijnde, niet als vriendje). Mn tweede ex nooit weer gesproken en zou dit ook niet willen.