Ik had mn wekker vanmorgen gezet voor de spectaculaire zonsverduistering. Laat deze natuurlijk net niet zo spectaculair zijn. Nu maar huiswerk maken en vanmiddag werken tot vanavond.
Maandag solicitatie gesprek , zo spannend . Wat trek ik aan , haar los of vast en hoe vast. Wat zullen ze vragen , nou ik werk liever bij de action omdat de prulletjes veel leuker zijn en mooi geprijsd . Gelukkig een kleine winkel , ivm pdd nos wel erg fijn. Hopelijk kan ik over mezelf heen stijgen en kom ik nog eens ergens , als de filiaalmanager maar aardig is ..
Is voor mij pas de 2de keer , vorige keer was bij de post. Even simpel testje en aangenomen , nu is het winkelmedewerker en heb totaal geen ervaring met dingen als spiegelen etc. Kassawerk en lastige klanten , gaat me benieuwen . Misschien maar vast stiekem de winkel uit mijn hoofd leren kennen , al kom ik er vaak genoeg om alles te vinden haha
Solliciteren is leuk , maar als ze je dan geschikt achten dan knijp ik hem en wou ik dat ik nooit dat sollicitatieformulier had ingevuld . Maar als ongeschoolde bijna 23 jarige moet je wat , heb niveau 1 op MBO gehaald dat is mijn startkwalificatie
|Ik kan bijna nergens aan de bak , hopelijk nemen ze me aan en heb ik gelijk ervaring zodat ik in de toekomst ook ergens terecht kan als ik nog ouder ben
Ik mag nog niet slapen want ik moet nog een opdracht afmaken... Zit echt te twijfelen om het gewoon voor gezien te houden en morgen af te maken maar ik ben zo bang dat het dan niet lukt
Hopelijk slaap ik vannacht wel goed, ik heb een flink stuk hardgelopen vandaag! En ben op tijd opgestaan ondanks dat ik totaal niet kon slapen