Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Joolien schreef:Ik vind dat harde/stijve tule ook niet zo mooi, maar wel dat zachte en vloeiende tule zoals die eerste foto van mijn laatste post, waar ik overigens nog steeds dolverliefd op ben. Zonder dat ik overigens de voorkant heb gezien
Je hebt tule en tule he 
Tweede is ook al te prinsesserig. Lastig die jurken!
helaas ben ik niet in het bezit van een maatje 0.
Joolien schreef:Ik vind dat harde/stijve tule ook niet zo mooi, maar wel dat zachte en vloeiende tule zoals die eerste foto van mijn laatste post, waar ik overigens nog steeds dolverliefd op ben. Zonder dat ik overigens de voorkant heb gezien
Jammer dat alleen de voorkant nergens te bekennen is
Barbabientje schreef:Joolien schreef:Ik vind dat harde/stijve tule ook niet zo mooi, maar wel dat zachte en vloeiende tule zoals die eerste foto van mijn laatste post, waar ik overigens nog steeds dolverliefd op ben. Zonder dat ik overigens de voorkant heb gezien
Ik zag m ook van jouw post hier en ik dacht die moet ik hebbenJammer dat alleen de voorkant nergens te bekennen is
Joolien schreef:Barbabientje schreef:
Ik zag m ook van jouw post hier en ik dacht die moet ik hebbenJammer dat alleen de voorkant nergens te bekennen is
Ja en die site waar die an weg komt is niet online. Zo jammer weer
Joolien schreef:Barbabientje schreef:[quote="Joolien
Ik vind dat harde/stijve tule ook niet zo mooi, maar wel dat zachte en vloeiende tule zoals die eerste foto van mijn laatste post, waar ik overigens nog steeds dolverliefd op ben. Zonder dat ik overigens de voorkant heb gezien
Ja en die site waar die an weg komt is niet online. Zo jammer weer

Zou alleen dan 2 bandjes doen en denk gewoon om mn schouders. Maar echt wauw, wat een gave jurk zeg

Lipydo schreef:De laatste jurk van Joolien's post is van J'Aton Couture: https://nl.pinterest.com/bridalexpoinc/jaton-couture/