Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:40

Toch zijn er genoeg relaties via Tinder ontstaan hoor :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:49

Mcootje schreef:
Tinder is gewoon een kansloze vleeskeuringsapp slaat nergens op! ga lkkr naar de kroeg of heb gewoon eerst wat contact over tell of b.v. een forum ofzo!! dat werkt veel beter dan kan je rustig daten!:P

Hey waar in Alkmaar woon je? Als je leuk bent, moet je naar de Kooltuin komen, leuke meisjes. Als je niet leuk bent, blijf maar weg! *D

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:49

Whahaha Lieveli

Mcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:50

Eulogy schreef:

Ga ik zeker niet ontkennen haha maar blijft een feit dat je bij Tinder alleen op een eerste indruk op het uiterlijk afgaat en dan is het een 50 50 procent kans dat het matched haha ik zal wel niet de knapste weze want heb nooit een match op tinder hahaha

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:51

Ik lees al een tijdje mee, bij mij geen faits meer haha.
Maar ik wilde toch ff zeggen dat ik mijn relatie ook aan tinder te danken heb. Al dik een jaar samen en dat via zo'n stomme app. Je weet het dus maar nooit.
Wat helemaal grappig is, dat vrienden van mij ook via tinder samen zijn en al samen wonen.

Nog meer Alkmaarders zie ik, ik woon daar ook :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:51

Mcootje schreef:
Eulogy schreef:

Ga ik zeker niet ontkennen haha maar blijft een feit dat je bij Tinder alleen op een eerste indruk op het uiterlijk afgaat en dan is het een 50 50 procent kans dat het matched haha ik zal wel niet de knapste weze want heb nooit een match op tinder hahaha

Waar ga jij dan op af als je iemand voor het eerst ziet? speciale ogen die het karakter zien? :')

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:57

BarryPlopper schreef:
Mcootje schreef:

die relatie is 4 maanden terug geëindigd... zij was uiteindelijk toch niet gelukkig met me na 2 jaar...
kon ik begrijpen het werkte gewoon niet uiteindelijk... het pijnlijke was alleen dat mevrouw binnen een week alweer een ander had :(

nou is vrijgezel zijn is ook niet erg!! maar na 4 maanden begin ik soms toch wel wat te missen :(

komt vast wel weer goed! :j

troost je, ik ben al dik 1,5 jaar single. En daten begin ik niet meer aan aangezien ik via tinder alleen maar van die wazige krijg

ik ben al heel mn leven single dus denk niet dat jullie 2 het gaan winnen nu op dit moment :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:58

Ik ook op wat flutrelaties (kinderverkering) na... Gelijkspel?

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 22:58

iedereen zegt dat innerlijk belangrijk is maar de buitenkant is het eerste wat je ziet en als je dat al niks vind stap je er ook niet op af

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 23:00

Mcootje schreef:
Eulogy schreef:

Ja maar als ik me totaal niet tot iemand aangetrokken voel dan stap ik daar in het echt ook niet op af := Denk dat je daar eigenlijk altijd wel op af gaat.

Hoewel ik meer op Tinder zat voor de grap en bij de meeste gesprekken er alleen maar op uit was om de ander in de zeik te nemen :')
Huidige vriend was een van de weinigen die dat wel kon waarderen haha. Ik heb mijn relatie dus ook aan Tinder te danken en toen woonden we zelfs nog zo'n 800km van elkaar vandaan :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-01-15 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 23:00

Ik heb mijn vriend in de kroeg gespot, het was puur fysiek, een aantrekkingskracht. Pas toen we zoenend in mijn bed lagen, dachten we allebei 'ja, dit is hem/haar'. Ging wel een avond van intense gesprekken aan vooraf.

Maar dat lange haar, die baard, die leren jas. Wauw.

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 23:03

BarryPlopper schreef:
iedereen zegt dat innerlijk belangrijk is maar de buitenkant is het eerste wat je ziet en als je dat al niks vind stap je er ook niet op af

Haha so true, is in het 'echte' leven precies t zelfde.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 23:04

Nu weer ontopic?

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 23:21

Ik heb als het goed is maandag een eerste tinder (fail?) date :D :D Dus hopelijk voor jullie wat fails in aantocht :')

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 23:28

MarlindeRooz schreef:
Ik ook op wat flutrelaties (kinderverkering) na... Gelijkspel?

Lotgenoot! *\o/*

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 00:01

Niet echt super genant ofzo, maar toch wel een fail:

Tijdens de film in de bioscoop de hele tijd naar de wc moeten. Toen ik dacht dat de film bijna afgelopen was, leek het alsof er weer een nieuw stuk begon. Ik hield het dus niet meer op en ging naar de wc, kwam ik terug: aftiteling. Had ik dus het laatste stuk van de film gemist.
Hij kon er wel om lachen.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 11:36

Mcootje schreef:
Tinder is gewoon een kansloze vleeskeuringsapp slaat nergens op! ga lkkr naar de kroeg of heb gewoon eerst wat contact over tell of b.v. een forum ofzo!! dat werkt veel beter dan kan je rustig daten!:P

Ik heb mijn vriend uit de kroeg gevist, lekker ouderwets :+
Ook helemaal geen fan van tinder en die andere apps!
Ik ben al onzeker van mezelf en om dan met een totaal vreemde af te spreken die je alleen van foto kent, nee dankje!

Ook ik heb wel eens date fails gehad.
De ergste, op date gaan met iemand die je eigenlijk helemaal niet leuk vind, maar omdat de gesprekken die we hadden op whatsapp toch altijd heel lief en leuk waren toch een kans willen geven.
Op date geweest naar de bios, en na ongeveer een half uur de vraag van hem krijgen of hij jou hand mag vast houden.... Eehmm, laat maar XD en aan het eind toen hij me naar huis bracht vroeg hij of hij me mocht kussen. Nee dat werd hem niet :')

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 11:49

Pfff ik kan wel lachen om sommige fails!

Haha zelf geen fails, en ook geen dates gehad. Ben al mijn hele leven single :(

Wel een keer een tindermatch gehad die zei:
Zal ik je een geheimpje vertellen?
Ik zo: kom maar op!
Paarden stinken!
Ok doei -_-

Nu niet echt actief op tinder omdat ik nog 1,5 week in australie zit, maar wie weet :)

sita12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 13:01

Nou tot nu toe nog niet echt date fails gehad. ( eigenlijk ook nooit echt op date geweest :P)
Ik ben sinds april weer vrijgezel en heb nu via FB (ja ja fb whaha in een zatte bui tegen mensen aanpraten op fb levert dus een date op) vanavond de eerste date.
Gelukkig ken ik wel een hoop van zijn vrienden dus weet ongeveer wat voor vlees ik in de kuip heb.
Heb hem via telefoonen whats app al veel gesproken dus ik ben benieuwd.
Als het een fail is laat ik het jullie zeker weten. ( en ook als het geen fail is natuurlijk )

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 13:20

Mcootje schreef:
Eulogy schreef:

Ondanks dat veel mensen zeggen dat het innerlijk het belangrijkste is. Let je toch wel op het uiterlijk.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 13:28

PINK schreef:
Mcootje schreef:

Ondanks dat veel mensen zeggen dat het innerlijk het belangrijkste is. Let je toch wel op het uiterlijk.

Zoals een vriendin van mij eens zei, innerlijk is belangrijk maar je moet je smorgens ook niet de tieves schikken als je naast die persoon wakker wordt....

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 13:28

Mcootje schreef:
Eulogy schreef:

Ach, ik heb ook nooit een match :') their bad!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 13:30

mala26 schreef:
Zoals een vriendin van mij eens zei, innerlijk is belangrijk maar je moet je smorgens ook niet de tieves schikken als je naast die persoon wakker wordt....

Precies! :') Je wilt toch wel wakker worden naast iemand die je graag ziet.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 13:32

innerlijk is belangrijk maar het moet wel in een leuk pakje zitten

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 13:36

Inderdaad. Daar let je toch echt wel op, is toch fijn als je naar iemand kijkt die er leuk uit ziet.