Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mcootje schreef:Tinder is gewoon een kansloze vleeskeuringsapp slaat nergens op! ga lkkr naar de kroeg of heb gewoon eerst wat contact over tell of b.v. een forum ofzo!! dat werkt veel beter dan kan je rustig daten!:P
Eulogy schreef:Toch zijn er genoeg relaties via Tinder ontstaan hoor
Mcootje schreef:Eulogy schreef:Toch zijn er genoeg relaties via Tinder ontstaan hoor
Ga ik zeker niet ontkennen haha maar blijft een feit dat je bij Tinder alleen op een eerste indruk op het uiterlijk afgaat en dan is het een 50 50 procent kans dat het matched haha ik zal wel niet de knapste weze want heb nooit een match op tinder hahaha
BarryPlopper schreef:Mcootje schreef:
die relatie is 4 maanden terug geëindigd... zij was uiteindelijk toch niet gelukkig met me na 2 jaar...
kon ik begrijpen het werkte gewoon niet uiteindelijk... het pijnlijke was alleen dat mevrouw binnen een week alweer een ander had
nou is vrijgezel zijn is ook niet erg!! maar na 4 maanden begin ik soms toch wel wat te missen![]()
komt vast wel weer goed!
troost je, ik ben al dik 1,5 jaar single. En daten begin ik niet meer aan aangezien ik via tinder alleen maar van die wazige krijg
Mcootje schreef:Eulogy schreef:Toch zijn er genoeg relaties via Tinder ontstaan hoor
Ga ik zeker niet ontkennen haha maar blijft een feit dat je bij Tinder alleen op een eerste indruk op het uiterlijk afgaat en dan is het een 50 50 procent kans dat het matched haha ik zal wel niet de knapste weze want heb nooit een match op tinder hahaha
Denk dat je daar eigenlijk altijd wel op af gaat.
Dus hopelijk voor jullie wat fails in aantocht
Mcootje schreef:Tinder is gewoon een kansloze vleeskeuringsapp slaat nergens op! ga lkkr naar de kroeg of heb gewoon eerst wat contact over tell of b.v. een forum ofzo!! dat werkt veel beter dan kan je rustig daten!:P

)Mcootje schreef:Eulogy schreef:Toch zijn er genoeg relaties via Tinder ontstaan hoor
PINK schreef:Mcootje schreef:
Ondanks dat veel mensen zeggen dat het innerlijk het belangrijkste is. Let je toch wel op het uiterlijk.
their bad!