Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak heb jij seks met je partner per week?

Meer dan 3 keer per week.
373 (29%)
Ongeveer 2 keer per week.
340 (26%)
Een keer per week.
239 (18%)
Ongeveer 2 keer per maand.
164 (12%)
Minder dan 2 keer per maand.
158 (12%)

Totaal aantal stemmen: 1274

Qimm

Re: Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:09

Laten we hem dan daarop beoordelen en onszelf een hoop irritatie besparen :)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:43

Qimm schreef:
Je kunt toch ook samen ervaren worden? Net zo leuk of misschien wel leuker, samen beetje werken voor kwaliteit in plaats van dat het aan komt waaien.

Dat kan, zonder meer, doch dat is bepaald niet makkelijk omdat je niet weet wat je niet weet.
Kijk naar paardrijden. En dat is nog met een paard en een veel simpeler doel.
Begin en bljf met 1 paard en een boek. Je kan zonder meer heel ver komen. Doch met deskundige hulp en dergelijke kom je veel makkeleijker, heel wat sneller en waarschijnlijk heel wat verder.
Met je mens hoef kun je gerust bij dezelfde blijven en samen van externe verruiming gebruik maken. Ook zonder harde swap, zonder volledge pr als je dat niet wil.
Er is meer. Altijd.

Citaat:
Over verhalen ed:
Ik hou wel van een beetje leuke erotische literatuur. Maar dan moet het ofwel heel realistisch/natuurgetrouw of helemaal uit de bocht gevlogen zijn.

Beide categorieen ruimschoots, als in duizenden, gratis on line voor je georganiseerd onder de knop beschikbaar.

Een HEEL laagdrempelig voorbeeld van mogelijkheden voor blikverruiming en ontwikkeling zonder ' externe carriere' te hoeven maken.

Varekaj schreef:
Minnaar hoeft niet persé te slaan op een extra persoon buiten een relatie om. Je kan minnaar ook interpreteren als zijnde je partner die naast je soulmate, je beste vriend ook je minnaar is, maw diegene waarmee je de liefde bedrijft zeg maar.

Inderdaad en in die zin gebruikte ik het ook heel helder.

Jammer dat onvoldoende taalvaardigheid automatisch tot een negatieve interpretatie leidt.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:48

Huertecilla schreef:
Varekaj schreef:
Minnaar hoeft niet persé te slaan op een extra persoon buiten een relatie om. Je kan minnaar ook interpreteren als zijnde je partner die naast je soulmate, je beste vriend ook je minnaar is, maw diegene waarmee je de liefde bedrijft zeg maar.

Jammer dat onvoldoende taalvaardigheid automatisch tot een negatieve interpretatie leidt.

Jammer dat onvoldoende zuurstof op die berg van je leidt tot het niet begrijpen van sociaal contact en grenzen begrijpen.

Sorry heel flauw van mij en ik was eigenlijk van plan je te negeren maar dit soort verkapte beledigingen accepteer ik niet. Niet naar mij toe maar ook niet naar andere toe. En je dan nog steeds afvragen waarom je zoveel irritatie en aversie opwekt he?

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:52

Amen _O-

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:59

Huertecilla schreef:

HC, ik doe echt mijn best om je berichten goed te lezen en niet te veroordelen 'omdat jij het bent', maar hier moest ik toch even om grinniken. Onvoldoende taalvaardigheid is behalve bij de eventuele lezer in jouw geval toch ook vaak op jezelf van toepassing. Je berichten zijn vaak even onleesbaar als onbegrijpelijk - mensen haken daarop af. En ik ben toch echt niet onvoldoende taalvaardig.

Verder weer ontopic.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:00

Amandavd schreef:
En je dan nog steeds afvragen waarom je zoveel irritatie en aversie opwekt he?

Nee hoor, dat is me volstrekt helder *D

Het is alleen niet MIJN probleem :)*

Ook staat het in het geheel niet in de weg van *\%/* en duurzame relaties.

Nogmaals; ik deel een stuk kennis/kunde/ervaring opgedaan in meer dan 40 jaar duurzame relatie-ervaring. Profiteer daarvan, of niet. Wederom in het geheel buiten mijn wereld, dus; graag gedaan of tant pis.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:02

ik heb ook veel kennis en ben ervaren....omdat ik al aardig wat relaties heb gehad en vreselijk veel bedpartners....duurzaam,niet echt.Wel genoten!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:03

Nee klopt, dat is inderdaad niet jouw probleem. En nee ik hoef niet te profiteren van jouw ervaring wat jij staat voor alles wat ik niet wil zijn. Nu niet, morgen niet, nooit niet.

Inderdaad blue_eyes back on topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:03

Huertecilla schreef:
Amandavd schreef:
En je dan nog steeds afvragen waarom je zoveel irritatie en aversie opwekt he?

Nee hoor, dat is me volstrekt helder *D

Het is alleen niet MIJN probleem :)*

Ook staat het in het geheel niet in de weg van *\%/* en duurzame relaties.

Nogmaals; ik deel een stuk kennis/kunde/ervaring opgedaan in meer dan 40 jaar duurzame relatie-ervaring. Profiteer daarvan, of niet. Wederom in het geheel buiten mijn wereld, dus; graag gedaan of tant pis.

Als je zelf al door hebt, dat je vaak irritatie/ergenis opwekt. Waarom ga je er dan mee door? Of geeft het je een bepaalde kick?

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:06

Wat zegt een relatie van 40 jaar in het licht gezien van de samenleving die al eeuwen bestaat. Het overgrote deel van de samenleving kiest toch voor een monogame relatie met 1 partner, blijkbaar geeft dat toch de meeste voldoening voor de meesten.( Niet bij iedereen en dat is ieders volledig recht uiteraard).
Do i need to say more?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:12

Ik denk dat je wel eens zou kunnen schrikken hoeveel mensen wel eens zin hebben in een extraatje binnen hun relatie, zijnde van een triootje tot effectief een scheve schaats. Maar die zullen er heus niet allemaal zo open voor uitkomen als HC :=

Ken genoeg dames die bij hoog en laag zweren dat ze alleen monogame relaties willen, maar als vrijgezel er rustig genoeg scharrels op nahouden die op 1 hand niet te tellen zijn. Het is maar hoe je monogaam interpreteert.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:15

profiteren van iemands ervaring krijg ik toch rare gedachtes bij in een topic als dit

kunamosity

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:24

Ik kwam dit topic pas een tijdje geleden tegen en begon met het lezen vanaf blz 1. Maar ik dacht al: waar blijft HC? Die is immers altijd in dit soort topics (over seks) te vinden. Wel grappig dat hij toch altijd maar moet herhalen hoeveel vriendinnen hij wel niet heeft die het allemaal ok vinden om voor de lol met hem te gaan seksen zonder enige binding (oja en af en toe een bioscoopje te pikken) Ik weet niet op welk eiland je woont, HC, waar dat de norm is hoor, maar wellicht dat je dat met ons wilt delen, want daar willen misschien wel meer mensen naar toe!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:26

Iedereen weet dat hij op een berg in spanje woont, toch?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:35

Qimm schreef:

Dat dacht ik ook.

kunamosity

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:37

Qimm schreef:

Ohja? dacht dat hij in zijn eigen fantasie woonde :+

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:40

Als jullie zo door gaan is het topic binnen de kortste keren op slot :')

Ga nou gewoon weer ontopic, dan blijft dit topic nog wel open :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:40

momenteel zijn jullie reacties irritanter dan die van HC.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:42

Dat ik dat ooit uit jouw mond zou horen Ayasha. :')

Maar back on topic. Stel jij bent iemand die een hoog libido heeft, maar je ontmoet iemand die eigenlijk super bij je past, maar kwa seks is het niks? Dus laag libido. Ga je dan voor de compromis of is de frequentie zo belangrijk dat het toch niet gaat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:42

Ayasha schreef:
momenteel zijn jullie reacties irritanter dan die van HC.

Jij zegt wat ik denk, want ik vind zijn taalgebruik de laatste pagina's toch niet zo onbegrijpelijk :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:44

Al vind ik het erg zelfverzekerd om er van uit te gaan dat "men" die 40 jaar "ervaring aan duurzame relaties" perse wil of nodig heeft. MIJN ide van een duurzame relatie is heel anders dan dat van hem. Ik ben dus 0.0 met zijn 40 jaar ervaring.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:45

Amandavd schreef:

Maar back on topic. Stel jij bent iemand die een hoog libido heeft, maar je ontmoet iemand die eigenlijk super bij je past, maar kwa seks is het niks? Dus laag libido. Ga je dan voor de compromis of is de frequentie zo belangrijk dat het toch niet gaat?

Ik zou daarover in gesprek gaan met partner. Kijken om tot een oplossing te komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:46

Al kan het soms wel een andere invalshoek werken op dingen die de meeste mensen voor algemeen aannemen :)* Maar al bij al vind ik het meeste wel overeenstemmen, behalve dan het toestaan om van meerdere schoteltjes te eten.

kunamosity

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:46

Amandavd schreef:

Nou vooruit dan maar...even weer ontopic: compromis, want je kan altijd jezelf nog tevreden houden :o

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:48

Ik vind het wel interessant dat 'vertrouwen' of beter gezegd het gebrek daaraan wordt genoemd als reden om te wachten met seks. Aan de ene kant begrijp ik dat wel, maar aan de andere kant vind ik het dubbel, want dat betekent eigenlijk dat je grondhouding er één van wantrouwen is. Zonder iemand ook nog maar te kennen houd je er al rekening mee dat de ander mogelijk verkeerde intenties heeft. Geen geweldig begin van een relatie lijkt mij. In elk geval lijkt het mij iets dat sterk door cultuur bepaald wordt. Het gevoel dat je je moet schamen als een date wel op seks, maar niet op een relatie uitloopt is blijkbaar bij velen nog steeds heel sterk. Waardoor ik mij dan wel weer afvraag of mensen waar dit voor geldt in de eerste plaats bang zijn om een ander onterecht te vertrouwen, of dat het vooral de angst is van het in schaamte te moeten leven, wat misschien meer te maken heeft met een gebrek aan zelfvertrouwen. Ieder mens maakt gedurende zijn of haar leven ontzettend veel foute beslissingen. Doorgaans vinden we dat niet erg of zeggen we zelfs dat het goed is omdat we ervan leren. Wat maakt het zo verschrikkelijk om op dit gebied een fout te maken? Het enige wat het over jou zegt is dat vertrouwen voor jou het uitgangspunt geweest is, en volgens mij is dat juist iets heel moois.

Over redenen om je te schamen gesproken... Iedereen kan vinden van HC's opmerkingen wat hij of zij wil, maar als iedereen zo eerlijk zou zijn als hij zag de wereld er een stuk minder gecompliceerd uit. Ik begrijp dat dit topic zich uitstekend leent voor 'vromer-dan-jij-gevoelens', maar dit 'geroddel' siert niemand en dat het 'tenminste niet achter zijn rug gebeurt' (al zou ik daar mijn hand niet voor in het vuur durven steken) verandert daar niets aan.