Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qimm schreef:Je kunt toch ook samen ervaren worden? Net zo leuk of misschien wel leuker, samen beetje werken voor kwaliteit in plaats van dat het aan komt waaien.
Citaat:Over verhalen ed:
Ik hou wel van een beetje leuke erotische literatuur. Maar dan moet het ofwel heel realistisch/natuurgetrouw of helemaal uit de bocht gevlogen zijn.
Varekaj schreef:Minnaar hoeft niet persé te slaan op een extra persoon buiten een relatie om. Je kan minnaar ook interpreteren als zijnde je partner die naast je soulmate, je beste vriend ook je minnaar is, maw diegene waarmee je de liefde bedrijft zeg maar.
Huertecilla schreef:Varekaj schreef:Minnaar hoeft niet persé te slaan op een extra persoon buiten een relatie om. Je kan minnaar ook interpreteren als zijnde je partner die naast je soulmate, je beste vriend ook je minnaar is, maw diegene waarmee je de liefde bedrijft zeg maar.
Inderdaad en in die zin gebruikte ik het ook heel helder.
Jammer dat onvoldoende taalvaardigheid automatisch tot een negatieve interpretatie leidt.
Huertecilla schreef:Inderdaad en in die zin gebruikte ik het ook heel helder.
Jammer dat onvoldoende taalvaardigheid automatisch tot een negatieve interpretatie leidt.
Amandavd schreef:En je dan nog steeds afvragen waarom je zoveel irritatie en aversie opwekt he?
Huertecilla schreef:Amandavd schreef:En je dan nog steeds afvragen waarom je zoveel irritatie en aversie opwekt he?
Nee hoor, dat is me volstrekt helder![]()
Het is alleen niet MIJN probleem![]()
Ook staat het in het geheel niet in de weg vanen duurzame relaties.
Nogmaals; ik deel een stuk kennis/kunde/ervaring opgedaan in meer dan 40 jaar duurzame relatie-ervaring. Profiteer daarvan, of niet. Wederom in het geheel buiten mijn wereld, dus; graag gedaan of tant pis.
Amandavd schreef:Dat ik dat ooit uit jouw mond zou horen Ayasha.
Maar back on topic. Stel jij bent iemand die een hoog libido heeft, maar je ontmoet iemand die eigenlijk super bij je past, maar kwa seks is het niks? Dus laag libido. Ga je dan voor de compromis of is de frequentie zo belangrijk dat het toch niet gaat?
Amandavd schreef:Dat ik dat ooit uit jouw mond zou horen Ayasha.
Maar back on topic. Stel jij bent iemand die een hoog libido heeft, maar je ontmoet iemand die eigenlijk super bij je past, maar kwa seks is het niks? Dus laag libido. Ga je dan voor de compromis of is de frequentie zo belangrijk dat het toch niet gaat?