Paisano schreef:gerlindie schreef:Kijk, die man doet tenminste niet zó moeilijk als Sebas![]()
gaat het wel een stuk sneller
HahahaIk zei: lees de laatste reactie in mijn topic eens...
Zijn reactie: bitch
wie, ik of jij?
Want ik ben errug lief

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lauwie schreef:24 september waren we 10 jaar samen. En hij zou iets regelen mijn idee was een dagje samen of een etentje ofzo;-). Hij deed al weken heel geheimzinnig en hij had gezegt dat ik absoluut niet op zn tel of mail mocht kijken. Op de dag zelf moest ik werken. Ik moest vragen of ik 1 uurtje eerder mocht stoppen. Dat was geen probleem. Toen ik in de auto stapte, op mm werk, lag daar een envelop. Met een rebus. Conclusie ik moest naar huis en daar lag een volgende aanwijzing. Die lag "achter ons". Ik kon de aanwijzing vinden achter de canvas doek. Deze aanwijzing was in het fries. (Ons nieuwe huis staat in Friesland) nadat ik me had gedouched, omgekleed en even wat had gegeten moest ik onderweg naar appalscha.
Onderweg kreeg ik de exacte locatie. Na 2 uur rijden kwam ik aan op de locatie. daar stond een vrouw op mij te wachten.
Ik moest naar de bosrand toelopen en daar wachten. Na enkele seconden kwam mn vriend aan op het paard.
Nadat hij op zn knieen ging voor mij mochten we samen terug rijden met twee paarden. Aangekomen op stal bleek dat hij ook nog een dag vrij voor me had geregeld en bleven we bij die mensen in de bed en breakfast slapen. Heel luxe en super romantisch! We hebbrn enorm genoten
lauwie schreef:dank jullie wel![]()
het was een aanzoek waar ik van had gedroomd en meer.
helaas zal de dag nog even op zich laten wachten omdat het aankoop van het huis hoge kosten met zich meebrengt. dus eerst het huis in orde maken en dan hard sparen voor ons droomhuwelijk
gerlindie schreef:Als ik nu jullie relatie verpest heb neem ik alles terug
Miss_Caroo schreef:Ik ben al een stille meelezer vanaf het prille begin. Heel af en toe lees ik dit topic even door om te kijken of er al iets gebeurd is. Nog steeds niet! Wel echt ontzettend romantisch en prachtig! Koesteren zo'n vent.
takkie_muis schreef:Misschien wacht ie op deel 2 van dit topic?
dunja_11 schreef:Beetje doorkletsen dan maar? Ik ben echt zo benieuwd wat ie allemaal nog meer heeft verzonnen!